اولا با عرض سلام
باید بگم که امروز واقعا تو سایت لذت بردم از لحظاتی که گذشت . اول به خاطر چاه دوک که توجه همشهریان باعث خوشحالی من شد . البته با تشکر ویژه از وبلاگ جناح ۸۳
دوما من از تصاویر جناح عکس بسیار لذت بردم . واقعا جالب بودن و جای تقدیر دارند . البته من از عکس بلوار خیلی خوشم اومد به خاطری که واقعا اون منطقه تغییر کرده . بعدش از اون راهرو(دهرز)قدیمی خیلی خوشم اومد . و سوما از عکس خیابان کنار خانه محمد بوزن که اینطور که یادمه اونجا جاده تنگتر شده بود همراه با یه دست انداز بزرگ
علی ای حال از جناب بد بوی شدیدا تشکر میکنم .







ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴