به به . سحر خیز شدینا? 🙂
حیفش که چند روزیه فقط ابر میاره از بارون خبری نیست .
صبح یک روز زیبای تابستانی
دیروز صبح آسمون نیمه ابری بود. و هوای این صبح تابستونی خیلی خوب بود ( به نسبت روزهای دیگه ). خب من هم رفتم و تو شهر گشتی زدم و عکس هایی هم گرفتم که با توجه به ابری بودن هوا امیدوارم قشنگ تر شده باشه. ( عکس ها تقریبا حوالی ساعت ۷ صبحه )
دیروز صبح آسمون نیمه ابری بود. و هوای این صبح تابستونی خیلی خوب بود ( به نسبت روزهای دیگه ).
خب من هم رفتم و تو شهر گشتی زدم و عکس هایی هم گرفتم که با توجه به ابری بودن هوا امیدوارم قشنگ تر شده باشه. ( عکس ها تقریبا حوالی ساعت ۷ صبحه )
۱-

۲-
-91-4-13.jpg)
۳-
-91-4-13.jpg)
۴- اتوبوس شیراز به جناح، این موقع صبح میرسه
-91-4-13.jpg)
۵-
-91-4-13.jpg)
۶-
-91-4-13.jpg)
۷- آخر عکاسی 🙂
-91-4-13.jpg)
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
دستت درد نکنه عکس های خیلی خوب بود
باری تعالی نظر خاصی نداره نسبت به باران مثل اینکه!
از تصاویر زیباتون ممنون.
تو اون بازه زمانی جناح مثل شهر ارواحه وپرنده پرنمیزنه به جز چند نفری که دیشب باک ها رو پر کردن والان کم کم دارن بنزین تموم میکنن.
سلام آقا وحید
عکس هاش قشنگه
انشالله همیشه تو تمام مراحل زندگیت مثل کنکورت موفق و پیروز باشی :۹۳:
سلام با تشکر از دوست عزیز وحید
عکس های زیبای بود و در بهترین زمان هم عکاسی شده بود فقط کاش چند عکس از نخلستان ها هم گرفته بودید
[quote=’سینا عکاس link’ pid=’1942′ dateline=’1341678845′]
سلام با تشکر از دوست عزیز وحید
عکس های زیبای بود و در بهترین زمان هم عکاسی شده بود فقط کاش چند عکس از نخلستان ها هم گرفته بودید
[/quote]
ایده خوبیه. حتما. البته معمولا عکاسی از مناظر شلوغ مثل نخلستان، اونم با موبایل که تفکیک رنگی خوبی نداره زیاد قشنگ نمیشه و بیشتر به یک نقاشی دو بعدی میمونه.
ولی باز اونم خودش قشنگه.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷