یعنی اینا می گن عکس ها. چرا اسم عکاس رو کامل ننوشتی؟
کد خبر : 504
عکس> دو عکس بسیار زیبا از لاور خره ( هوای مه آلود)
دو تا عکس رو براتو میزارم که خودم نگرفتم . نام عکاس رو به اختصار نوشتم . هر دو این عکسا حدود ساعت نه صبح و اویل ماه اسفند ۸۸ گرفته شده است . امیدوارم خوشتون بیاد ….
دو تا عکس رو براتو میزارم که خودم نگرفتم . نام عکاس رو به اختصار نوشتم . هر دو این عکسا حدود ساعت نه صبح و اویل ماه اسفند ۸۸ گرفته شده است .
امیدوارم خوشتون بیاد ….
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
خیلی قشنگه? 🙂
عجب عکسیه ایول بیشتر بذار
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳