کد خبر : 964
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ شهریور ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۴

گزارش تصویری . خبری >> صعود کوهنوردان بخش جناح به قله دنا

گزارش تصویری . خبری >> صعود کوهنوردان بخش جناح به قله دنا

به گزارش جناح آنلاین تیم کوهنوردی بخش جناح پس از صعود و فتح قله ۴۲۷۵ متری دنا در استان کهگیلویه و بویر احمد به جناح بازگشت . این تیم متشکل از ۱۵ نفر از کوهنوردان تمام منطقه و شهر جناح بوده است که به استثنای بعضی اعضا . تیم برای نوبت دوم به این قله

به گزارش جناح آنلاین تیم کوهنوردی بخش جناح پس از صعود و فتح قله ۴۲۷۵ متری دنا در استان کهگیلویه و بویر احمد به جناح بازگشت .

این تیم متشکل از ۱۵ نفر از کوهنوردان تمام منطقه و شهر جناح بوده است که به استثنای بعضی اعضا . تیم برای نوبت دوم به این قله صعود کرده است .

این تیم با سرپرستی آقای پشتیبان( از هنگویه ) و با یک دستگاه مینی بوس به شهر یاسوج و از آنجا به کمپ سی سخت و حرکت به سمت قله عازم شده است .

این صعود با کمک و اسپانسر هلال احمر شهرستان بستک انجام گرفته است .

تصاویر زیر توسط یکی از اعضای گروه در اختیار جناح آنلاین قرار گرفته است .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
vahid جمعه , ۲۶ شهریور ۱۳۸۹ - ۱۸:۰۱

هم از عکس های خوبی که گذاشتین ممنونیم، هم از اون مناظر زیبا? 🙂
ضمنا از عکاس این تصاویر هم ممنونیم? :c017:

کدخدا شنبه , ۲۷ شهریور ۱۳۸۹ - ۹:۲۰

منم به درخواست یکی از دوستان ( آقای محمد پاسلاری ) گزارش ایشون رو میذارم البته با عکس
کوهنوردهای عزیز خسته نباشید :s_good: :s_good:

نظرات بسته شده است.