کد خبر : 155
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۱۶:۳۳

غروبی زیبا

غروبی زیبا

این عکس رو در ۲۲ فروردین ۸۸ از کنار پل گرگو از غروبی که واقعا زیبا بود گرفتم. سایز عکس رو برای کاهش حجمش کم کردم که عکس سایز کوچکچندان مثل عکس بزرگش زیبایی خودش رو نشون نمی ده. ولی باز هم غروب زیباییه. امیدوارم شما هم خوشتون بیاد. واقعا طبیعت زیباست!

این عکس رو در ۲۲ فروردین ۸۸ از کنار پل گرگو از غروبی که واقعا زیبا بود گرفتم. سایز عکس رو برای کاهش حجمش کم کردم که عکس سایز کوچکچندان مثل عکس بزرگش زیبایی خودش رو نشون نمی ده. ولی باز هم غروب زیباییه. امیدوارم شما هم خوشتون بیاد.
واقعا طبیعت زیباست!

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
جمسي ته بحرين دوشنبه , ۲۸ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۱۹:۲۰

ما شا الله از عکس ودین ک هوا خش کرمده

شيخ پنجشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۱۷:۳۵

سلام به همه

از همه کاربران خصوصا (وحیدومیلاد) و جمسی ته بحرین و علی جاویدان و گردو
و همچنین همه کاربرانی که این تاپیک را میبینن
بیاین تو وبلاگم
خوب منم یار قدیمی تون هستم
منتظرم

وبلاگ تحلیل اخبار شهر جناح? —- کلیک کنین

vahid جمعه , ۱ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۱:۰۸

من خودم همیشه به وبلاگ شما سر می زنم. و گه گاهی هم اگه نظری داشته باشم، نظرم رو می گم.
ولی

خوب منم یار قدیمی تون هستم

ولی شما خیلی کم پیدایین. به امید حضور دوباره شما در سایت.

جمسی ته بحرین و علی جاویدان و گردو

منم از شما و دوستانی که اسم بردید و bad boy janahi به خاطر تلاششون تشکر می کنم.

شيخ جمعه , ۱ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۲:۲۳

وحید ذوق خوبی داری

ماهم این مدت عکسهامون را در وبلاگ خودمن گذاشتیم

ولی کلا و خصوصا تشکر میکنم ازت

vahid جمعه , ۱ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۲:۲۷

شما هم همینطور
راستی مشکل بعضی از عکس ها که نیستند رو اگه ممکنه حل کنید. ممنون

نظرات بسته شده است.