شاد ىستت لی خبر و عکس ;D
وشاد دست که مرمت ککرده برکه ها هنر و میراث فرهنگی ما
عکس > مرمت برکه ((گچن)) آغاز شد
گر زحمت مردمان این کوی از ماست یا جرم ترش بودن آن روی از ماست فردا متغیر شود آن روی چو شیر ما نیز برون شویم چون موی از ماست [b]از بس که بیازرد دل دشمن و دوست گویی به گناه مسخ کردندش پوست وقتی غم او بر همه دلها بودی اکنون همه غمهای جهان
گر زحمت مردمان این کوی از ماست
یا جرم ترش بودن آن روی از ماست
فردا متغیر شود آن روی چو شیر
ما نیز برون شویم چون موی از ماست
[b]از بس که بیازرد دل دشمن و دوست
گویی به گناه مسخ کردندش پوست
وقتی غم او بر همه دلها بودی
اکنون همه غمهای جهان بر دل اوست
[/b]
عزت زیاد
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
کارشون درسته. باید از خراب شدن آثار تاریخی جناح جلوگیری بکنن و این اولین قدم است. امیدوارم در مورد چاه دوک که قبلا بحثش بود هم کاری بکنن و دست رو دست نزارن.
سلام
اگر مرمت برکه گچن تمام شده لطفا عکسشو بذار? 🙂
بفرما

خیلی ممنون 🙂
خاب. بشم حالا که از جناح برگشتسش بحرین ، کجایا چش ات کرده؟ عکس ها جالبات انه ته سایت ، دستت درد نکت.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶