کد خبر : 2101
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 شهریور 1392 - 23:21

محمدسعید دستپاک شهردار خور شد/جناح در انتظار معرفی شهردار جدید…

محمدسعید دستپاک شهردار خور شد/جناح در انتظار معرفی شهردار جدید…

به گزارش جناح آنلاین ، محمدسعید دستپاک پس از شش سال فعالیت به عنوان شهردار جناح ، از سوی شورای دوره ی چهارم شهر خور استان فارس به عنوان شهردار آینده این شهر معرفی شد. انتخاب دستپاک به عنوان شهردار جدید شهر خور با پنج رای موافق شورای این شهر به تصویب رسید و بدین

به گزارش جناح آنلاین ، محمدسعید دستپاک پس از شش سال فعالیت به عنوان شهردار جناح ، از سوی شورای دوره ی چهارم شهر خور استان فارس به عنوان شهردار آینده این شهر معرفی شد.

انتخاب دستپاک به عنوان شهردار جدید شهر خور با پنج رای موافق شورای این شهر به تصویب رسید و بدین ترتیب دستپاک به مدت چهار سال به عنوان شهردار خور فعالیت خواهد کرد.

شهر خور از شهرهای جنوبی استان فارس و همجوار شهر لار ، در جاده اصلی لار-بندرلنگه واقع می باشد و حدود ۱۵۰ کیلومتر با جناح فاصله دارد.این شهر مطابق با سرشماری ۱۳۹۰ دارای جمعیتی بالغ بر ۸۰۰۰ نفر می باشد.
شهرداری خور از سال ۱۳۸۲ تاسیس شده است و دارای درجه ۳ در سطح بندی شهرداری ها می باشد.

محمدسعید دستپاک از سال ۸۶ به عنوان اولین شهردار بومی ، مشغول به فعالیت بوده است که از افتخارات شهرداری جناح طی مدت فعالیت وی می توان به کسب رتبه ی اول در بین شهرداری های استان هرمزگان در سال ۸۷ و رتبه های سوم و دوم در سال های ۸۸ و ۸۹ اشاره کرد.ضمن اینکه ارتقا درجه شهرداری جناح از یک به سه نیز از اتفاقات مثبت این دوره می باشد.

مطابق با اعلام روابط عمومی شهرداری جناح بخشی از اقدامات انجام شده شهرداری جناح طی مدت شش ساله مسئولیت دستپاک به شرح زیر می باشد:”

راه اندازی مرکز آتش نشانی(احداث ساختمان آتش نشانی و خرید یک دستگاه ماشین آتش نشانی)
احداث بازارچه ی ماهی و میوه و تره بار- احداث سالن اجتماعات شهرداری
آسفالت کوچه و معابر سطح شهر – پیاده روسازی – احداث خیابان های پروین اعتصامی،گازال،بهزیستی و بخشی از خیابان پلی
احداث بوستان شهر جناح(در دست توسعه می باشد) – تکمیل و تجهیز پارک انصاری و احداث پارک های محله ی قبله و ترافیک
احداث پل ورودی جناح از سمت لامرد – احداث میدان ورودی(از سمت لار) – احداث میدان نماز و میدان قدس-اصلاح میدان بانک ملی
خرید ماشین آلات شهرداری (مشتمل بر یک دستگاه لودر،یک دستگاه خاور حمل زباله،یک دستگاه مینی لودر،دو دستگاه مینی بوس و یک دستگاه پژو سواری و . . . . )
خرید و نصب سطل و زیرسطل زباله در سطح شهر-اصلاح شبکه برق هوایی بلوار ورودی
خرید و نصب تابلوهای راهنمای مسیر-خرید و نصب علائم راهنمایی و رانندگی و خط کشی معابر
احداث پل ها و کانال های دفع آبهای سطحی (مشتمل بر پل ورودی دبیرستان هاجر،کانال خیابان پلی،بازسازی کانال خیابان آیت الله خامنه ای،احداث پل ضلع جنوب خیابان بیست دستگاه،احداث کانال ضلع غربی پارک محله ی شیخ)
تجهیز آب انبار سعادت و آب رسانی به پارک انصاری و ورزشگاه های گازال و بهزیستی،تجهیز آب انبار بوستان و احداث خط لوله جهت آبرسانی به بوستان
تهیه طرح جامع و تفضیلی شهر جناح – نامگذاری خیابان ها و معابر – نگهداری و توسعه فضای سبز
تملک ۲۵۲۸۸.۵۵ مترمربع اراضی سطح شهر- صدور ۴۴۸ فقره پروانه ی ساختمانی
جذب و استخدام ۵ نفر نیروی اداری و ۲ نفر نیروی آتش نشان ، از طریق آزمون استخدام شهرداری ها

لازم به ذکر است کتابچه شرح عملکرد شهرداری جناح از سال ۸۶ تا۹۲ در دست تهیه است و به زودی منتشر خواهد شد.

با رفتن دستپاک ، گمانه زنی هایی برای گزینه های احتمالی شهردار جدید در محافل عمومی مطرح می شود اما شورای اسلامی جناح تاکنون موضع رسمی خود را در این باره اعلام ننموده است . گفته می شود ، شهردار جدید به زودی از سوی شورای شهر معرفی خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 38 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
vahid یکشنبه , ۱۷ شهریور ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۴

امیدوارم آقای دستپاک در سمت جدید خود موفق باشند و برای شهروندان محترم شهر خور خدمت کنند.

موفقیت همشهریان ما در هر سمتی افتخاریست برای شهر جناح.

همچنین امیدواریم شورای جدید اسلامی شهر جناح شهردار توانمند و لایق را انتخاب کنند تا خدمات شهرداری بیش از پیش در خدمت مردم باشد.

abdollah_abi دوشنبه , ۱۸ شهریور ۱۳۹۲ - ۳:۱۹

توفیق آقای دستپاک در شهرداری خور را آرزومندیم. مهمترین تجربه ی آقای دستپاک روبرو بودن با افکار عمومی کنجکاو و ناراضی جناح بوده و اگر توفیقی بوده هم بابت و حاصل همین دلسوزی های مردم همشهریشان است.

حساسیت ها باید تغییر کند. چه کسی بجای دستپاک به شهرداری جناح می آید؟ منتقد بودن نسبت به ایشان یا همراهی نسبت منتقدین ایشان، باعث نخواهد شد این افکارعمومی حساس و کنجکاو، به هر گزینه ایی راضی شود. باید توانایی و تجربه به معنای واقعی در شهردار جدید محقق بشه تا حمایت مردم هم جلب شود وگرنه رفتن آقای دستپاک هم میتونه خسارتی باشه!

ابراهیم77 دوشنبه , ۱۸ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۲

من به نوبه خودم از تمامي زحمات ايشان تشكر ميكنم? :c017: واز ايشان بخاطر برخي غيبت ها و تهمت هاي نادرست طلب بخشش دارم? :sorry: و اميدوارم كه در پست جديدشان نيز موفق بوده و مردم شهر خور نيز از ايشان راضي باشند.

و اميدوارم شوراي شهر جناح نيز شهرداري مجرب انتخاب كنند كه در كارهايش موفق باشد و مردم نيز از او راضي باشند.

yousef_sh دوشنبه , ۱۸ شهریور ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۳

بنده هم به نوبه خودم موفقیت آقای دستپاک در مسئولیت جدید را آرزومندم.به هر حال ایشون به عنوان یک جناحی نمایندگی از نام جناح را در شهر خور و منطقه لار وجنوب فارس به یدک خواهند کشید.کمتر مشاهده شده شهرداری شهرهای استان فارس به هرمزگانی ها سپرده بشه اما با اشتراکاتی که از جهات مختلف،شهر خور با جناح داره فکر می کنم می توان به آینده این سمت جدید خوشبین بود.
شهر خور مثل سایر شهرهای جنوب فارس از لحاظ فرهنگی بسیار به منطقه ما نزدیکه و وجود خیرین نیک اندیش هم از پوئن های مثبت این منطقه خواهد بود.
این شهر در چند سال اخیر پیشرفت های خوبی داشته و به شهر زیبایی تبدیل شده و شاید یکی از دلایلش این باشه که در جنوب فارس رقابت شهرهای مجاور بسیار بالاست و این موضوع ممکن است مسئولیت آقای دستپاک را سخت تر کند.البته جای امیدواری اینجاست که به غیر از مشارکت خیرین در آبادانی شهری، بودجه عمرانی این منطقه نیز با توجه به استان فارسی بودن ، وضعیت بهتری نسبت به شهرهای استان هرمزگان خواهد داشت.
به هر حال امیدواریم ایشان با تلاش و درایت خود و اندوخته مسئولیت شش ساله خود در شهرداری جناح که همان تجربه می باشد مسئولیت جدید را به نحو احسن انجام دهند.

pce سه شنبه , ۱۹ شهریور ۱۳۹۲ - ۴:۱۰

انشالله آقای دستپاک بتونن در شهرداری خور موفق بشن.
فقط یک نکته ای که این روزها مشاهده میشه اینه که جدا از هر گونه تعصبی خیلی ها تمام تمرکزشون رو گراشتن روی این که شهردار رفته.رکتر بگویم این که خیلی ها از رفتن آقای دستپاک استقبال کردند و بابت این قضیه خوشحالند.
حالا وظیفه ی شورا این است که در انتخاب شهردار جدید نهایت دقت رو داشته باشند.باید شهرداری را انتخاب کنند که بتواند این کاستی هایی که از دید اکثر مردم جناح در شهرداری سابق بوده را جبران کند.واضح بگویم اکثر مردم جناح نسبت به
عملکرد شهرداری انتقاد دارند و از عملکرد شهرداری ناراضی بودند.شورای جدید حتما به این نکته توجه دارد که مردم شهرمون نسبت به این پست حساسیت بالایی دارند.پس نباید توجه مردم به رفتن شهردار سابق باشد بلکه باید به آمدن شهردار
جدید باشذ.این که چه کسی شهردار می شود؟شهردار جدید باید بتواند عملکردی خیلی بهتر از عملکرد شهردار سابق داشته باشد تا مبادا به فول یکی از دوستانمون که در بالا گفتند رفتن آقای دستپاک به خسارتی برای شهرمون تبدیل بشه.

رجب الدین سه شنبه , ۱۹ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۴

منم برای اقای دستپاک در سمت جدیدشون ارزوی موفقیت میکنم ولی میخوام از متن اقای ابی یه خرده انتقاد کنم که نوشتن? اگر توفیقی بوده هم بابت و حاصل همین دلسوزی های مردم همشهریشان است یا که گفتن وگرنه رفتن آقای دستپاک هم میتونه خسارتی باشه!

آسمان سه شنبه , ۱۹ شهریور ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۹

رجب الدین من تا نظر آقای آبی رو دیدم خیلی خوشحال شدم که تندتر از این چیزی ننوشتن.آقای آبی این جمله یعنی چه:وگرنه رفتن آقای دستپاک هم میتونه خسارتی باشه!
شما دارین شهردار رو تحقیر میکنین.بعد هم خودت با یه اسم کاربری دیگه بیای نظر خودت رو تایید کنی.بعد میگن یک نفر با چند اسم نظر داده.در حالی که خودتون خیلی بدتر این کار رو انجام میدین.
این جملت رو که دیدم متوجه خیلی چیزها شدم.شهردار بدی بوده که خوری ها واسش دست و پا خورد میکردن؟هنوز از اینجا نرفته بود سریع یه جا دیگه گرفتنش.بعد شما با این جمله بیای تحقیرش کنی.اگه خوری ها این صفحه رو ببینن فکر
نمی کنی به اعتبار ایشون اونجا خدشه وارد میکنه؟

بی خانمان چهارشنبه , ۲۰ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۶

( . . . )

ابراهیم77 چهارشنبه , ۲۰ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۸

:hee20hee20hee: :72: ;D

vahid چهارشنبه , ۲۰ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۵

چرا شما یک متن ساده رو هم متوجه نمیشید؟
نوشته : “به معنای واقعی در شهردار جدید محقق بشه تا حمایت مردم هم جلب شود وگرنه رفتن آقای دستپاک هم میتونه خسارتی باشه!”
ما باید همیشه به دنبال پیشرفت و حرکت رو به جلو باشیم، اگر شهردار بعدی تواناییش از شهردار قبلی کمتر باشد، این خسارت است. این رو متوجه نشدید یا با اینکه متوجه شدین، باز هم جوش آوردین؟ اصلا بی دلیل هم میشه مگه؟!
وقتی میخواید نظر بنویسید، یکم دقت کنید که بحث الکی درست نکنید.

با اینکه “آسمان” سوالشون از آبی بوده، ولی بنا به بحثهای که در پیغام خصوصی داشتیم، قصد دارم من قسمتی که از متن ها میشه برداشت کرد و جواب داد رو بگم:

شما دارین شهردار رو تحقیر میکنین.بعد هم خودت با یه اسم کاربری دیگه بیای نظر خودت رو تایید کنی

معلوم است شما خیلی راحت تهمت میزنید. آن از بحث های قبلی و پیغام خصوصی هایتان که من رو به طور غیرمستقیم دروغگو مینامید. این هم از الانتان. الان بعد نوشته آبی کی اومده حرفش رو با نام مستعار تایید کرده که شما این ادعا رو دارید؟ شما یه بار نگاه کنید بعد نظرتون رو تایپ کنید.

یا نوشتید :

شهردار بدی بوده که خوری ها واسش دست و پا خورد میکردن؟هنوز از اینجا نرفته بود سریع یه جا دیگه گرفتنش.بعد شما با این جمله بیای تحقیرش کنی.اگه خوری ها این صفحه رو ببینن فکر
نمی کنی به اعتبار ایشون اونجا خدشه وارد میکنه؟

اول اینکه بحث بر سر شهردار قبلی نیست. بحث در مورد شهردار بعدیست. یعنی شهردار بعدی باید توانمندتر باشد که مسلما این خواست همه است. چه شهردار قبلی کارش خوب بوده باشد چه بد.
ضمنا خوری ها یعنی تا الان جناح آنلاین رو ندیدن و الان اومدن؟ ضمنا جناح آنلاین محل بحث مخالف و موافق است. نقد منصفانه، و جواب موافقان، باعث میشه هر کسی به نتیجه درستی برسه. نمیتونید به این بهانه ها نذارید کسی نظرش رو بگه.
تازه شهرداری ممکنه با ویژگی هایی برای مردم جناح قابل قبول نباشه ( یا حداقل انتظاراتشون -چه زیاد باشه چه کم- برآورده نشده ) و همان ویژگی ها برای مردم خور مورد قبول باشه، گرچه باید زمان بگذره تا بازخورد مردم خور رو دید. ولی من به شخصه از ته قلب دوست دارم که موفق باشند چون افتخاری برای شهر جناح است.

آسمان پنجشنبه , ۲۱ شهریور ۱۳۹۲ - ۲:۲۷

وحید تو این سایت به شخصیت شهردار توهین میشه.تو که جواب پیغام خصوصی های منو ندادی.
بی خانمان به جای گردن باید زبونشو برید و دستشو شکست تا اینقدر به شهردار توهین نکنه.امروز تو خیابون دیدمش.حیف که با دوستان بی خودتر از خودش تو ماشین بود.اگر سوار موتور بود شاید اتفاقاتی می افتاد.آبی بهت نصیحت میکنم
حواستو بیشتر جمع کنی.دارم ازت خواهش میکنم.دوست ندارم درگیری به وجود بیاد.منصفانه حرف بزن.نه این که بیای و آدم بزرگتر از خودت که شهردار بوده رو تحقیر کنی.
وحید تو گفتی:آبی کی اومده حرفش رو با نام مستعار تایید کرده که شما این ادعا رو دارید؟
کاربر pce که اینم جواب پیغام خصوصیمو نداد گفته:شهردار جدید باید بتواند عملکردی خیلی بهتر از عملکرد شهردار سابق داشته باشد تا مبادا به فول یکی از دوستانمون که در بالا گفتند رفتن آقای دستپاک به خسارتی برای شهرمون تبدیل بشه.
من حاضرم شرط ببندم خود آبیه.با یه اسم کاربری دیگه میاد انتقادات تندی میکنه.و با اسم خودش انتقادای کم.ولی ایندفه دیگه توهین کرد نه انتقاد.جواب توهین هم باید با توهین داده بشه.
البته من دارم مطمئن میشم به جز pce.چندتا نام کاربریه دیگه هم داره.ekhlas هم شک ندارم خودشه.همیشه میاد مطالب خودشو لایک میکنه.حالا من کاری ندارم که با چندتا اسم نظر میده و اصلا به من ربطی نداره.
ولی نباید مستقیم بیاد و به شهردار توهین کنه.آبی ایندفه هیچ ولی دفعات بعدی به نفع خودته حواستو جمع کنی.

armena پنجشنبه , ۲۱ شهریور ۱۳۹۲ - ۶:۳۷

کاربر آسمان!
بردار!
آقا!
اولا همه انتظار داریم در هر دوره شهردار بهتر از دوره قبل باشه!!!این که مسلمه!!!خیلی هم چیز خوبیه!!!مثل هر چیز دیگه!!!ادم دوست داره پیشرفت کنه…بهتر از قبل زندگی کنه.
کسی نگفت که آقای دستپاک خوب نیست!
فکر کنم منظور آقای آبی این باشه که اگر شهردار جدید به اندازه آقای دستپاک مدیریت نداشته باشه پس رفتن آقای دستپاک به ضرر شهر جناح میباشد.همین!!!(اگر اشتباه متوجه شدم بیاین بگین)
بعدشم شما حالا هی بیا بگو با نام کاربری جدید میاد 🙂
منم شاید خیلی وقتا مطالب کریستو یا وحید به دلیل اینکه شاید نظر من هم شبیه به نظر اون هاست و در تایید حرفهای این دو گل پسر به قول شما لایک کنم!!!
پس من وحیدم؟؟؟نه کریستو منه!!!نه بابا وحید کریستو بید!!!نه نه اینم نشد. اصلا یه شعر گذاشتن تو سایت امروز من نه منم!!!نمیدونم من کیم!!!کیه؟؟؟؟؟؟؟ کییییههههه؟؟؟؟؟؟؟آقا هنگ کردم رفت! 😮

andi garcia پنجشنبه , ۲۱ شهریور ۱۳۹۲ - ۷:۲۷

آسمان اینقدر جوش الکی نیار و تهدید الکی هم نکن یه ذره سواد داشتی میفهمیدی که مطلب آبی توهینی نکرده حالا تو میخوای قبول کن میخوای نه . اینقدر هم نگو که تو خیابون میگیرمت و…. چون عرضه این کارا رو نداری . نمیدونم چه چیزی در دستپاک دیدی که اینقدر داری واسش جوش میزنی. مردم جناح شاید در انتخابات شورا اختلاف نظر هایی داشته باشند ولی در ضعیف بودن دستپاک بیشتر مردم توافق دارن جوری وانمود نکن که دستپاک خیلی خیلی عالی بوده .نکنه این قشون کشی ها و تهدید کردن ها رو هم از …… یاد گرفتی.
مگر نماینده خدایی که حکم صادر میکنی باید دستشو شکست و … مگر نعوذ بالله به خدا و پیامبر توهین شده؟ انتقاد به هرکسی وارد بزرگ و کوچیک هم نداره شما برو جنبه انتقاد داشتن رو در خودت تقویت کن کمی هم روی مفهوم جملات کار کن .ادبیات چند میشدی دبیرستان؟

ekhlas پنجشنبه , ۲۱ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۸

عجبااااا!!!!!!!! شما دیگه کی هستین؟! چرا بحث به این سادگی رو این همه کشش میدین؟ میخواین واقعا به چی برسین؟ هدفتون چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ براتون متاسفم بااین فقرفکریتون….
شما به جای اینکه این همه حساسیتهایی بیجا به خرج بدین یه ذره به فکر آینده شهرتون باشین ک نه فقط انگار به ظاهر و اسما شهره.یا اینکه یه ذره شبیه شهربشه!
درضمن یه ذره دقت کنین بدنیس.ازهرکی بپرسین میفهمه اخلاص اسم دختره و نه پسر!
درضمن استدلالتون هم خیلی مسخره بود! من بدون اینکه نگاه کنم چه کسی مطلب رو نوشته لایک میزنم.البته گاهی اوقات هم نگاه میکنم کی نوشته ولی مطلب برام مهمتره تا شخص!

بعدش هم به این سوال من جواب بدین چرا ازبین این همه حرفایی ک آقای آبی گفتن به این جمله این همه حساس شدی؟؟ (منظورم یه نفر باچند اسم کاربری) یه ضرب المثل هست تو زبون محلی خودمون ک میگه ماشو از خود به شک.یه وقت برای شما صدق نکنه:)

vahid پنجشنبه , ۲۱ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۸

برای آقای دستپاک متاسفم که بین طرفداراشون افرادی مثل شما هستند ( تقصیر خودش نیست، ولی به هر حال از این دست آدمها باید بیان اینجا و ازش دفاع کنند. یعنی کس بهتر و باادبتری نبود؟ ). جالبه دم از منطق و انصاف میزنید، بعد جواب حرفهای منطقی و توضیحات من و بقیه شد : دستشو میشکنم، زبونشو باید برید و…؟ یکی هم که گردنشو خورد میکنم! ( تازه عجب همخوانی بین مطلب شما و بی خانمان هست. ادبیاتتان کاملا کپی است ) خداییش مطمئنی سایت رو با جای دیگه اشتباه نگرفتی؟

تازه یکی دو بار جواب پیغام خصوصیت رو دادم، بعد فهمیدم آدم بیخود تو شهر بچرخه بهتره تا با چنین کسی کل کل کنه! دیدم هیچ محتوایی نداره پیغام هاتون. همش این بود که من مطمئنم این اهداف شوم هست، من مطمئنم فلان. شما کلا مطمئنید، مثل همین پست اخیرتون. کاش یکم به کار خودتون شک میکردید، قبل از اینکه دیر بشه و از تهمت هایی که زدید پشیمون بشید. تازه نوشتید یه جورایی اقوام من هم میشید. خدا به من رحم کنه!

اینقدر مطمئن هستید که ekhlas همون آبیه. pce همون آبیه. خدا رو شکر ekhlas که نوشتید “شک ندارید خودشه”، باید بهتون بگم من با نام و نام خانوادگی میشناسمشون و مطمئنم فکرشو هم نمیتونید بکنید که کیه. که? pce هم میدونم که آبی نیست. حالا دقیق کیه نمیدونم. شما یکم تیزبین باشید، از رو نوشته میشه فهمید کی کیه و کی کی نیست ( به گفته آرمین ). چون تغییر سبک نوشته خیلی سخته. مثل اثر انگشت میمونه.
راستی شما که با بی خانمان حرف هم دیگر رو تایید میکنید و هیچ هویت مشخصی هم ندارید، چه ادعایی دارید که به این اون میگید با اسم مستعار نوشته های همدیگرو تایید میکنید؟ لااقل ما انتقادی داریم جرئت این رو هم داریم با اسم خودمون بنویسیم. شما که دم از شجاعت میزنید، بفرمائید با اسم واقعیتون بیاید و به این و اون بپرید و گردن کلفتی و تهدید کنید! به هر حال شما که از نام مستعار منزجرید، اول از خودتان شروع کنید و با نام واقعی بیایید.

من نمیدونم به نظرم کنترل های سایت بعدا بیان این قسمت رو ویرایش بکنن، چون جالب نیست تو سایت که حرفهایی با ادبیات خیلی خوبی نوشته میشه، یه دفعه یکی بیاد و با ادبیات روبرو بشه و بخونه :”امروز تو خیابون دیدمش.حیف که با دوستان بی خودتر از خودش تو ماشین بود.اگر سوار موتور بود شاید اتفاقاتی می افتاد.آبی بهت نصیحت میکنم
حواستو بیشتر جمع کنی.دارم ازت خواهش میکنم.دوست ندارم درگیری به وجود بیاد.”
در تعجبم اینجا رو با کوچه و بازار اشتباه گرفتند، و مملکت رو اینقدر بی قانون میدونند که جای بحث منطقی از این حرفها زده میشه.

حالا که داره نصیحت این وسط رد و بدل میشه، بد نیست من هم به عنوان برادر کوچکتر (گفتید سن و سالی از شما گذشته ) نصحیت بکنم اونم این که مال دنیا ارزش این رو نداره که کینه و کدورت رو به خاطر چنین بحثهایی تا این اندازه برسونید که نسبت به همشهریتون اینجوری حرف بزنید. شما نونتون هم آجر بشه، نباید اینقدر مغرضانه مطلب بنویسید.
تازه آقای دستپاک شماره موبایل هممون رو داره و هر از گاهی مسج میده، و کاملا پیگیر سایت هستند، نیازی به جان فشانی شما نیست. هر نکته کذبی باشه خودشون بهتر از شما میدونن و میتونن تذکر بدن. ولی ایشون چون باسوادن میدونن این نوشته هیچ توهینی در آن نیست

از همه اینها بگذریم، من هنوز هم میگم شما یک متن ساده رو متوجه نشدید و اون رو توهین هم میدونید. در صورتی که هیچ توهینی که نیست، اتفاقا نبود آقای دستپاک در صورت انتخاب شهردار با توانایی کمتر رو زیان میدونن. این تعریف نباشه، توهین که اصلا نیست. برو پست قبلیم رو بخون و سعی کن با واقع بینی و بدور از تعصب ببینی که حقیقت چیز دیگر از آن است که شما به این و آن تهمت میزنید. برای راهنمایی یه مثال میزنم. فرض کنید آقای خاتمی رئیس جمهور باشند، اگر پس از چهار سال آقای روحانی می آمدند و آقای روحانی به اندازه آقای خاتمی توانایی نداشتند، این زیان بود ( چون نفر بعدی باید از قبلی بهتر باشه ). و اگر آقای روحانی تواناییشان بیشتر از آقای خاتمی باشه، که باید هم همینطور باشه، دلیلی بر بد بودن آقای خاتمی نیست. چرا که در گذر زمان همیشه باید بهتر و بهتر انتخاب شود و این دلیلی بر بد بودن قبلی نیست. این را فهمیدید؟ اگر نه پس لطفا اظهار نظر نکنید، چون حس میکنم دارم آب تو هاون میکوبم. والسلام

vahid پنجشنبه , ۲۱ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۱

راستی شما قبول دارید این شورایی که انتخاب شده، نماینده اکثریت مردم هست؟ خب این شورا به شهردار سابق برای ابقا رای نداده است. گرچه هیچ دلیلی بر بد بودن شهردار نیست، ولی حتما گزینه تواناتری در نظر دارند.
اگر تعویض شهردار باعث توهین به شهردار قبلی بشه، پس برای اینکه توهین نشه، باید تا آخر عمر شهردار بمونه!

ولی اگر شما اعتقاد دارید که گزینه تواناتری وجود ندارد، آنوقت است که شما انتظار دارید نظر شخصیتان به همه قالب کنید، در صورتی که شورا به نمایندگی از اکثریت مردم چنین نظری را ندارد و مردم هم از تصمیم نمایندگانشان حمایت میکنند.

از آقای دست پاک غذر خواهی میکنم که مجبوریم برای فهماندن یک مطلب ساده به چنین کسی اینقدر از اسمشون استفاده کنم و مثال های مختلفی بزنیم. انشالله پس از ملتفت شدن این فرد، پست های اضافی توسط کنترلهای سایت حذف خواهد شد تا این مثال ها هم در دسترس مخاطب نباشد.

pce پنجشنبه , ۲۱ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۳

آسمان.من توصیه میکنم عقده هاتو بری جاهای دیگه خالی کنی.تهمت میزنی،تهدید میکنی،توهین میکنی.هر چی میخوای میگی.هر کاری که فقط آدم های بی شخصیت و بی ادب میکنن رو انجام دادی.کمبود محبت داری احتمالا.من تو این سایت فقط یک نام کاربری دارم و دلم هم نمیخواد کسی منو بشناسه و به شما هم هیچ ربطی نداره.
من جواب پیغام خصوصی شما رو ندادم چون ادبیات جالی نداشتی.و با ادبیات بدی گفتی بگم کی هستم.خب به تو چه ربطی داره من کی هستم؟برو به زندگیت برس.شهر هرت نیست که هی تهدید میکنی.تهدید به دعوا کار آدم نیست.مگه مردم نمردن که تو بیای کسی رو تو خیابون بزنی.همون دوستای به قول شما بی خودشون فکر نکنم اجازه ی همچین غلطی رو بهت بدن.بهتره خودت بیشتر حواستو جمع کنی.اوکی؟
در ضمن تو میگی من کی هستم؟اول خودت بگو کی هستی شاید منم خودم رو به شما معرفی کردم تا ببینم چه غلطی میتونی بکنی.آدم به کم شعوری تو ندیدم.باور کن تو پیغام خصوصی بگو کی هستی منم میگم کی هستم.ولی من مطمءنم تو جرات این که خودت رو معرفی کنی نداری.
از بقیه کاربران سایت هم عذر میخوام اگه اینجا ادبیات تندی داشتم.چون نظر این آقا رو که دیدم اگه جوابشو نمیدادم زورم میومد.این همه جا هست برو جای دیگه عقده هاتو خالی کن.باشه پسر خوب؟بی خود هم خودتی.خیلی دهنم بسته موند.

جناح پرست پنجشنبه , ۲۱ شهریور ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۱

( . . . )

tamanna جمعه , ۲۲ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۱
نقل قول از آسمان توی تاپیک مربوط به انتخاب هیئت مدیره موسسه اندیشه[quote]نقل قول از: m.d.p در ۲۰۱۳/۰۸/۲۷, ساعت ۰۴:۴۱:۴۷

? ? فردی که اومده با سی نام عضو شده و نظر میده من میشناسمش اون شب هم توی جلسه با دونفر دیگه اومده بود. خب یکی نیس بهش بگه عزیزم تو خودت کاندید میشدی که ده تا هم رای نداشتی که خدایاااااااااا? :۰۲۱:

? ? ولی باز خوشحالم بچه های پرانرژی و تحصیلکرده ایی کار رو به دست گرفتن . همین که امثال ... به جوش اومدن درحالیکه همه ی اعضای شورای دور جدید و قدیم از همه گروه ها از این ترکیب حمایت میکنن، خودش گویای همه چی هست

? ? کلا هروقت دیدین اینا ناراحت شدن احساس کنین کمی قوی تر هم شدین حتی :)

باید بهت بگم من بیکار نیستم بیام با چندتا اسم نظر بدم.هر چی تعداد مخالفاتون بیشتر باشه به این متهمش نکنید که فقط یک نفره.من اون شب خودم تنهایی تو جلسه شرکت کردم و هیچ احدی همرام نبود و زود هم جلسه رو ترک کردم.اگه اینقدر مطمئنی اسممو ببر.[/quote]

من حاضرم شرط ببندم خود آبیه.با یه اسم کاربری دیگه میاد انتقادات تندی میکنه.و با اسم خودش انتقادای کم.ولی ایندفه دیگه توهین کرد نه انتقاد.جواب توهین هم باید با توهین داده بشه.
البته من دارم مطمئن میشم به جز pce.چندتا نام کاربریه دیگه هم داره.ekhlas هم شک ندارم خودشه.همیشه میاد مطالب خودشو لایک میکنه.حالا من کاری ندارم که با چندتا اسم نظر میده و اصلا به من ربطی نداره.
ولی نباید مستقیم بیاد و به شهردار توهین کنه.آبی ایندفه هیچ ولی دفعات بعدی به نفع خودته حواستو جمع کنی.

آقای آسمان،حالا چی؟؟!!
فکر کنم شما حرف خودتونم قبول ندارین،به قولی به نظرتون مرگ خوبه،ولی واسه همسایه!!!

حالا به فرض اینکه بتونین دست و گردن بشکونین،با این کار فکر مردمم میتونین تغییر بدین؟!شنیده بودم که یه همچین چیزایی بوده،اما الان برام مسجل شد…
ببیین،یکی رو میزنی،دوتا رو میزنی … بابقیه میخوای چیکار کنی؟!الان دیگه نمیشه به زور? و تهدید کارا رو پیش برد…
یه جایی گفتین که

شهر ما این همه آدم داره بعد چهارتا بچه واسش تصمیم بگیرن؟

همین به نظر شما بچه،مایه ی افتخارمون هستن… اگه قرار باشه شما و همفکرانتون واسه شهرمون تصمیم بگیرین،مطمئنا کلامون پشت معرکه هستش… یه جورایی میشه به این آدمای به ظاهر بچه،بیشتر از هر کس دیگه ای اعتماد کرد…ما پشت هیئت مدیره و کاربرامون هستیم،چون هیچوقت ازشون ناعدالتی ندیدیم…همیشه هرموقع بحثی راه میفته،از طرف هردو گروه متهم میشن به جانبداری از یه گروه خاص،و این خودش دلیلی هست بر بیطرف بودنشون…

امروز توی خیابون دیدمش،حیف که با دوستان بی خودتر از خودش تو ماشین بود...

چه جالب!! حرفای چندتا آدم بیخود تا این اندازه عصبانیتون کرده که اینجوری دعوا راه انداختین؟! آدم بیخود کسیه که به جای قانع کردن دیگرون ،اونا رو تهدید میکنه و اینجور با تعصب افراطی سعی داره هدفشو پیش ببره…
و در آخر اینو بهتون بگم که هرمسئولی کم کاری کنه ،مطمئنا ازشون انتقاد میشه …یه مسئول وظیفه داره که جوابگوی مردمش باشه،حالا هرکی که میخواد باشه…

رجب الدین جمعه , ۲۲ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۷

[quote=’وحید link’ dateline=’1378973300′]
برای آقای دستپاک متاسفم
[/quote]در حدی نیستی که برای اقای دستپاک متاسف باشی

عقیل جمعه , ۲۲ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۳

[quote=’وحید link’ dateline=’1378975914′]
راستی شما قبول دارید این شورایی که انتخاب شده، نماینده اکثریت مردم هست؟ خب این شورا به شهردار سابق برای ابقا رای نداده اس.
[/quote]
تو از کجا میدونی شورا به شهردار برای ابقا رای نداده.چرا حرف مفت میزنی؟چرا بدون تحقیق حرف میزنی؟شورا قبل از این که جلسه بگیرن شهردار خودش رفته خور.شش سال نشست واسه شما کار کرد چهار سال دیگه هم بشینه واسه چند تا آدم نمک نشناس مثل شما کار کنه؟کور خوندید

علی جناحی جمعه , ۲۲ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۲

[quote=’وحید link’ dateline=’1378973300′]
از همه اینها بگذریم، من هنوز هم میگم شما یک متن ساده رو متوجه نشدید و اون رو توهین هم میدونید. در صورتی که هیچ توهینی که نیست،
[/quote]
آقا وحید گل من به شما ارادت دارم و بارها افسوس خوردم که چرا شما تو همجین سایت زردی با همچنین ادم هایی هم پالکی شدید.شما به جای اینکه نهال دوستی بنشانید دارید درخت دشمنی میکارید.شما و دوستانتون که جز جوانان تحصیل کرده هستید این همه غرض و تعصب دارید از بقیه چه انتظاری میره.البته من قبول دارم نیش عقرب نه از ره کین ست ***اقتضای طبیعتش این هست.شما به جای اینکه بیایید از شهرداری که شش سال واستون زحمت کشیده در سایتتون یه تشکر کنید که هیچ حالا که بقول اکثریت ۹۵ درصدی کاربرهای سایتتون پرتش کردیدو رفته خور باز هم دست از بغض و کینه بر نمیدارید.متن آبی من نمیدونم تقصیر از قلم ضعیفش بود یا از روی بغض نوشته بود ولی متن جالبی نبود لااقل با پس و پیش گردن چندتا فعل میشد درست تر نوشت و منظورش رو بهتر بنویسه و شما دیگه نباید اینقدر در حمایت از شریکتون کاسه داغ تر از اش بشید و با یه ویرایش متنش زو یا عذر خواهی کوچک سر و ته همه چیز رو بهم بیارید نه اینکه با نوشتن بیانیه های چند خظی رو این اتش بنزین بریزید و یا شاید هم این یه سیاسته که تنور سایتتون گرم تر بشه به هر حال***ما ز دوستان چشم یاری داشتیم****خود غلط بود آنچه می پنداشتیم

vahid جمعه , ۲۲ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۴
در حدی نیستی که برای اقای دستپاک متاسف باشی

حالا شما نمیخواد به تریج قباتون بر بخوره، منظور من اونجور تاسفی نیست ( کل نوشترو ول کردین به ب بسم اللهش چسبیدیدین. تازه لطف میکردین کل نوشترو نقل قول میکردین تا بقیه تا برای کسی سوء تفاهم نشه، من نوشتم : “برای آقای دستپاک متاسفم که بین طرفداراشون افرادی مثل شما هستند و…” ). منظورم از سر دلسوزیه که چرا چنین کسانی باید از ایشون دفاع کنند؟ ( حالا الان میگید شما در حدی نیستید که برای کسی دلسوزی کنید 🙂 ). ولی بهتر بود به جای اینکه فقط این قسمت نوشتم رو نقل قول کنی و فقط بگی “در حدی نیستی …”، اینو جواب میدادین که چرا چنین افرادی با این ادبیات که خودتون مشاهده کردین باید بیان و اینجا از شهردار سابق دفاع کنند؟ به نظرتون اگه این افراد نمونه ای از سایر طرفداران ایشون باشن، باعث کسر شأن شهردار سابق نمی شه؟ منظورم از “متاسفم” این بود، امیدوارم برای ما در این مورد روشنگری کنید که این صحت نداره و این ادبیات در بین طرفداران آقای دست پاک جایی نداره.

تو از کجا میدونی شورا به شهردار برای ابقا رای نداده.چرا حرف مفت میزنی؟چرا بدون تحقیق حرف میزنی؟شورا قبل از این که جلسه بگیرن شهردار خودش رفته خور.شش سال نشست واسه شما کار کرد چهار سال دیگه هم بشینه واسه چند تا آدم نمک نشناس مثل شما کار کنه؟کور خوندید

نمیدونم منظورم رو شاید خوب نرسونده باشم.
بله حق با شماست. شورا ایشان را برای دوره جدید شهرداری در نظر داشته و پیشنهاد داده اما ایشون قبول نکردند و رفتند شهردار خور شدند! اگر شما از حرفهای پشت پرده خبر ندارید، من تا این اندازه خبر دارم، بهتره به اطلاعات خودتون شک کنید!
امیدوارم از این جمله دوباره توهین برداشت نکنید. منظور اینه که شورا آقای دست پاک را برای دور جدید در نظر ندارد، دلیلی نمیشود که بد باشد. ( این شیش آتیشه ها پدر ما را در آورده اند، از بس باید هر چیزی را صد بار توضیح دهیم )

vahid جمعه , ۲۲ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۴

آقای “علی جناحی” از شما انتظار بیشتر از این را نداشتم. شما نوشته های دوستانتان، “آسمان” ، “بی خانمان”، “رجب الدین” را مثل اینکه اصلا ندیدید. و تهمت تعصب را به ما میزنید. شما اگر به واقع بی تعصب و منصف بودید، به نوشته های ما که با ادبیات و در حد خودمان برای آقای دست پاک در سمت جدیدشان آرزوی موفقیت کردیم را میدیدید، و در عوض جواب “دستتو میشکونم” “گردنت رو خورد میکنم” و این ادبیات در پیتی و چاله میدانی و… رو هم میدیدید. شما با این نوشتتون در صف چنین بی ادبان و بی انصاف هایی که جز تعصب چیز دیگری در ذهن ندارند، قرار گرفتید.
آیا شما از نوشته های “آسمان”، “بی خانمان” و “رجب الدین” دفاع میکنید؟ یا نه با خود را به بی خبری زدید و فقط نوشته های ما را که در اصل جوابی به آنان بود را نقد میکنید؟ تازه متن های اولی ما را ببینید، چه ایرادی دارد؟ جز مشتی آدم تندرو که تاب نظری شاید کمی مخالف را ندارند، کس دیگری چنین برخوردی با پست های منطقی نمیکند.
شما انتظار دارید من یا آبی با پس و پیش کردن فعل ها متن مورد علاقه شما را مینوشتیم، درسته؟ این انتظار کاملا بی جایست. البته من در پست خودم، سعی کردم هیچ نقدی نکنم ( گرچه حق نقد را داشتم ) و فقط به ابراز امیدواری برای موفقیتشان بسنده کردم.

ما باج نمیدهیم، برای اینکه افرادی مثل “آسمان” راضی باشند، چیزی که در نظر داریم و توهین هم نیست، را با نام واقعی خودمان ننویسیم. مطمئن باشید ما اینقدر در این سایت نوشته ایم که بدانیم توهین چیست و نقد چیست. وقتی کسی با اسم خودش مینویسد، به این چیزها هم دقت میکند. پس نیازی نیست به ما آموزش دهید.

نیش عقرب؟ داغ کردن تنور سایت؟ اکثر این پست ها در آینده نزدیک پاک میشن، چون شأن سایت بالاتر از این مطالب است. کنترل های سایت این تاپیک رو قفل کرده بودند، ولی من خواستم دوباره باز شود تا هر چه میخواهند بگویند و جوابشان را بگیرند که فردا روز بهانه ای دستشان نباشد. ( مطمئنا البته چنین نوشته هایی در آینده نخواهد ماند )

ما وقتمون رو گذاشتیم تا منطقی برخورد کنیم، آنوقت میگویید :”شما به جای اینکه نهال دوستی بنشانید دارید درخت دشمنی میکارید.”
نگید “شما” بگویید بعضی ها! . البته نگران نباشید، درخت دشمنی در کار نیست. تنها این درخت دوستی که مردم رو دور هم جمع کرده، چندتایی میوه ناسالم دارد. این چند تا هم اینقدر کم هستند که ارزش ندارند زیاد روی آن فکر کنیم.

آسمان جمعه , ۲۲ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۱

باشه من دیگه چیزی نمیگم.ولی نزارین دهنم باز بشه.آقایان وحید و pce(که حدس میزنم کی هستی و خیلی تند رفتی تو جوابت قبلیت) و tammana جوابتون رو دیگه نمیدم.مگر این که خودتون چیزی بگین.

vahid جمعه , ۲۲ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۹
شما به جای اینکه بیایید از شهرداری که شش سال واستون زحمت کشیده در سایتتون یه تشکر کنید که هیچ حالا که بقول اکثریت ۹۵ درصدی کاربرهای سایتتون پرتش کردیدو رفته خور باز هم دست از بغض و کینه بر نمیدارید.

پرتش کردید یعنی چی؟ شما خودتون احترامی برای دیگران قائلید که درس هم میدید؟
حرفهای شما و آن دسته از کسانی که ما رو به هم دستی با شهردار در تاپیک “انتقادات و پیشنهادات پیرامون ثبت نام اینترنتی برای جلسه پرسش و پاسخ با شهردار” متهم میکردند ( و میگفتند : سایت جناح آنلاین که گویا رسماً سایت تبلیغاتی شهرداری است، )، خیلی برام خنده دار شده و من رو به یاد ضرب المثل “کافر همه را به کیش خود داند” میندازه. چرا که تا حالا نشده بی طرفانه صحبت کنید و مدافع بی بر و برگرد منافعتون هستید. ولی خدا رو شکر ما فقط چیزی که فکر میکنیم انصاف هست رو میگیم، میخواد در دفاع یا در نقد هر کسی باشد.

[quote=’آسمان link’ dateline=’1379071274′]
باشه من دیگه چیزی نمیگم.ولی نزارین دهنم باز بشه.آقایان وحید و pce(که حدس میزنم کی هستی و خیلی تند رفتی تو جوابت قبلیت) و tammana جوابتون رو دیگه نمیدم.مگر این که خودتون چیزی بگین.
[/quote]
کسی نمیگه چیزی نگین، ادب رو رعایت کنید نیازی به انصاف نیست. ضمنا باز که تهدید میکنید “ولی نزارین دهنم باز بشه”. چرا نذاریم؟ اتفاقا این تاپیک از قفل در اومده ببینیم حرف حسابی هست زده بشه. هر چی دوست دارین بگین، من که به شخصه حقیقتی رو پنهان نکردم که از برملا شدنش واهمه داشته باشم. پس لطف کنید هر چه میدونید بگید. خوشحال میشیم.

ترنم جمعه , ۲۲ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۳

اول واسه آقای دستپاک توی پست جدیدشون آرزوی موفقیت میکنم…
بعدش اینکه حرف داشتم…
شهردار جناح توی مواردی عملکرد خوبی داشتن و در مواردی عملکردشون ضعیف بوده…
اما در کل مردم جناح از عملکرد کلی ایشون رضایت نداشتن…
انشالله آقایون به رای مردم که اعتماد دارین؟
به نظرتون چرا باید رای اول مردم کسی باشه که در دوره ی قبل مهمترین دلیل استعفاشون از شورای شهر،اعتراض به عملکرد ضعیف شهرداری بوده؟ یکی از دلیلاش جز اینه که? مردم از عملکرد شهرداری راضی نبودن؟!جز اینکه خواستن ایشون و همفکرانشون? درصدد انتخاب? شهردار قوی تری باشن؟!تموم مردم،موقعی که رای دادن،ذهنیت کاندیدا رو راجب عملکرد شهرداری میدونستن…
با اعضای انتخاب شده در شورای شهر جناح،این موضوع که جناب آقای شهردار برکنار میشدن، بر هیچکسی پوشیده نبوده و نیست…
چرا نمیگین که آقای شهردار وقتی از ابقای خودشون در مقام شهردار جناح ناامید شدن،پیشنهاد شهرداری خور رو پذیرفتن؟
چرا حقیقتو وارونه نشون میدین؟
از وقتی دارین نظر میدین،همش توهین و تهدید توی دستور کارتونه…
آقای علی جناحی، سایت زرد؟؟!!
منظورتون چجور آدماییه؟میشه بگین ما هم بدونیم؟
فکر نمیکنین که “وحید “اونقد? میدونه? که تحت تاثیر? به قول شما همچین آدمااااایی قرار نگیره؟
کاش به جای ارادتتون، حداقل به حرفاش فکر میکردین،نه اینکه تا دیدین حرفی خلاف میلتون زد واسش تاسف بخورین…
آقای عقیل،یعنی بگم شما نمیدونستین که آقای شهردار در مقامشون ابقا نخواهند شد؟حدس این موضوع براتون سخت بود؟ نگین که منتظر تشکیل جلسه بودین… کاش شما قبل نصیحت دیگرون، خودتون بدون تحقیق حرف نمیزدین…میگین ما نمک نشناسیم؟! یعنی ما اجازه نداریم از مسئولمون توضیح بخوایم و یا ازشون انتقاد کنیم
؟!
آقای عقیل میگن که شهردار قبل ازجلسه ی شورا،خودش رفته…
اما علی جناحی شما میگین که شهردارو پرتش کردین..
کدوم درسته؟!
مشکل اینجاست که بعضی از دوستان دنبال یه سیبل مناسب میگشتن که پیدا کردن… اینم که منظور نویسنده چی بوده اصلا مهم نیست!!!
ایندفعه آقای آبی،دفعه ی دیگه یه شخص دیگه…
از آقای شهردار معذرت میخوام، شاید اینجا جای این حرفا نبود،فقط خواستم دوستان روشن بشن،فقط همین…

abdollah_abi جمعه , ۲۲ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۱

امروز تفکر خطر ناکی که بعضی ناآگاهان امثال برخی کاربران همین سایت اون رو نمایندگی میکنن، جنب و جوش عجیبی داره و همین نشانه ی خیلی چیزهاست. این عزیزان از سن جوانی خارج شده اند و نمیدانند که حکایت ایشان و جوان پاک نیت خوش فکر امروزی، حکایت همین بیت شیخ سعدی بزرگ هست که می گوید: تنگ چشمان به میوه نظر کنند و ما، تماشاکنان خیل بستانیم

تهدید و ایجاد رعب در بین عده ایی که با نام خودشون در حال فعالیت هستن ازطرف افراد مجهول الهویه که صحبتهای متناقضی رو ایراد میدارند، حکایت بسیار عجیب و غریبی هست. کسانی که با نام معلوم خودشون و علی رغم همه مشکلات و گرفتاری های تحصیل و … فعالیت میکنند، دغدغه ایی دارند که لابد بسیار می ارزد که گاهی براش از درس و زندگی شان می زنند. تهدید برای کسانی که سالهاست جوانی و سالهای رشد و ترقی خودشون رو پای این اقدامات مسئولانه، نو و اثرگذار به امانت گذاشتن، کاری سبک سرانه و بی فایدست.

من اینترنت نداشتم این یکی دوروز و همش با موبایل و لطف دوستان از کامنت های محبت آمیز برخی عزیزان باخبر میشدم. حس عجیب من این بود که چرا هنوز چنین افرادی وجود دارند؟ جناح آنلاین اگر افتخاری داره جا انداختن فرهنگ نقد و بحث اصولی هستش، اما عده ایی گویا تازه و از عالمی دیگه وارد این صحنه شدن چون ادبیات، مقاصد و رفتارها شون به فضای این سایت نمیخوره و وحید هم به خوبی اشاره کرد که شان این سایت بسیار بالاتر از این چیزهاست فلذا همین کامنت ها بالاخره پاسازی خواهند شد.

اینکه سوبرداشت یک عده از متنی که قد و قواره اش معلوم بود، به چنین جاهایی منجر بشه نشانه ی یک ضعف عمیف در جامعست که باید پر بشه. اون کسانی که باید شعار :درخت دوستی بنشان که کام دل به بار آرد …. بدهند، ما هستیم نه کسانی که نفعشون در لایه لایه کردن مردم و انداختن بذر کینه و نفاق در بین فضاهای دوستانست. کسانی که از فضای دوستانه حالشون به هم می خوره لایق هیچ توجه و احترامی نیستند . در قرآن کریم آمده: لایحب الله الجهر بالسو من القول، الا من ظلم. برداشت من اینه که اگر فرد قدرتمندی از سر ناتوانی کسی را مورد ظلمی قرارداد، بلند و تند گفتن بر فرد مظلوم حلاله.
اما وقتی میبینم کسانی که به ما بوسیله ی توهین ظلم میکنن، سر از در تهدید در آوردن مطمئن میشم که ظلم کننده های به ما افراد ضعیفی هستند چونکه فردی که قدرت فکری و استدلال داره، رو به تهدید نخواهد آورد.

از توجه همه ی عزیزان تقدیر میکنم چون دفاع از حق هزینه داره و اینجا هم هزینش توهین و تحقیر و بعضی وقتها تهدیده، ولی به جان میخرن و ساکت نمی مانند.

این سایت و ما که فعالیم درش، فعالیت موثر و قوی تر خودمون رو با امید و قوت قلب ادامه میدیم. اونهایی باید ناامید باشند که از در توهین و تهدید وارد بحث میشن . چراغ عمر این رفتار، تا سحر هرگز نمی سوزد، اگر سوزد شبی سوزد شب دیگر نمی سوزد . . .

علی جناحی جمعه , ۲۲ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۸

[quote=’وحید link’ dateline=’1379067257′]
آقای “علی جناحی” از شما انتظار بیشتر از این را نداشتم
[/quote]
وحید نمیدونم از کجا اینجوری نسبت به من بغض پیدا کردی چون در یکی دیگه از کامنت ها هم حسابی نسبت به بنده لطف داشتی البته حدس میزنم به خاطر اون پیام خصوصی بود که قرار بود یه کاری انجام بدم و وقت نکردم پس لطفا مودب باش و احترام خودت را نگه دار تا بهت احترام بذارن
[quote=’وحید link’ dateline=’1379067257′]
شما نوشته های دوستانتان، “آسمان” ، “بی خانمان”، “رجب الدین” را مثل اینکه اصلا ندیدید. و تهمت تعصب را به ما میزنید. شما اگر به واقع بی تعصب و منصف بودید، به نوشته های ما که با ادبیات و در حد خودمان برای آقای دست پاک در سمت جدیدشان آرزوی موفقیت کردیم را میدیدید
[/quote]
کی گفته این ها دوستان من هستن دوباره بهت میگم از رو باد هوا حرف نزن و من اصلا با ادبیاتی که این ها حرف زدن موافق نیستم و حرف هاشون هم تایید نکردم پس نگو دوستانت
[quote=’وحید link’ dateline=’1379067257′]
شما انتظار دارید من یا آبی با پس و پیش کردن فعل ها متن مورد علاقه شما را مینوشتیم، درسته؟ این انتظار کاملا بی جایست.
[/quote]
من کی گفتم متن مورد علاقه من رو بنویسید؟ظاهرا واسه فهماندن یه مطلب ساده هم به خود شما هم باید چند بار توضیح داد.منظور من این بود که اقای ابی با پس و پیش کردن چند تا فعل میتونستن منظورشون رو واسه ادم های بی سوادی مثل ما راحت تر بیان کن تا همچنین سو تفاهم هایی پیش نیاد
[quote=’وحید link’ dateline=’1379067257′]
نیش عقرب؟ داغ کردن تنور سایت؟ اکثر این پست ها در آینده نزدیک پاک میشن، چون شأن سایت بالاتر از این مطالب است.
[/quote]
بله دیگه دیکتاتوری هستش دیگه هر چی که مذاقتون خوش نیاد سریع پاک میکنید و هر کی مقابلتون بایسته سریع بلوک میکنید بفرمایید راحت باشید
[quote=’وحید link’ dateline=’1379067257′]
ما وقتمون رو گذاشتیم تا منطقی برخورد کنیم، آنوقت میگویید :”شما به جای اینکه نهال دوستی بنشانید دارید درخت دشمنی میکارید.”
[/quote]
در کاشتن نهال دوستی تا الان فکر میکنید خیلی موفق بودید نه عزیز فقط تو باغ خودتون قدم نزنید که همش بهتون سبد سبد گل بدن یه خرده از باغ هم بیایید بیرون ببینید چه خبره

عقیل جمعه , ۲۲ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۲

[quote=’ترنم link’ dateline=’1379078620′]
اول واسه آقای دستپاک توی پست جدیدشون آرزوی موفقیت میکنم…
بعدش اینکه حرف داشتم…
شهردار جناح توی مواردی عملکرد خوبی داشتن و در مواردی عملکردشون ضعیف بوده…
اما در کل مردم جناح از عملکرد کلی ایشون رضایت نداشتن…
انشالله آقایون به رای مردم که اعتماد دارین؟
به نظرتون چرا باید رای اول مردم کسی باشه که در دوره ی قبل مهمترین دلیل استعفاشون از شورای شهر،اعتراض به عملکرد ضعیف شهرداری بوده؟ یکی از دلیلاش جز اینه که? مردم از عملکرد شهرداری راضی نبودن؟!جز اینکه خواستن ایشون و همفکرانشون? درصدد انتخاب? شهردار قوی تری باشن؟!تموم مردم،موقعی که رای دادن،ذهنیت کاندیدا رو راجب عملکرد شهرداری میدونستن…
با اعضای انتخاب شده در شورای شهر جناح،این موضوع که جناب آقای شهردار برکنار میشدن، بر هیچکسی پوشیده نبوده و نیست…
چرا نمیگین که آقای شهردار وقتی از ابقای خودشون در مقام شهردار جناح ناامید شدن،پیشنهاد شهرداری خور رو پذیرفتن؟
چرا حقیقتو وارونه نشون میدین؟
از وقتی دارین نظر میدین،همش توهین و تهدید توی دستور کارتونه…
آقای علی جناحی، سایت زرد؟؟!!
منظورتون چجور آدماییه؟میشه بگین ما هم بدونیم؟
فکر نمیکنین که وحید اونقد عاقل هست که تحت تاثیر? به قول شما همچین آدمااااایی قرار نگیره؟
کاش به جای ارادتتون، حداقل به حرفاش فکر میکردین،نه اینکه تا دیدین حرفی خلاف میلتون زد واسش تاسف بخورین…
آقای عقیل،یعنی بگم شما نمیدونستین که آقای شهردار در مقامشون ابقا نخواهند شد؟حدس این موضوع براتون سخت بود؟ نگین که منتظر تشکیل جلسه بودین… کاش شما قبل نصیحت دیگرون، خودتون بدون تحقیق حرف نمیزدین…میگین ما نمک نشناسیم؟! یعنی ما اجازه نداریم از مسئولمون توضیح بخوایم و یا ازشون انتقاد کنیم
؟!
آقای عقیل میگن که شهردار قبل ازجلسه ی شورا،خودش رفته…
اما علی جناحی شما میگین که شهردارو پرتش کردین..
کدوم درسته؟!
مشکل اینجاست که بعضی از دوستان دنبال یه سیبل مناسب میگشتن که پیدا کردن… اینم که منظور نویسنده چی بوده اصلا مهم نیست!!!
ایندفعه آقای آبی،دفعه ی دیگه یه شخص دیگه…
از آقای شهردار معذرت میخوام، شاید اینجا جای این حرفا نبود،فقط خواستم دوستان روشن بشن،فقط همین…


[/quote]
شما قوم یهود هستید من هر چی بگم شما قانع نمیشید پس بهتره بحث نکنم باهاتون تا تنور داغ گرم بشه و اقایون با دمشون گردو بشکونن

علی جناحی جمعه , ۲۲ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۳

[quote=’جناح پرست link’ dateline=’1378814699′]
اقای شهر دار به زودی پرت میشه بیرون و خیال مردم راحت میشه
[/quote]
نقل قول من از این درختی دوستی بزرگواری بود که اعضای سایت کاشتن و حالا دارن آبیاریش میکنن

maryam222 جمعه , ۲۲ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۵

امروز در شهر میگشتم یه چیز جالب دیدم از طرف موسسه علمی و فرهنگی اندشه جناح !!!!!!
ظاهرا این موسسه بسیار وزین برای موفقیت ما و دوستانمون یه پارچه در سطح شهر چسبونده بودن که همین جا از اینها تشکر میکنم. و اما نکته جالب این بود که برای این کار از سطح یه دیوار استفاده کرده بودن که با توجه به وجود تابلو اعلانات در سطح شهر که از طرف شهرداری برای این کار تبعیه شده این کار جالب نبود و بهتر بود که از تابلو اعلانات استفاده میکردن? به نظر من موسسه ای که به عنوان فرهنگی میخواد کار خود را شروع کنه اگه شروع کارش اینجوری باشه وای به حال آخرش.

pce جمعه , ۲۲ شهریور ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۳

[quote=’آسمان link’ dateline=’1379071274′]
باشه من دیگه چیزی نمیگم.ولی نزارین دهنم باز بشه.آقایان وحید و pce(که حدس میزنم کی هستی و خیلی تند رفتی تو جوابت قبلیت) و tammana جوابتون رو دیگه نمیدم.مگر این که خودتون چیزی بگین.
[/quote]
همین خوبه.من تو زندگیم تا حالا نشده قلبا از یکی خیلی بدم بیاد ولی نمیدونم چرا اسم شما رو میبینم یا نظراتت رو میخونم حس بسیار بدی بهم دست میده با این که شخصیت حقیقی شما رو نمیشناسم!شما واقعا شخصیتتان حقیر هست.من از دوستان خواهش میکنم جواب تو رو ندن.امروز پیغام خصوصی که برام فرستادی رو که دیدم واقعا پی بردم احتمالا شما مشکل روانی دارین و خیلی عقده ای هستی.خب مرد حسابی تو روت شد بیای بگی تند رفتی.از پست اولی که دادی بی ادبی و کم شعوری خودتو ثابت کردی.تو پیغام خصوصی هم تهدید کردی که وقتی منو دیدی بهم میگی عقده ای کیه.
امروز به من پیغام خصوصی دادی و من اینجا میزارم تا همه ببینن چقدر شخص حقیر و مریضی هستی.من پیشنهاد میکنم کسی جواب این شخص بیمار رو نده.کارم اشتباهه که این کارو میکنم ولی من این کارو میکنم تا همه مطمءن بشن جواب دادن به شخصی با افکار مریض فقط وقت تلف کردنه:

من تقریبا میدونم کی هستی .هیچی حالیت نیست. عقده ای هم
خودتی .صبر کن ببینمت بهت میگم عقده ای کیه

واقعا ترسیدم 🙂 ببین تو عددی نیستی.تهدیداتو هم بزار جاهای دیگه خرج کن.خب خدا رو شکر تو منو میشناسی ومن با این ذهنیت دارم جوابتو میدم که تو داری منو میشناسی.حالا ببینم میخوای چی کار کنی.آدم باید مریض باشه که به جای جواب منطقی هی بقیه رو تهدید کنه.
تازه دارم میفهمم دوستانم که با اسم حقیقی اینجا نظر میدن چه زجری از دست آدمهای کم شعوری مثل تو میکشن.
علی رغم چیزی که آقا وحید گفتن من به شما توصیه میکنم شما دیگه اظهارنظر نکنید.چون با ادبیاتتون دارین حال همه رو به هم میزنید.شما قدرت اینکه مودبانه حرف بزنید رو ندارید.اصلا ادب برای شما تعریف نشده یا بهتره بگم خیلی بد تعریف شده.جالبه ادبیات همتون خیلی بده.شما دارین بقیه رو به تعصبی بودن متهم میکنید درصورتی که از خودتون متعصب تر نیست.

vahid جمعه , ۲۲ شهریور ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۶

pce ایشون برای من هم از این پیغام ها داده . اینم یه نمونش که برام فرستاده :
“ببین تو فقط یک بار به پیغام خصوصیم جواب دادی.دو تا از پیغامم جواب ندادی.خب خدا رو شکر من بدبین بودم و چون میدونم راستگو هستی مطمئنم ekhlas آبی نیست.
و pce هم خودم حدس میزنم کیه.بهتره بهش بگی خفه شه قبل از این که بهش چیزی بگم.مطمئنم میدونی کیه.خودش داره ضایع میکنه.بهش بگو اگه بخوام به کسی چیزی بگم هیچ کس حتی دوستای بیخودش جلومو بگیرن.اوکی؟”

به نظرم همونطور که گفتین بهتره جواب ایشون رو ندیم. چون ایشون هر چی بگیم، جای بحث منطقی راه حلشون تهدیده. به گفته خودمون زور کله ای جلو میره 🙂

از “ترنم” به خاطر متن مستدلشون تشکر میکنم. آبی هم خوب جوابی بهشون دادی، ولی فکر نکنم خیلیاشو متوجه بشن 🙂

من قصد دارم فقط جواب نوشته “علی جناحی” رو بدم که من تو این موندم که دو نفر هستند که از این نام کاربری استفاده میکنند یا نه یادشون رفته چه چیزهایی گفتند.

وحید نمیدونم از کجا اینجوری نسبت به من بغض پیدا کردی چون در یکی دیگه از کامنت ها هم حسابی نسبت به بنده لطف داشتی البته حدس میزنم به خاطر اون پیام خصوصی بود که قرار بود یه کاری انجام بدم و وقت نکردم پس لطفا مودب باش و احترام خودت را نگه دار تا بهت احترام بذارن

اول اینکه شما مطمئن نوشته های گذشتتون یادتون نرفته، شما اگر با نام کاربری دیگه ای مینوشتید چیزی نمیگفتم، ولی سابقه شما را در ذهن دارم ( حیف که اکثر پستهاتون ویرایش شده، نمیشه نقل قول کنم ) .
من بی احترامی هم نکردم. گفتم “از شما بیش از این انتظار نداشتم”. چون قبلتان را دیده ایم، الان هم که دیدیم بین این همه نوشته های آسمان و… که به نظرتان شاید طبیعی آمده، و هیچی نگفتید، و آنوقت به ما میگویید درخت دشمنی کاشته ایم.
خب باید میگفتم از شما انتظار نداشتم؟ اتفاقا چون میشناختم، گفتم انتظارش رو هم داشتم. این بی احترامی نیست. گرچه پست های بی ادبانه شما در سایت زبان زد است! ( ولی گویا شما “علی جناحی” سابق نیستید و نام کاربریتان یکی است )
تازه خوب فراموش کار شده اید. اینکه فرصت نکردید اون خبر کذایی رو بنویسید، هیچ مسئله ای نیست. مهم آنجاست که شما با روی تمام آمدید و آن پست کذایی رو نوشتید و من هم گفتم از شما که دیگر خبرش را برایتان نوشته بودم و فرستادم انتظار نداشتم خود را به بیخبری بزنید و ما را متهم کنید، حداقل شما که کامل در جریان بودید. ( بله، آنوقت از شما انتظار نداشتم، ولی الان از شما هر چیزی را انتظار دارم و برایم عجیب نیست )

کی گفته این ها دوستان من هستن دوباره بهت میگم از رو باد هوا حرف نزن و من اصلا با ادبیاتی که این ها حرف زدن موافق نیستم و حرف هاشون هم تایید نکردم پس نگو دوستانت

خدا رو شکر که حداقل در این مورد تایید نمیکنید. ولی برای من جالب اینجاست که هیچ اشاره ای به نوشته هایشان نداشتی. تو پست قبلی هم توضیح دادم که گویا اصلا چنین پست هایی رو ندیدی!
پس شما هم با این ادبیات موافق نیستید. خب ما هم جواب همین ادبیات را میدهیم. آن میوه های ناسالم درختی که میگفتم، منظورم همین کاربران است.

من کی گفتم متن مورد علاقه من رو بنویسید؟ظاهرا واسه فهماندن یه مطلب ساده هم به خود شما هم باید چند بار توضیح داد.منظور من این بود که اقای ابی با پس و پیش کردن چند تا فعل میتونستن منظورشون رو واسه ادم های بی سوادی مثل ما راحت تر بیان کن تا همچنین سو تفاهم هایی پیش نیاد

متن خیلی ساده و واضح است. شاید آبی با شهردار مخالف هم باشد، و بخواهد کاملا منتقدانه بنویسد و منظورشان هم من فهمیدم، هم شما هم آسمان و… . منتهی انتظارات چیزیست که نوشتم و شما نیز نقل قول کردید.

بله دیگه دیکتاتوری هستش دیگه هر چی که مذاقتون خوش نیاد سریع پاک میکنید و هر کی مقابلتون بایسته سریع بلوک میکنید بفرمایید راحت باشید

با خودتون چند چندید؟ شما نوشتید میخواهید تنور سایت داغ شود، من در جواب شما این رو گفتم که ما اینقدر با این مطالب و بحث هایی که تهدید و تهمت روح آن است مخالفیم، آنوقت از این بحث ها استقبال هم بکنیم؟
بله خدمتتان عرض کنم من نوشته های آسمان و رجب و … به مذاقم خوش نمی آید. اگر به مذاق شما خوش می آید، در خواست کنیم به عنوان یادگاری در سایت بماند این تهدید و تهمت ها. این نوشته ها به مذاق شما خوش می آید؟
مثل اینکه شما منظور دیکتاتوری را نمیدانید. جدیدا میشنوم که پاک کردن تهدید و تهمت و توهین شده دیکتاتوری. اگر شما منصف بودید، چیزی به این واضحی نیازی نبود مطرح کنید و برایتان کافی باشد به ما گفته باشید دیکتاتور. صد بار گفتیم این نوشته ها پاک میشود، هیچ کسی ( چه موافق چه مخالف ) چیزی نگفت چون کاملا منطقی میدید که نباید این تهدیدها در سایت بماند. ولی شما شاید ( شاید ) تهدید به مذاقتان خوش می آید.

در کاشتن نهال دوستی تا الان فکر میکنید خیلی موفق بودید نه عزیز فقط تو باغ خودتون قدم نزنید که همش بهتون سبد سبد گل بدن یه خرده از باغ هم بیایید بیرون ببینید چه خبره

خب اینجا دیگر نظر شخصی و برداشت خودتان است و قابل احترام. ولی بهتر است شما توضیحی در این مورد میدادید که در پست قبل هم گفتم :

حرفهای شما و آن دسته از کسانی که ما رو به هم دستی با شهردار در تاپیک "انتقادات و پیشنهادات پیرامون ثبت نام اینترنتی برای جلسه پرسش و پاسخ با شهردار" متهم میکردند ( و میگفتند : سایت جناح آنلاین که گویا رسماً سایت تبلیغاتی شهرداری است، )، خیلی برام خنده دار شده و من رو به یاد ضرب المثل "کافر همه را به کیش خود داند" میندازه. چرا که تا حالا نشده بی طرفانه صحبت کنید و مدافع بی بر و برگرد منافعتون هستید. ولی خدا رو شکر ما فقط چیزی که فکر میکنیم انصاف هست رو میگیم، میخواد در دفاع یا در نقد هر کسی باشد.
vahid شنبه , ۲۳ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۸

خب هفته دوم دانشگاه هم شروع شد و فکر نمیکنم بیشتر از این فرصت بحث کردن باشه (و الان هم از سایت دانشگاه دارم مینویسم). اونم چه بحث هایی.
من خیلی وقتها میگم چرا من با نام واقعی بیام و بقیه با نام مستعار بیان هر چی میخوان بگن. ولی بعدا میگم خوبیش به اینه کسانی که ادعای شجاعت و نترسی دارند، رو بسنجم، و سنجیدم. و گرنه این مطلب از اول هم معلوم بود ارزشی نداره که وقتمو تلف کنم.

من و آبی و خیلیای دیگه شاید ۲۰ سال سن داشته باشیم و جوان باشیم ( از نظر بعضی ها هم بچه ) ولی با اینکه ادعایی نداریم، شجاعتش رو داریم با اسم خودمون حرفمون رو بزنیم و یا کسانی که با نام مستعار و مودبانه مینویسند و بی ادعا هستند، ولی شما، مخصوصا “آسمان” که ادعای سن و سال دارند و به گفته خودشان برای جناح چه کارهایی که نکرده اند و این و آن را به داشتن چند نام مستعار متهم میکنند خوب جوابی گرفتند. ادعایشان را دیدیم، شجاعتشان را هم دیدیم. 🙂

الان شما میتونید برید و پشت سرتون رو نگاه نکنید و ما هم نخواهیم فهمید که کی بود که جرئت نداشت، اما همین که خودتون پیش خودتون فهمیدین برای من کافیه، بقیه رو نمیدونم.

به امید اینکه از این به بعد برخوردمون رو درست کنیم. جواب دو سه پست اولی که من و دیگران نوشتیم، آن مطالب بی ادبانه و تهدیدهای عصر قجری نبود. حالا هر چقدر میخواهید بحث را منحرف کنید.

جناح پرست شنبه , ۲۳ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۵

[quote=’علی جناحی link’ dateline=’1379084608′]
[quote author=جناح پرست link=topic=2946.msg10955#msg10955 date=1378814699]
اقای شهر دار به زودی پرت میشه بیرون و خیال مردم راحت میشه
[/quote]
نقل قول من از این درختی دوستی بزرگواری بود که اعضای سایت کاشتن و حالا دارن آبیاریش میکنن
[/quote]بله من نوشتم چون ازش راضی نبودم و خیلی خوشهال شدم ایشون رفتن
چه حرفای مفت میزنی مگه ادم مرض داره الکی از کسی کینه به دل بگیره یا الکی الکی بیاد تو سایت جلو همه بکوبنش
:۰۲۱:

آسمان شنبه , ۲۳ شهریور ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۷

باشه pce بعدا میفهمی من عددی هستم یا نه.خبلی پررو بازی دراوردی.
وحید تو روت شد حرف از شجاعت بزنی؟
این پیاممو چرا جواب ندادی؟
این آخرین پیامم بود.فقط حضوری باید خیلی چیزا رو به شما بگم.امیدوارم جواب دو پیامم رو بدی.
شمارت رو هم بده تا اگه شد یه روز حضوری ملاقاتت کنم.
تو اگه شجاعت داشتی میمومدی حضوری ببینمت ولی خودت اینقدر ترسو بودی که نیمومدی ببینمت.
تو و رفیقلت خیلی به خودتون اعتماد دارین.

vahid یکشنبه , ۲۴ شهریور ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۸

[quote=’آسمان link’ dateline=’1379179625′]
باشه pce بعدا میفهمی من عددی هستم یا نه.خبلی پررو بازی دراوردی.
وحید تو روت شد حرف از شجاعت بزنی؟
این پیاممو چرا جواب ندادی؟
این آخرین پیامم بود.فقط حضوری باید خیلی چیزا رو به شما بگم.امیدوارم جواب دو پیامم رو بدی.
شمارت رو هم بده تا اگه شد یه روز حضوری ملاقاتت کنم.
تو اگه شجاعت داشتی میمومدی حضوری ببینمت ولی خودت اینقدر ترسو بودی که نیمومدی ببینمت.
تو و رفیقلت خیلی به خودتون اعتماد دارین.
[/quote]
مشت نمونه خرواره. یک پیغام خصوصی رو برای مثال گذاشتم، و مطمئنا بقیه هم با من موافقن که جواب دادن نداره.

راستی، راست میگی. اون کسی شجاعت داره که قایمکی میاد و با نام مستعار، تهدید میکنه. 🙂

نظرات بسته شده است.