با سلام خدمتان همه همشهریان عزیز و گرامیم
نه فقط شما در جناح در کنار تلویزیون بودید بلکه ما در خارج از جناح و خارج کشور نیز سراپا چشم گوشمون به تلویزیون بود ؛ اما اما و اما حیف و صد حیف که جای ابوذر خالی بود ( ابوذر در سوگ دوستش نشسته است ” ابوذر جان تسلیت عرض میکنم ” ) :-[? !!!!!!!!!!!!!!!!!!
ولی باید به فال نیک گرفت شاید حکمتی از پیش خدا بوده باشد ! ( و عسی ان تکرهوا شیئا و هو خیر لکم و عسی ان تحبوا شیئا و هو شر لکم و الله یعلم و انتم لاتعلمون ).
ولی باید به ابوذر بخاطر حس دوست طلبی و معرفت و رئوفی اش تبریک گفت و ما همه میدانیم اگر ابوذر به این مسابقه رفته بود حتما” از افتخارات این دور مسابقات می بود . پس میتوانیم به این رشادتش تبریک و آفرین بگوییم !
“”” ابوذر جان بهت تبریک میگویم و بهت افتخار میکنیم “””
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸