کد خبر : 1052
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۲

تیم فوتبال &#۸۲۲۰;بهزیستی جناح&#۸۲۲۱; , قهرمان لیگ فوتبال شهرستان بستک شد

تیم فوتبال &#۸۲۲۰;بهزیستی جناح&#۸۲۲۱; , قهرمان لیگ فوتبال شهرستان بستک شد

جناح آنلاین : مراسم پایانی مسابقات فوتبال لیگ برتر شهرستان با حضور احمد شبانی فرماندار و مسوولان شهرستان در ورزشگاه تختی بستک برگزار شد. فرشید استادی رییس تربیت بدنی شهرستان بستک گفت: این مسابقات از خرداد ماه سال جاری با حضور ۱۸ تیم در قالب ۳ گروه ۶ تیمی آغاز شد. وی افزود: این مسابقات

جناح آنلاین : مراسم پایانی مسابقات فوتبال لیگ برتر شهرستان با حضور احمد شبانی فرماندار و مسوولان شهرستان در ورزشگاه تختی بستک برگزار شد.

فرشید استادی رییس تربیت بدنی شهرستان بستک گفت: این مسابقات از خرداد ماه سال جاری با حضور ۱۸ تیم در قالب ۳ گروه ۶ تیمی آغاز شد.

وی افزود: این مسابقات به صورت پراکنده در سراسر شهرستان به صورت رفت و برگشت برگزار شد که ۸ تیم به مرحله پایانی راه یافتند که در فینال تیم بهزیستی جناح توانست با نتیجه ۴ بر ۲ تیم لاخوری زنگارد را شکست دهد و به مقام قهرمانی دست یابد که به عنوان نماینده شهرستان در مسابقات فو تبال زیر گروه استان معرفی می شود.

در این دوره از مسابقات آقای فرشاد نگارانی از تیم دهتل با ۱۱ گل زده به عنوان آقای گل و قاب اخلاق به تیم لاخوری زنگارد اختصاص یافت. در پایان مراسم به تیم های برتر جام و هدایایی اهدا گردید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.