کد خبر : 601
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۱

۲ عکس > یک دیگ برنج پزی در صحرا روی خرگ(آتش) + حاصل زحمات این دیگ !!!!!

۲ عکس > یک دیگ برنج پزی در صحرا روی خرگ(آتش) + حاصل زحمات این دیگ !!!!!

پارسال برا تعطیلات نوروز رفتیم لنگه و دوربر لنگه . کنگ و پارک کوهین و … . تو نوروز که جا برا ایستادن گیر نمی آد وقتی رسیدیم پارک کوهین که دور از کنگ قرار داشت تعجب کردیم از کمبود جمعیت تو اون پارک . پارکی با تمام امکانات ولی خلوت و ناشناخته . خیلی

پارسال برا تعطیلات نوروز رفتیم لنگه و دوربر لنگه . کنگ و پارک کوهین و … . تو نوروز که جا برا ایستادن گیر نمی آد وقتی رسیدیم پارک کوهین که دور از کنگ قرار داشت تعجب کردیم از کمبود جمعیت تو اون پارک . پارکی با تمام امکانات ولی خلوت و ناشناخته . خیلی خش بود

برا ناهارمون هم یه دیگ برنج مجبوس لنگه ایی درست کردند ولی با اندکی تغییرات ?;D . خیلی خش بود تو اون خستگی

اینم دست پخت بزرگترها و حاصل کار با این دیگ . البته چون آخر یادم آمد عکس بگیرم همه اشیا زینت دهنده موجود در این بشقاب یکبار مصرف به طرز عجیبی ناپدید شده بودند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ابا عبدالله دوشنبه , ۳۱ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۸

البته جناح آنلاین دست پخت اون دیگ نیستا . اشتباهی نگیریدا 🙂

ابا عبدالله دوشنبه , ۳۱ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۳

با پوزش از همه کاربران بخاطر عکسا که همه مشکلاتی داشتند . الان میزبان عکسها عوض و دسترسی امکان پذیر شده

کدخدا دوشنبه , ۳۱ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۷

خیلی هم خشن دفده رفیق اشام بخرام

نظرات بسته شده است.