کد خبر : 322
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ آبان ۱۳۸۸ - ۱۰:۲۰

عکس تیتر

عکس تیتر

جندتا عکس تیتر? ;D ;D ;D خا بسن بر ارز? :-*? جندتا دیگه هم اومه بر رزده? ::) ;D یک سوالی جه عکسی بیشتر پسند تون دن

جندتا عکس تیتر? ;D ;D ;D


خا بسن بر ارز? :-*? جندتا دیگه هم اومه بر رزده? ::) ;D

یک سوالی جه عکسی بیشتر پسند تون دن

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ابا عبدالله پنجشنبه , ۷ آبان ۱۳۸۸ - ۱۴:۳۶

اولا با عرض سلام
باید بگم که امروز واقعا تو سایت لذت بردم از لحظاتی که گذشت . اول به خاطر چاه دوک که توجه همشهریان باعث خوشحالی من شد . البته با تشکر ویژه از وبلاگ جناح ۸۳

دوما من از تصاویر جناح عکس بسیار لذت بردم . واقعا جالب بودن و جای تقدیر دارند . البته من از عکس بلوار خیلی خوشم اومد به خاطری که واقعا اون منطقه تغییر کرده . بعدش از اون راهرو(دهرز)قدیمی خیلی خوشم اومد . و سوما از عکس خیابان کنار خانه محمد بوزن که اینطور که یادمه اونجا جاده تنگتر شده بود همراه با یه دست انداز بزرگ

علی ای حال از جناب بد بوی شدیدا تشکر میکنم .

vahid پنجشنبه , ۷ آبان ۱۳۸۸ - ۱۴:۳۹

اگه ممکنه به صورت عکس بذار نه لینک. در ضمن ای کاش جای مطمئن تری آپلود می کردی. ولی به هر حال خیلی ممنون

bad boy janahi پنجشنبه , ۷ آبان ۱۳۸۸ - ۱۵:۳۶

به صورت عکس نمیشه جکار کنم

جمسي ته بحرين پنجشنبه , ۷ آبان ۱۳۸۸ - ۱۵:۴۸

عکس آخری و عکس دهرزو خیلی خش ان

نظرات بسته شده است.