[glow=red,2,300][shadow=red,left][move]موفق باشید خیلی خوشحال شدیم به خصوص استادمان آقای جویبار[/move][/shadow][/glow]
استادجناحی وشاگردش در رشته زبان وادبیات فارسی وجغرافیا برای جناح افتخارآفریدند
به گزارش وبسایت جناح آنلاین به نقل از وبلاگ جناح ۸۳ استاد غلامرضا جویبار از دبیران نامی و مجرب رشته زبان و ادبیات فارسی در شهرستان بستک به همراه خانم مریم عبدالله پور موفق به کسب رتبه ممتاز رشته های مختلف در آزمون کارشناسی ارشد شدند . آقای جویبار در دورشته زبان و ادبیات فارسی
به گزارش وبسایت جناح آنلاین به نقل از وبلاگ جناح ۸۳ استاد غلامرضا جویبار از دبیران نامی و مجرب رشته زبان و ادبیات فارسی در شهرستان بستک به همراه خانم مریم عبدالله پور موفق به کسب رتبه ممتاز رشته های مختلف در آزمون کارشناسی ارشد شدند .
آقای جویبار در دورشته زبان و ادبیات فارسی و ادبیات مقاومت بترتیب رتبه های ۲۳ و ۴۴ را کسب کرده اند . خانم عبدالله پور نیز رتبه ۳ گرایش جغرافیا و برنامه ریزی را بدست آورده اند .
گفتنی است استاد غلامرضا جویبار به همراه بزرگانی چون استاد صالح احمدی در طول سالیان متمادی منشا خیر و برکت و تلاش در جهت پیشرفت جوانان و مردم از طریق خدمت رسانی در وزارت آموزش و پرورش بوده اند . ایشان به همراه آقای احمدی از حدود دوسال پیش وارد کسوت بازنشستگی شدند . اما :
سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز …….. مرده آن است که نامش به نکویی نبرند
**وبسایت جناح انلاین ضمن قدردانی از تلاش و افتخار آفرینی ممتاز این دو فرزند ارزشمند جناح به ایشان و خانواده های محترمشان تبریک خود را تقدیم میکند . بی شک رشد و نمو جامعه با تلاش و همت افرادی چون آقای جویبار و احمدی و …. و قدردان بودن مردم بدست می آید . مجددا این افتخار آفرینی بر جامعه فرهنگی جناح و خانواده های عبدالله پور و جویبار تبریک میگوییم
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
من هم به هر دو ایشان که با تلاش و پشتکار توانستند به این رتبه های خوب در سطح کارشناسی ارشد دست پیدا کنند،تبریک می گویم و ما به داشتن چنین همشهریانی افتخار می کنیم.
همیشه و همه جا موفق باشید.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲