هم از عکس های خوبی که گذاشتین ممنونیم، هم از اون مناظر زیبا? 🙂
ضمنا از عکاس این تصاویر هم ممنونیم? :c017:
گزارش تصویری . خبری >> صعود کوهنوردان بخش جناح به قله دنا
به گزارش جناح آنلاین تیم کوهنوردی بخش جناح پس از صعود و فتح قله ۴۲۷۵ متری دنا در استان کهگیلویه و بویر احمد به جناح بازگشت . این تیم متشکل از ۱۵ نفر از کوهنوردان تمام منطقه و شهر جناح بوده است که به استثنای بعضی اعضا . تیم برای نوبت دوم به این قله
به گزارش جناح آنلاین تیم کوهنوردی بخش جناح پس از صعود و فتح قله ۴۲۷۵ متری دنا در استان کهگیلویه و بویر احمد به جناح بازگشت .
این تیم متشکل از ۱۵ نفر از کوهنوردان تمام منطقه و شهر جناح بوده است که به استثنای بعضی اعضا . تیم برای نوبت دوم به این قله صعود کرده است .
این تیم با سرپرستی آقای پشتیبان( از هنگویه ) و با یک دستگاه مینی بوس به شهر یاسوج و از آنجا به کمپ سی سخت و حرکت به سمت قله عازم شده است .
این صعود با کمک و اسپانسر هلال احمر شهرستان بستک انجام گرفته است .
تصاویر زیر توسط یکی از اعضای گروه در اختیار جناح آنلاین قرار گرفته است .
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
منم به درخواست یکی از دوستان ( آقای محمد پاسلاری ) گزارش ایشون رو میذارم البته با عکس
کوهنوردهای عزیز خسته نباشید :s_good: :s_good:
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲