کد خبر : 375
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ آذر ۱۳۸۸ - ۰:۰۲

دو مسابقه در یک روز بین دو تیم گازال جناح و برق شیراز با برد تیم گازال جناح

دو مسابقه در یک روز بین دو تیم گازال جناح و برق شیراز با برد تیم گازال جناح

۴ تیم امروز برای مسابقه در ورزشگاه گازال جناح حضور یافتند. در بازی اول، دیروز در بعد از ظهر روز جمعه ( ۱۳۸۸/۹/۱۳ ) تیم نوجوانان گازال جناح در مقابل تیم نوجوانان برق شیراز در زمین چمن ورزشگاه گازال به بازی پرداختن . در طی بازی دو نفر از بازیکنان تیم برق شیراز صدمه دیدند

۴ تیم امروز برای مسابقه در ورزشگاه گازال جناح حضور یافتند. در بازی اول، دیروز در بعد از ظهر روز جمعه ( ۱۳۸۸/۹/۱۳ ) تیم نوجوانان گازال جناح در مقابل تیم نوجوانان برق شیراز در زمین چمن ورزشگاه گازال به بازی پرداختن . در طی بازی دو نفر از بازیکنان تیم برق شیراز صدمه دیدند که خوشبختانه چندان جدی نبود. همچنین بازی جوانمردانه و برد گازال با ۷ گل زده و هیچ گل خورده پایان یافت.
در بازی دوم تقریبا ۱۵ دقیقه پس از بازی قبلی شروع شد. با تاریک شدن هوا، هوا سردتر شد ولی بازی همچنان گرم ادامه یافت. در این بازی نیز خوشبختانه صدمه جدی به کسی وارد نشد و بازی با نتیجه گازال جناح ۴ – ۲ برق شیراز پایان یافت.
در این دو دیدار تماشاگران زیادی حاضر بودند و از تیم خود یا تیم همشهری خود حمایت می کردند و سردی هوا تاثیری بر تماشاگران نداشت و خوشبختانه پاسخ حضور خود را با نتایج عالی به دست آمده گرفتند. البته تکرار می کنم که این دیدار دوستانه بوده و از تیم برق شیراز برای حضور برای این دیدار دعوت شده بود و در مقابل مردم جناح نیز از حضورشان خوشحال بودند.
در ضمن طبق گزارش کانون هواداران گازال جناح ، گل های گازال را در این دیدار عبد الله داشته-سید علی حسینی(۲)علی رویدل-میثم دوزنده -سید هاشم هاشمی و عبدالرئوف استوار به ثمر رساندند. همچنین در دیدار جوانان گلهای گازال را محمد جمهوری-عبدالله پیروزه – جمشید مشایخی و محمد یوسفی به ثمر رساندند و گزارشی مینی بر گلزنان تیم برق شیراز ارائه نشده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ابا عبدالله شنبه , ۱۴ آذر ۱۳۸۸ - ۹:۵۴

با سلام

من هم از حضرت وحید تشکر میکنم که تصاویری رو گذاشت . بنظر من باید قدردان مسئولان تیم گازال بود که توانسته اند تیمی کامل در همه رده ها تحویل فوتبال دهند . بعد از قهرمانی تیم گازال در همه رده ها . شخصیت جدیدی به این تیم داده شد که بنظر من دیگر عزیزانی القابی را بر این تیم وارد نخواهند کرد .

آمدن تیم صاحب نام برق شیراز در دو رده نونهالان و نوجوانان به شهر جناح با هر کم کاستی جای خوشحالی و تبریک دارد .
دیروز همانطور که مشاهده شد شاهد حضور جوانان و مردم زیادی در استادیوم گازال بودیم . از همه تیمها . که خرسندی همه را موجب شد . امیدواریم اتحاد گسترده تر و دوستی ها عمیقتر شود .

اما دو تصویر از بازی دیروز :

………………
بازی دو تیم نوجوانان در زیر نور

در حاشیه بازی دو تیم

bad boy janahi شنبه , ۱۴ آذر ۱۳۸۸ - ۱۱:۲۶

ایول ایول انشالله موفق باشید ممنون از خبرتون و ;D ;D ;D عکساتون :-* :-*

نظرات بسته شده است.