کد خبر : 387
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۸۸ - ۱۴:۵۹

بارش شدید باران در جناح و مناطق اطراف . روز ۱۷ آذر ۸۸ ساعت ۹ شب + عکس

بارش شدید باران در جناح و مناطق اطراف . روز ۱۷ آذر ۸۸ ساعت ۹ شب + عکس

بر طبق اخبار موجود در محافل و مشاهدات ما در شهر جناح باران دیشب موجب به راه افتادن آب در معابر شده بود . باران دیشب که از حوالی ساعت ۹ شب شروع به باریدن گرفت موجب آب گرفتگی در خیابانهای شهر شد . تا حدی که حد فاصل دوباغ تا دفتر امام جمعه و

بر طبق اخبار موجود در محافل و مشاهدات ما در شهر جناح باران دیشب موجب به راه افتادن آب در معابر شده بود . باران دیشب که از حوالی ساعت ۹ شب شروع به باریدن گرفت موجب آب گرفتگی در خیابانهای شهر شد . تا حدی که حد فاصل دوباغ تا دفتر امام جمعه و همچنین سه راه پارک انصاری تا مغازه راشدی و خیابان پلی آب سرتاسر خیابان را گرفته و اکثر کوچه ها را به آبگیر بزرگ تبدیل کرده بود . باران دیشب در لارستان و خور بسیار شدید بود . این باران راه ارتباطی بستک به بندر عباس را مسدود کرد که تا امروز هنوز تردد بسیار مشکل یا امکان آن وجود ندارد . با بارش این باران تمام برکه ها پر آب و زمین سیراب گشت .

قبل از بارندگی و حدود ساعت ۴ بعد از ظهر . نمایی از قسمتی ازشهر جناح زیر سیطره ابرهایی که شب باران از آنها بارید . در حالی که کوه ها نا معلوم است

دو تصویر از بارش شدید باران رحمت ?

یک عکس دیگر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
جمسي ته بحرين چهارشنبه , ۱۸ آذر ۱۳۸۸ - ۱۵:۲۳

دروا آو کهارده؟
سد چه خبرش؟

ابا عبدالله چهارشنبه , ۱۸ آذر ۱۳۸۸ - ۱۵:۳۲

خیلی هم او کهارده . خیلی خش . روخونه گرگو و اتخان خیلی او شهورد?

ایشاالله اگه عکس دن انسم . جناح ۸۳ (http://www.janah83.blogfa.com/) عکسش جالبن

جمسي ته بحرين یکشنبه , ۲۲ آذر ۱۳۸۸ - ۳:۰۹

عکس ماهواره امروز

vahid یکشنبه , ۲۲ آذر ۱۳۸۸ - ۱۴:۲۳

الان که دارم می نویسم ( ۱۳۸۸/۹/۲۲ ) بعد از چند روز خرابی اینترنت دارم می نویسم و امروز بلاخره اینترنت درست شد و عکس های چند روز قبل رو براتون گذاشتم. الان که دارم می نویسم بارون نسبتا خوبی داره می اد ولی شدید نیست ( همون رحمت بی زحمت ) و نیازی به گرفتن عکس نداره و خدا کنه بارون خوبی بیاد و ?سد های پر آب ، دل همه رو شاد کنه و عکسش رو برای شما بذاریم(البته فعلا سد ۱ از اون خشکی خشکی که اول بود خارج شده و یکم آب جمع شده. الحمدلله و امیدواریم امسال، سال پربارانی داشته باشیم و صحرا ها سر سبز و چاه ها و سدها پر آب بشن.
بارندگی روز سه شنبه (۱۳۸۸/۹/۱۷) که سومین روز این بارندگی پی در پی و آخرین روز بود، مهمترین روز به شمار می رود. چرا که در دو نوبت صبح و شب باران شدیدی به مدت نسبتا خوبی بارید که آب زیادی را جاری کرد که روز بعد از آن پل گرگو زیر آب فرو رفت. باران نوبت شب حدود ۳۰ دقیقه و از ساعت ۲۰:۵۰ شروع شد. جالبه بدونید اون سطل زباله که تو عکس مشخصه، با زیاد شدن آب جاری، مثل قایق روی آب شناور شد و به چوب برق که رسید متوقف شد ?;D
یه چیز جالب که ما اون موقع کلاس زبان بودیم، و وقتی که کلاس تموم شد و بیرون رو نگاه کردیم، کل خیابون ( نزدیکی موتور برق قدیم ) آب گرفته بود و دقیق می شد گفت سیل اومده بود. که با کلی دنگ و فنگ تونستیم خودمون رو به خونه برسونیم.
عکس های این روز و شب بارانی را ببینید :

ابا عبدالله یکشنبه , ۲۲ آذر ۱۳۸۸ - ۱۴:۵۲

الحمدلله . وصلاه و السلام علی رسول الله

باران رحمت بر ما باریده میشود تا شکرگزار باشیم . اگر شکرگزار بودیم که خداوند نعمت افزون میسازد و بغیر از آن انجام دادن جز از ناسپاسی آدمی بر نمی آید

سد یک : الحمد لله آب زیادی در آن جمع شده بود . اگر در این عکس خوب معلوم نبود . خودتان ببخشید ;D

عکس دوم رودخانه جناح . در راه گرگو است . در این عکس مشتی خس و خاشاک مشاهده میشود? ;D آب تا این خس و خاشاک طغیان میکرده و ارتفاع آن تا تابلوی آبی رنگ درون تصویر بوده است

bad boy janahi یکشنبه , ۲۲ آذر ۱۳۸۸ - ۱۶:۳۹

سد هم سد تیتر جه با صفا دن مه پله هم خراب بده یا نودی؟

جناحي دور از خانه یکشنبه , ۲۲ آذر ۱۳۸۸ - ۱۸:۱۰

خیلی ممنون عکسهای خوبی بود. ;D

ابا عبدالله یکشنبه , ۲۲ آذر ۱۳۸۸ - ۱۹:۴۳

پله اش هنوز هست . از بالا زیاد معلوم نیست . آب هم کلی داره که انشاالله باران بعدی پر میشود ;D

نظرات بسته شده است.