کد خبر : 1411
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ فروردین ۱۳۹۱ - ۲:۱۲

با حضور وزیر نیرو:عملیات اجرایی آب شیرین کن ۱۰ هزار مترمکعبی بستک و جناح آغاز شد

با حضور وزیر نیرو:عملیات اجرایی آب شیرین کن ۱۰ هزار مترمکعبی بستک و جناح آغاز شد

به گزارش جناح آنلاین به نقل از سایت خبری وزارت نیرو چهارشنبه (۲۳ فروردین ۹۱ ) عملیات اجرایی آب شیرین کن ۱۰ هزار مترمکعبی بستک و جناح آغاز شد. این طرح به منظور تامین آب مورد نیاز شهرهای بستک و جناح تا افق ۱۴۰۸ اجرا می شود و در سال ۱۳۹۳ به بهره برداری خواهد

به گزارش جناح آنلاین به نقل از سایت خبری وزارت نیرو چهارشنبه (۲۳ فروردین ۹۱ ) عملیات اجرایی آب شیرین کن ۱۰ هزار مترمکعبی بستک و جناح آغاز شد.

این طرح به منظور تامین آب مورد نیاز شهرهای بستک و جناح تا افق ۱۴۰۸ اجرا می شود و در سال ۱۳۹۳ به بهره برداری خواهد رسید.

عملیات اجرایی آب شیرین کن ۱۰ هزار مترمکعبی بستک و جناح در استان هرمزگان، امروز (چهارشنبه) با حضور مهندس “مجید نامجو” وزیر نیرو آغاز شد.
به گزارش پایگاه خبری وزارت نیرو، در جریان دور چهارم سفر استانی هیات وزیران به هرمزگان، عملیات اجرایی آب شیرین کن ۱۰ هزار مترمکعبی بستک و جناح امروز (چهارشنبه) با حضور مهندس “مجید نامجو” وزیر نیرو آغاز شد.

هدف از اجرای این طرح، تامین آب شرب مورد نیاز شهر های بستک و جناح و روستاهای مسیر خط انتقال عنوان شده است.

این طرح به منظور تامین آب مورد نیاز شهرهای بستک و جناح تا افق ۱۴۰۸ اجرا می شود و در سال ۱۳۹۳ به بهره برداری خواهد رسید.

هزینه اجرای این طرح، ۱۵۰ میلیارد ریال و جمعیت زیر پوشش آن ۸۵ هزار نفر است.

لینک منبع : http://news.moe.org.ir/vdcf0jdm.w6dt0agiiw.html

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
مرد دانا جمعه , ۲۵ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۱

واقعا تبریک میگم و خیلی خوشحالم که بالاخره این طرح تصویب شد و عملیات اجرایی اون هم اغاز شد،امیدوارم این طرح در موعد مقرر که همون سال ۱۳۹۳ هست به بهره برداری برسه.
شهرمابا مشکل شدید کمبود آب رو به رو بوده و هست که امیدوارم با اتمام این طرح مشکل کمبود آب حل بشه.

janahi72 یکشنبه , ۲۷ فروردین ۱۳۹۱ - ۱:۵۲

ان شا الله این طرح به همت و پی گیری مسولین به اتمام رسد و ما از بی ابی نجات پیدا کنیم .

نظرات بسته شده است.