با سلام
من هم از حضرت وحید تشکر میکنم که تصاویری رو گذاشت . بنظر من باید قدردان مسئولان تیم گازال بود که توانسته اند تیمی کامل در همه رده ها تحویل فوتبال دهند . بعد از قهرمانی تیم گازال در همه رده ها . شخصیت جدیدی به این تیم داده شد که بنظر من دیگر عزیزانی القابی را بر این تیم وارد نخواهند کرد .
آمدن تیم صاحب نام برق شیراز در دو رده نونهالان و نوجوانان به شهر جناح با هر کم کاستی جای خوشحالی و تبریک دارد .
دیروز همانطور که مشاهده شد شاهد حضور جوانان و مردم زیادی در استادیوم گازال بودیم . از همه تیمها . که خرسندی همه را موجب شد . امیدواریم اتحاد گسترده تر و دوستی ها عمیقتر شود .
اما دو تصویر از بازی دیروز :
………………
بازی دو تیم نوجوانان در زیر نور

در حاشیه بازی دو تیم



ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲