تبريك عرض ميكنم
بدون شك اين از رويدادهاي تاريخي كهن بوم و بر جناح خواهد بود! . پايه ي هر پيشرفتي آموزش و پرورش است و با استقرار اين اداره در جناح، ميتوان به روند پيشرفت بخش جناح سرعت بيشتري بخشيد
آرزوي توفيق دارم
برگزاری مراسم افتتاحیه اداره ی آموزش و پرورش منطقه ی جناح
به نقل از وبلاگ آموزش و پرورش جناح : مراسم افتتاحیه اداره ی آموزش و پرورش منطقه ی جناح مورخ ۲۰ / بهمن ماه / ۱۳۹۰ با حضور آقای آخوندی مدیر کل محترم آموزش و پرورش استان هرمزگان برگزار می شود . از کلیه فرهنگدوستان و علاقه مندان دعوت می گردد در این مراسم حضور
به نقل از وبلاگ آموزش و پرورش جناح :
مراسم افتتاحیه اداره ی آموزش و پرورش منطقه ی جناح مورخ ۲۰ / بهمن ماه / ۱۳۹۰ با حضور آقای آخوندی مدیر کل محترم آموزش و پرورش استان هرمزگان برگزار می شود .
از کلیه فرهنگدوستان و علاقه مندان دعوت می گردد در این مراسم حضور یابند .
زمان : ۲۰ / ۱۱ / ۱۳۹۰
ساعت : ۹ صبح
مکان : سالن دبیرستان رابعه فرشادی جناح
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
در گذشته که آموزش و پرورش جناح برای رسیدن به اهداف آموزشی و تربیتی خود همیشه با موانع و سنگ اندازی هایی روبرو بود، که امیدواریم با اداره شدن آموزش و پرورش راه رسیدن به اهداف آموزشی که نفع آن کاملا به دانش آموزان و خانواده های ما بر میگردد، هموار گردد و شاهد رشد بیش از پیش آموزشی و فرهنگی شهر و بخش و منطقه باشیم.
همانطور که وزارت آموزش و پرورش بزرگترین وزارت است، آموزش و پرورش جناح نیز بزرگترین اداره در جناح خواهد بود چرا که قشر زیادی از مردم (حدود یک پنجم جمعیت) تحت تصمیمات آن مستقیما تاثیر میگرند و صد در صد جمعیت به صورت غیر مستقیم و به علت گستره جمعیتی آن، هر حرکت مثبتی در این زمینه منافع وسیعی را به مردم خواهد رساند و هر حرکت منفی صدمات زیادی. در نتیجه با بومی تر شدن اختیارات اداره، پیش بینی که نه، مطمئنیم خدمات خیلی بیشتری به مردم ارائه خواهد شد.
بغير از نظر قبلي، لازم ميبينم كه از زحمات اقايان چمن پيرا، عقيل مدني و احمدجباري و همچنين ناصرشجاعي كه هريك از ايشان در مسير ارتقا اداره نقش پيگير و مصممي ايفا كردند، تشكر كنم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳