این مطلب در تاریخ ۸۷/۱۲/۲ ارسال شده که به دلیل خرابی سایت با تاریخ موضوع مطابقت ندارد.
من هم به نوبه خودم به موتورسواران جناحی مخصوصا محمد شیخی و همچنین مردم شریف جناح تبریک می گم.
همگی زحمت کشیده اند و کاری کردند که از انتظار ما فرا تر بود. اگر حساب کنید، این مسافت طولانی، با هزینه خودشان و بعد هم تست و تمرین و… و بعد هم خیلی خوب مسابقه دادند،پس واقعا انتظار بیش از این را نیز نمی توان داشت. همین که نماینده موتورسواران هرمزگان تماما از شهر جناح هست و چند بار مجری در تلویزیون یادآور شد، افتخاری برای جناح بود و اول قرار بود در جناح پیستی زده نشود، و حالا می بینیم که گروه موتورسواری هرمزگان تمامی از جناح است.
امیدوارم جناحیان در تمام عرصه ها افتخار آفرین باشند و برای همه آرزوی موفقیت بیش از پیش داریم.
محمد شیخی سوم شده عزیزم جام هم بهشون دادن
ممنون که اطلاع دادید. متاسفانه مسابقه گروه 85cc در تلویزیون پخش نشد و اهدای جام رو هم ندیدیم. اگر عکسی دارید، حتما بذارید.
این هم عکسی از مینی بوس کاروان موتورسواری جناح :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱