راهپیمایی ۲۲ بهمن بخش جناح فردا چهارشنبه راس ساعت ۸:۳۰ صبح برگزار میشود + تصاویر جلسه هماهنگی
این جلسه در بخشداری جناح برگزار شد.
این جلسه در بخشداری جناح برگزار شد.
خبرنگار: ندا آبی
خبرنگار: علی آبی
در این مراسم مسئولین شهرستان بستک حضور داشتند.
در این مسابقات ۶۰ ورزشکار در رده های سنی مختلف حضور داشتند.
در این بازدید فرماندار بستک و بخشدار جناح حضور داشتند.
این مراسم همزمان با شب یلدا در هتل بارسلو دوبی برگزار شد.
در این دیدار جمعی از معتمدین و فرهیختگان سراسر شهرستان حضور داشتند.
فرماندار از مردم شهرستان بستک خواست نکات ایمنی در خصوص بارندگی پیش رو را مدنظر داشته باشند.