ان شاالله مگه بهتر از همه ;D
کسب مقام شورای نمونه استان توسط شورای دور سوم شهر جناح .
به گزارش جناح آنلاین . شورای اسلامی شهر جناح بعنوان شورای نمونه استان هرمزگان انتخاب شده است . پس از انتخاب بعنوان شورای نمونه طی مراسمی در بندرعباس لوح سپاس دکتر محمود احمدینژاد تقدیم شورای شهر جناح شده است . گفتنی است این موضوع برای اولین بار اتفاق افتاده و تنها چند ماه پس از
به گزارش جناح آنلاین . شورای اسلامی شهر جناح بعنوان شورای نمونه استان هرمزگان انتخاب شده است .
پس از انتخاب بعنوان شورای نمونه طی مراسمی در بندرعباس لوح سپاس دکتر محمود احمدینژاد تقدیم شورای شهر جناح شده است .
گفتنی است این موضوع برای اولین بار اتفاق افتاده و تنها چند ماه پس از استعفای ناموفق دکتر درخشنده از عضویت شورای شهر به وقوع پیوسته است .
وبسایت جناح آنلاین ضمن تبریک به شورای شهر . اعضای محترم شورا و کارکنان دفتر شورا این تقدیر را گرامی میدارد و متذکر است که آنچنان که مطمنا شورای محترم واقف است . ملاک برتری نه به الواح سپاس است و نه تمجید مسئولان . برتری به رضایت و انجام وظایف محول شده از جانب موکلین و مردم میباشد
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
????????????????????????????????????????????????????????
???????????????????????????????????????????????????????
😮 😮 😮 :-X
ببخشید می شه بفرمائید این شکلک ها برای چیه ؟؟؟؟? ;D
همش تقصیر از اون کدخداست . اومد چن تا علامت سوال گذاشت . منم خواستم منظورش رو بفهمم اومدم رو انگلیسی چن تا علامت سوال بگذارم که یه هو شکلک در اومد .
همین ;D ;D ;D
جدیدا مطلع شدیم که همچون قبل شورای محترم اسلامی شهر جناح به همراه شهردار گرامی . تنها و تنها در استان اول نشده اند .
در دیگر شهرها هم چنین پارچه نوشته هایی به چشم میخورد
درسته. نمی دونم چرا باز هم شاهد این هستیم که در شهر های مختلف استان، هر شورای شهری میاد و می نویسه ما در استان اول شدیم.
بلاخره کی اول شده؟? ? ??? ??? ??? ??? ???
راستی نکنه استانداری بهشون می گه همه زورشون رو بزنن تا به مردم قالب کنن اول شدن، هر کی زورش بیشتر بود اون اوله ( خب بلاخره اینم خودش یه نوع مسابقه زور آزماییه دیگه? 😮 )
ولی از اینها بگذریم و بحث رو به حاشیه نکشیم، خوبیش اینه شورای جناح اول شده? ;D ;D
خوبی دیگش هم اینه که تو بستک هم نوشته شورای ما اول شده 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮
;D? ;D? ;D
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 10 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۰