کد خبر : 1212
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۰ - ۲۲:۰۶

عکس های هنری از جناح

عکس های هنری از جناح

تمامی این عکس ها توسط بنده سینا گرفته شده است و هرگونه استفاده بدون اجازه از این عکس ها غیر مجاز شناخته شده است و تمام این عکس ها به نام بنده در سایت های معتبر عکاسی چه در ایران مانند www.akkasee.com و یا سایت رسمی و معروف عکاسی جهان www.pbase.com ثبت شده پس از

تمامی این عکس ها توسط بنده سینا گرفته شده است و هرگونه استفاده بدون اجازه از این عکس ها غیر مجاز شناخته شده است و تمام این عکس ها به نام بنده در سایت های معتبر عکاسی چه در ایران مانند www.akkasee.com و یا سایت رسمی و معروف عکاسی جهان www.pbase.com ثبت شده پس از تمامی دوستان خواهش می شود حقوق این عکس ها را رعایت کنند(اینقدر تاکید می کنم چون قبلا سر این موضوع با یکی از سازمان های اداری در بندر عباس که یکی از عکس های مرا بدون اجازه استفاده کرده بود به مشکل برخوردم که بحمدالله به خیر گذشت)
و تمامی این عکس ها در جناح و اطراف گرفته شده

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
سینا عکاس پنجشنبه , ۱۴ مهر ۱۳۹۰ - ۲۳:۰۴

اول یه درخواست کنم اینکه لطفا بی پاسخ نری یعنی نظر بده بعد صحفه رو ببند
چون می خوام خودمو ارزیابی کنم با تشکر
((لطفا چند لحضه برای لود شدن عکس ها منتظر شید))
اسم این عکس است نخلستان پس از باران

اسم این عکس است انعکاس

این دو عکس از عکس های مورد علاقه خودم بود

mohammad پنجشنبه , ۱۴ مهر ۱۳۹۰ - ۲۳:۵۷

خــــــــــــــــــــیلی زیبا :c017:

mohammad پنجشنبه , ۱۴ مهر ۱۳۹۰ - ۲۳:۵۹

خــــــــــــــــــــــــیلی زیبا :c017:

farshid.ahmadi شنبه , ۱۶ مهر ۱۳۹۰ - ۰:۴۲

جالبه منتظر عکس های بیشترتونم

vahid شنبه , ۱۶ مهر ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۶

خیلی خیلی عالی و قشنگه و خوشحالیم که جناح هم چنین عکاسایی داره. حداقل یه آرم مشخصه ای کنار عکسات میزدی بهتر بودا. ( میشه اسم کاملتون رو پیغام خصوصی کنید،‌ تا عکاس شهرمون رو بشناسیم؟ )
ولی کلا این که گاهی اوقات کپی میشه کاملا حق باشماست. حالا این عکسایی که شما گرفتین که خیلی عالیه،‌ولی برا خودمم پیش اومده که عکسهای معمولی که گرفته بودم رو کپی کرده بودن تو مجله ای. دیگه عکسای شما که جای خود دارد.

m-y-p پنجشنبه , ۲۸ مهر ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۵

دستتون درد نکنه عالی بود? :clap:

نظرات بسته شده است.