بحمد لله در ایام ولادت سراج منیر و یگانه منجی عالم بشریت حضرت محمد(ص) عیدی و هدیه خوبی از طرف خالق رحیم دریافت کردیم . شکرش و حمدش ورد زبانمان باد انشاالله
بارندگی امروز (۱۱) ۸۲۱۱; ۱۱-۱۲-۱۳۸۸
خوب این طوری که معلومه دوباره موج بارندگی داره میاد ( خدا کنه ). دیشب خیلی سر زده و اتفاقی بارون اومد و شاید کسی فکرش را هم نمی کرد که قرار است باران ببارد. امروز صبح رعد و برق هایی پر سر و صدایی می زد که پس از اون بارون خوبی اومد. ساعت
خوب این طوری که معلومه دوباره موج بارندگی داره میاد ( خدا کنه ). دیشب خیلی سر زده و اتفاقی بارون اومد و شاید کسی فکرش را هم نمی کرد که قرار است باران ببارد. امروز صبح رعد و برق هایی پر سر و صدایی می زد که پس از اون بارون خوبی اومد. ساعت های ۱۰ ابرها پراکنده شدند ولی الحمدلله الان دوباره آسمون ابری شده و یه ساعت پیش هم بارون خوبی می اومد. اگه این روند ادامه داشته باشه و هر از گاهی بارون بیاد ، این صحرا سر سبز برای مدت بیشتری می مونه. فکر کنید چه می شود اگر مثل نوروز امسال ، نوروز ۸۹ هم همینطور بشه و می شه گفت هر روز بارون، اونم چه بارونی!!! عالی می شود اگر بشود.
یه چند دقیقه پیش بارش شدیدتر شد و باز نم نم دارد می بارد. این عکس ها مال ربع ساعت پیشه :




برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
الهی شکر ایشالله که درهفته های بع هم بارندگی ادامه داشته باشد 🙂
عکسها هم خیلی خوبن 😉
ای کاش که یک هفته بیشتر ته اشنستم.
خدا بکن ان شاالله زمستان سال۸۹ برون بیشتر بات
عکسها خیلی خش
همچنین دیروز باران شدید و طوفانی بارید و می شه گفت آب بارون دو دور تو هوا دو خودش می چرخید و به زمین می اومد. اینقدر باد و باران شدید بود که سایه بون ماشین خونمون یه تیکش شکسته بود. دروازه کارگاه سیمانی پیش خونمون از جا کنده شده بود. بقیه شهر رو خبر ندارم خساراتی وارد شده یا نه. فیلمش با موبایل گرفتم ولی حیف واضح نیست. امروز صبح تو راه جناح به بستک مه غلیظی روی خلوص و کلا جاده بستک تا هرنگ رو گرفته بود و بعضی جاها منظره های بسیار زیبایی به وجود اومده بود ( جایی مثلا می دیدی هیچ مهی نیست ولی تو دره تقریبا پنج متر پایین تر ابر یا همون مه گرفته بود ) – حتما با خودتون می گید به جایی که این همه توضیح بدی دو تا عکس می گرفتی بهتر نبود . حق با شماست ولی نشد دیگه –
ای کاش که یک هفته بیشتر ته اشنستم. خدا بکن ان شاالله زمستان سال۸۹ برون بیشتر بات عکسها خیلی خش
سلام. ته ا جنح بسش و خبر اتندده؟؟؟
مزیاد اشته.امببخشی
اینم یه عکس از بارانی که توصیفش رو همین دو پست بالاتر نوشته ام :
در ضمن ابا عبدالله اون عکس های قشنگی که گرفتی رو خودت بزار تو سایت که حیف بقیه نبینن.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶