کد خبر : 295
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۲۱ مهر ۱۳۸۸ - ۱۶:۴۲

دانشگاه پیام نور جناح افتتاح می شود

دانشگاه پیام نور جناح افتتاح می شود

رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان گفت: در راستای بهره‌مندی و استفاده تمام شهروندان هرمزگانی از آموزش عالی در سال جاری دو واحد جدید دانشگاه پیام نور در هرمز و جناح از توابع هرمزگان افتتاح می‌شود. محمد عامری ۱۶ مهر ماه ۱۳۸۸ در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید دانشجویان دانشگاه پیام نور بیان کرد: دانشگاه پیام

رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان گفت: در راستای بهره‌مندی و استفاده تمام شهروندان هرمزگانی از آموزش عالی در سال جاری دو واحد جدید دانشگاه پیام نور در هرمز و جناح از توابع هرمزگان افتتاح می‌شود.

محمد عامری ۱۶ مهر ماه ۱۳۸۸ در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید دانشجویان دانشگاه پیام نور بیان کرد: دانشگاه پیام نور یکی از مراکز آموزش عالی در سطح کشور است که با تاسیس واحد در شهرستان‌های کوچک اقدام به گشترش علم و فرهنگ در تمام نقاط ایران کرده است.
وی در ادامه افزود: این دانشگاه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی با نام دانشگاه آزاد ایران شناخته می‌شد.
رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان اظهار داشت: دانشگاه پیام نور هرمزگان بعد از انقلاب رشد چشمگیری داشته است که در حال حاضر چه از لحاظ کمی و چه کیفی از وضعیت بسیار خوبی برخوردار است.
عامری ادامه داد: در حال حاضر مساحت این مرکز ۳ هزار و ۸۰۰ مترمربع بوده که نسبت به سال‌های گذشته رشد مناسبی را در فضای آموزشی داشته‌ایم.
وی اضافه کرد: با افزایش فضای آموزشی امکان پذیرش و راهیابی افراد بیشتری به دانشگاه فراهم می‌شود که این امر نقش بسیار مهمی در توسعه علم و دانش در سطح استان دارد.
رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان افزود: با تلاش و کوشش مسئولان و مدیران عرصه علم و فرهنگ تعداد رشته‌های موجود در این دانشگاه از ۱۵ رشته در سال تحصیلی ۸۳ به ۵۲ رشته در سال ‌جاری رسیده است.
عامری تاکید کرد: افزایش رشته‌های تحصیلی در این مرکز دانشگاهی نشان از ارتقا در تمام زمینه‌های علمی و صنعتی است.
وی خاطر‌نشان کرد: یکی از عمده دلایل افزایش رشته‌های جدید نیاز استان به نیروی متخصص و کارآمد در رشته‌های خاص است.
رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان بیان کرد: در حال حاضر بیش از ۲۰ هزار دانشجو در این مرکز دانشگاهی در سطح استان مشغول به تحصیل هستند.
عامری با اشاره به تعداد واحدهای دانشگاهی پیام نور در سراسر استان گفت: در سراسر استان ۱۴ واحد دانشگاهی پیام نور وجود دارد که تا پایان سال‌ جاری ۱۲ واحد جدید نیز به این واحدها اضافه می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: ۲۹۰ نفر از اساتید بسیار مجرب در این دانشگاه مشغول به تدریس هستند که دانشجویان به علت حجم فراوان کلاس‌ها و آموزش دانشجویان باید همکاری لازم را با اساتید و کادر آموزشی داشته باشند.
عامری اظهار داشت: تمام دانشجویان و کادر آموزشی دانشگاه پیام نور باید با همدلی و یکپارچگی در راه رسیدن به جایگاه این مرکز در سطح کشور تلاش کنند.

منابع :
dof.ir/Nsite/FullStory/?Id=178
farsnews.com/newstext.php?nn=8807160138

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
snow white سه‌شنبه , ۲۱ مهر ۱۳۸۸ - ۱۹:۴۸

تبریک میگم ولی به نظر من یه نکته مثبت و چند نکته منفی هم وجود داره. ??? نکته مثبتش اینه که بالاخره یه دانشگاه جدید تو جناح می سازند و باعث پیشرفت سطح علمی شهر جناح میشه 🙂
ولی نکته منفی هاشم اینه که فکر کنم بهتر باشه اول جناح دانشگاه آزادشو ارتقا بده بعدن یه دانشگاه دیگه بزنه و همینطور فکر? میکنم از نظر استاد هم مشکلاتی براشون پیش بیاد :-\!!! همین طور نیست؟ ???

باران سه‌شنبه , ۲۱ مهر ۱۳۸۸ - ۲۰:۵۷

بعله همین طوره

vahid چهارشنبه , ۲۲ مهر ۱۳۸۸ - ۱۳:۴۷

به نظر من اگر از اول پیام نور به جای دانشگاه آزاد می زدن، برای دانشجویان هم بهتر بود.
کلا من با اینکه با این همه تاسیس دانشگاه مخالفم، اما به جای دو تا حداقل یکی می زدن و اون هم پیام نور بود، خیلی بهتر می شد.

نظرات بسته شده است.