کد خبر : 572
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۳

استادجناحی وشاگردش در رشته زبان وادبیات فارسی وجغرافیا برای جناح افتخارآفریدند

استادجناحی وشاگردش در رشته زبان وادبیات فارسی وجغرافیا برای جناح افتخارآفریدند

به گزارش وبسایت جناح آنلاین به نقل از وبلاگ جناح ۸۳ استاد غلامرضا جویبار از دبیران نامی و مجرب رشته زبان و ادبیات فارسی در شهرستان بستک به همراه خانم مریم عبدالله پور موفق به کسب رتبه ممتاز رشته های مختلف در آزمون کارشناسی ارشد شدند . آقای جویبار در دورشته زبان و ادبیات فارسی

به گزارش وبسایت جناح آنلاین به نقل از وبلاگ جناح ۸۳ استاد غلامرضا جویبار از دبیران نامی و مجرب رشته زبان و ادبیات فارسی در شهرستان بستک به همراه خانم مریم عبدالله پور موفق به کسب رتبه ممتاز رشته های مختلف در آزمون کارشناسی ارشد شدند .

آقای جویبار در دورشته زبان و ادبیات فارسی و ادبیات مقاومت بترتیب رتبه های ۲۳ و ۴۴ را کسب کرده اند . خانم عبدالله پور نیز رتبه ۳ گرایش جغرافیا و برنامه ریزی را بدست آورده اند .

گفتنی است استاد غلامرضا جویبار به همراه بزرگانی چون استاد صالح احمدی در طول سالیان متمادی منشا خیر و برکت و تلاش در جهت پیشرفت جوانان و مردم از طریق خدمت رسانی در وزارت آموزش و پرورش بوده اند . ایشان به همراه آقای احمدی از حدود دوسال پیش وارد کسوت بازنشستگی شدند . اما :

سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز …….. مرده آن است که نامش به نکویی نبرند

**وبسایت جناح انلاین ضمن قدردانی از تلاش و افتخار آفرینی ممتاز این دو فرزند ارزشمند جناح به ایشان و خانواده های محترمشان تبریک خود را تقدیم میکند . بی شک رشد و نمو جامعه با تلاش و همت افرادی چون آقای جویبار و احمدی و …. و قدردان بودن مردم بدست می آید . مجددا این افتخار آفرینی بر جامعه فرهنگی جناح و خانواده های عبدالله پور و جویبار تبریک میگوییم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
کدخدا پنجشنبه , ۱۳ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۳

[glow=red,2,300][shadow=red,left][move]موفق باشید خیلی خوشحال شدیم به خصوص استادمان آقای جویبار[/move][/shadow][/glow]

vahid شنبه , ۱۵ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۷

من هم به هر دو ایشان که با تلاش و پشتکار توانستند به این رتبه های خوب در سطح کارشناسی ارشد دست پیدا کنند،تبریک می گویم و ما به داشتن چنین همشهریانی افتخار می کنیم.

همیشه و همه جا موفق باشید.

نظرات بسته شده است.