کد خبر : 1536
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۶

گروه موتورسواران جناح برای رقابت در مسابقات کشوری موتورکراس، عازم تهران شدند

گروه موتورسواران جناح برای رقابت در مسابقات کشوری موتورکراس، عازم تهران شدند

به گزارش جناح آنلاین گروه موتور سواری جناح متشکل شده از سه موتور سوار امروز ۹۱/۴/۱۹ جناح را به مقصد تهران جهت مسابقات کشوری? ترک کردند . موتور سواران جناح عبارت اند از : اقای محمد مالی اقای اسماعیل صابر اقای علی احمد پور لازم به ذکر است زمان مسابقه به درستی مشخص نشده است

به گزارش جناح آنلاین گروه موتور سواری جناح متشکل شده از سه موتور سوار امروز ۹۱/۴/۱۹ جناح را به مقصد تهران جهت مسابقات کشوری? ترک کردند .
موتور سواران جناح عبارت اند از :
اقای محمد مالی
اقای اسماعیل صابر
اقای علی احمد پور
لازم به ذکر است زمان مسابقه به درستی مشخص نشده است و احتمال می رود ۲۲ یا ۲۳ همین ماه برگزار شود .
جای خالی قهرمانان جناحی در مسابقات کشوری موتورکراس دوره های قبل در بین اسامی ناراحت کننده است.
سه? عکس از? گروه موتورسواران

ارزوی موفقیت و قهرمانی برای گروه موتور سواری شهرمون داریم . امیدواریم که همچون گذشته مقامات اول تا سومی رو به اسم خودشون باشه . ان شا الله

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
محسوس سه‌شنبه , ۲۰ تیر ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۱

جای ابوذر خیلی خالیه همچنین کهنه زاد و شیخی …امیدوارم این موتور سوارا بتونن مثل همیشه خودشونو نشون بدن

mohammad_p چهارشنبه , ۲۱ تیر ۱۳۹۱ - ۲۲:۰۷

مسابقات در تاریخ ۲۲ و ۲۳ برگزار میشود . محمد مالی به عنوان نماینده فارس است .
مصاحبه ای با رییس هیئت موتورسواری انجام گرفته که انشاءالله در اولین و سریعترین فرصت گذاشته خواهد شد .

farshid.ahmadi پنجشنبه , ۲۲ تیر ۱۳۹۱ - ۱:۱۹

[quote=’محمد پناه link’ pid=’1952′ dateline=’1342028239′]
مسابقات در تاریخ ۲۲ و ۲۳ برگزار میشود . محمد مالی به عنوان نماینده فارس است .
مصاحبه ای با رییس هیئت موتورسواری انجام گرفته که انشاءالله در اولین و سریعترین فرصت گذاشته خواهد شد .
[/quote]
در سایت جهانگیریه گذاشته بود . :Woot_Emoticon:
البته اگه شما جداگونه مصاحبه کردین لطفا سریع تر بذارین

نظرات بسته شده است.