واقعا یادش بخیر. یعنی امسال هم مثل سال قبل خواهد شد؟؟؟ امیدوارم که همینطور باشه.
عکس جناح >> اسفند ۸۸ . یک استکان چای . صحرا لخو و زمین سرسبز
امروز ۲۳ خرداد ۸۹ که این مطلب رو مینویسم فقط سه ماه تقریبا بعد از روزیه که این صحنه شکار شده . اونروزها اغلب چاشت (ناهار) خودمون رو تو صحراها میخوردیم . خیلی هم خش بود و خاطراتش هرگز یادمون نمیره . امروز علف تا بالای زانوها . گل و حتی اون بهمن از همه
امروز ۲۳ خرداد ۸۹ که این مطلب رو مینویسم فقط سه ماه تقریبا بعد از روزیه که این صحنه شکار شده . اونروزها اغلب چاشت (ناهار) خودمون رو تو صحراها میخوردیم . خیلی هم خش بود و خاطراتش هرگز یادمون نمیره .
امروز علف تا بالای زانوها . گل و حتی اون بهمن از همه چی برامون زیباتره . یاد باد اون روزها یاد با واقعا :'( . انشالله زنده باشیم و همه مون صد سال این صحنه ها رو ببینیم
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
چرا عکست معلوم نیست اگه میشه سایت آپلود عکست رو عوض کن
وقتی از وی پی ان استفادده می کنیم عکس معلومه پس سایت آپلود عوض شده یه سایت دیگه بذار بی زحمت
:s_hi:
عجب? :coffee2: خوشرنگی? :clap:
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴