کد خبر : 1753
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 آذر 1391 - 17:01

بهره برداری از اولین برد هوشمند شهرستان بستک در دبستان توحید جناح+تصاویر

بهره برداری از اولین برد هوشمند شهرستان بستک در دبستان توحید جناح+تصاویر

به گزارش جناح آنلاین ، اولین برد هوشمند بخش جناح و شهرستان بستک ، با حضور ناصر چمن پیرا ریاست محترم اداره آموزش و پرورش منطقه جناح و عبدالله عالیان معاونت اداره ، در دبستان هیئت امنایی توحید جناح مورد بهره برداری قرار گرفت . در مراسمی که به همین منظور در دبستان توحید جناح

به گزارش جناح آنلاین ، اولین برد هوشمند بخش جناح و شهرستان بستک ، با حضور ناصر چمن پیرا ریاست محترم اداره آموزش و پرورش منطقه جناح و عبدالله عالیان معاونت اداره ، در دبستان هیئت امنایی توحید جناح مورد بهره برداری قرار گرفت .

در مراسمی که به همین منظور در دبستان توحید جناح برگزار شد ، ناصر چمن پیرا در بیاناتی استفاده از تکنولوژی روز در فرایند یاددهی – یادگیری را یکی از ملزومات آموزش در جهان امروز دانست و اظهار امیدواری کرد? با استعانت از خداوند متعال در آینده ای نزدیک شاهد تجهیز همه ی کلاس های این آموزشگاه و دیگر مدارس به سیستم هوشمند باشیم و نیز با توجه به هزینه بالای تجهیز این کلاس استفاده بهینه و بروز از این وسایل و مراقبت و نگهداری از آن را به دانش آموزان متذکر شد.

این برد هوشمند در پایه ششم و با همت خیرین و روشنفکران بزرگوار و با هدف دستیابی به چشم انداز آموزش و پروش مبنی بر هوشمندسازی مدارس نصب گردیده است و با این حرکت ، گام بلندی در جهت افزایش کیفیت یادگیری، پویاسازی تدریس ،ملموس تر کردن مباحث درسی و درنهایت رشد تحصیلی دانش آموزان برداشته شد .

برد هوشمند صفحه نمایش بزرگی است که با استفاده از یک دیتاپروژکتور و سنسور ، تصویر روی کامپیوتر را با استفاده از قلم مخصوص و یا انگشتان دست قابل لمس خواهد کرد.
از مزیت های وایت برد هوشمند می توان به قابلیت تدریس آسان دروس به صورت الکترونیکی، ایجاد جذابیت دروس برای دانش آموز با پویاسازی تصاویر، قابلیت ایجاد جزوه های الکترونیکی ، امکان ذخیره سازی و یا چاپ مطالب ارائه شده توسط معلم و بازپخش آنها در زمان های مورد نیاز ، انجام مجازی آزمایش ها ، امکان استفاده از نرم افزارهای جدید آموزشی و بسیاری از قابلیت? های دیگر اشاره کرد که هرکدام نقش پررنگی را در مدرن سازی تدریس ایفا می کند.

دبستان هیئت امنایی توحید جناح قصد دارد جهت بهره مند شدن دانش آموزان سایر پایه ها از امکانات مدرن آموزشی ، تعداد کلاس های هوشمند خود را در آینده ای نزدیک افزایش دهد که برای این کار بزرگ ، نیازمند حمایت بیش از پیش مسئولین آموزش و پرورش و خیرین بزرگوار می باشد.

در ادامه تصاویر دیگری از این مراسم تقدیم شما میگردد:



منبع:وبلاگ دبستان توحید جناح

لینک وبلاگ:http://janahtohidschool.blogfa.com/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
vahid یکشنبه , ۱۲ آذر ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۶

اقدام بسیار جالب و قابل تقدیریست. مخصوصا که بسیاری از امکانات به صورت عملی وجود ندارد و با این تکنولوژی آزمایشگاه مجازی در کنار آزمایشگاه واقعی مکمل هم خواهند بود.

امیدواریم از این امکان استفاده بهینه شود و نه اینکه در آینده شاهد خاک خوردن این وسایل باشیم. گرچه با شناختی که از مسئولین دبستان توحید دارم، مطمئنا چنین چیزی رخ نخواهد داد.

مطمئنم با تجهیز مدارس، و همچنین افزایش سطح تدریس معلمین پیشرفت خیلی سریعی در چند سال آینده خواهیم دید.

با تقویت مقطع دبستان به عنوان پایه، نیاز است مسئولین آموزش و پرورش دیگر مقاطع را نیز از نظر کیفی در تدریس و تجهیز آزمایشگاهها بهبود بخشند تا روندی که در دبستان شروع شده و دانش آموز پرورش دیده در مقاطع بعد تخریب نشود.

mohammad_p دوشنبه , ۱۳ آذر ۱۳۹۱ - ۲۰:۰۴

انشاءالله که مورد استفاده بهینه قرار می گیرد . تجهیز کلاس ششم دبستان به برد هوشمند در راستای هوشمند سازی مدارس است که انشاءالله در آینده برای تمام مدارس برنامه های لازم تدارک دیده شود .

vahid دوشنبه , ۱۳ آذر ۱۳۹۱ - ۲۰:۱۷

فقط آقای پناه متاسفانه خبر رسیده بعضی مدارس این هزینه را از طریق دریافت کمک از دانش آموزان دریافت میکنند. در صورتی که مدارس دولتی نباید برای هزینه های مدرسه از دانش آموز پولی دریافت کنند. فکر کنم فقط حق دارن پول کتاب رو بگیرن و حتی برای ثبت نام هم هزینه ای نگیرند.

طرحی که سراسری باشه مطمئنا بودجه ای هم در نظر گرفته میشود و ما نباید عادت کنیم همیشه خیرین دست به کار بشوند جایی که دولت باید هزینه کند ( حالا چه زود پرداخت بشه چه دیر ).

امیدواریم اداره آموزش و پرورش طی بخشنامه ای جلو اینجور جمع آوری پول از دانش آموزان را بگیرند که به صورت نامه ای از دانش آموزان طلب مبالغی میکنند. البته مطمئنا کمک های داوطلبانه دانش آموزان هیچ اشکالی ندارد ولی مدارس نباید درخواست بدهند.

موفق باشید.

armena دوشنبه , ۱۳ آذر ۱۳۹۱ - ۲۰:۲۴

وحید دوره خودمون یادت نیست؟؟؟؟؟همیشه پول میگرفتن!!!!حالا قانونی بود یا نه نمیدونم.

vahid دوشنبه , ۱۳ آذر ۱۳۹۱ - ۲۰:۳۵

باز اونوقتا خیلی کم پیش میومد. الان دیگه رسم شده در برخی مدارس.

یه جا خودت کاملا داوطلبانه و به دلخواه خودت هزینه میکنی، ولی متاسفانه اینکه نامه بدن دست دانش آموزان خیلی بده. حالا مثلا برای آوردن دبیر بود یا چیزی که کاملا دانش آموزان راضی هستند یه چیزی، ولی شاهدیم برای کارهای غیر ضروری و بی اهمیت و یا اینکه باید از هزینه های دولتی تامین شود که اگر مثال بزنم شاید مدرسه خاصی در ذهن کسی بیاد که نمیخوام مدرسه خاصی مثال زده بشه، لطفا شما هم مثال نزنید.

در هر حال باید از نامه دادن مدارس به دانش آموزان جلوگیری بشود.

این بحث رو ادامه ندیم تا از موضوع اصلی خارج نشیم.

نظرات بسته شده است.