کد خبر : 882
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۸:۲۶

پیرمردهای روستای کهنه مثل جناح در کوچه ها و روی دو کنچی ها . اما بدون لباس محلی

پیرمردهای روستای کهنه مثل جناح در کوچه ها و روی دو کنچی ها . اما بدون لباس محلی

بنظرم این عکسا جالبه . تو شهر جناح متاسفانه? ;D و تو کهنه هم همینطور متاسفانه? ;D پیرمردها مدشون رفته بالا . همه شلوار پیرهن جوانی رو میپوشند . به همه انتقاد میکنیم چرا به بزرگترها نکنیم ؟ از اینها هم میخوایم و بهشون میگیم که اگر اون لباسهای قدیمی . ختره خط خطی و

بنظرم این عکسا جالبه .

تو شهر جناح متاسفانه? ;D و تو کهنه هم همینطور متاسفانه? ;D پیرمردها مدشون رفته بالا . همه شلوار پیرهن جوانی رو میپوشند . به همه انتقاد میکنیم چرا به بزرگترها نکنیم ؟ از اینها هم میخوایم و بهشون میگیم که اگر اون لباسهای قدیمی . ختره خط خطی و سدری و …. میپوشیدید خیلی جالب بود .

تنها جایی که به نظرم اصلا پیرمردها قدیم رو ول نکردن و لباسهای زیبای قدیمی رو بر تن دارند شهر بستک است . هنوز وقتی میری اون اطراف مطب دکتر سعیدی و بازار قدیم و … پیرمردها با لباسهای قدیمی میگردن . که بسیار جالبه

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
از بحرین پنجشنبه , ۲۸ مرداد ۱۳۸۹ - ۱:۴۴

وای خیلی عکس قشنگیه? :)خیلی دوست داشتنی اند

msacrf پنجشنبه , ۲۸ مرداد ۱۳۸۹ - ۳:۳۴

دوبیتی فایز دروصف بیری
دو معنی بر من آمد صعب دشوار
اول پیری اخر فرقت یار
اگر پیدا شود فایز پرستی
جوانی از کجا ارم دگر بار

d.beckham پنجشنبه , ۲۸ مرداد ۱۳۸۹ - ۴:۲۹

بدبخت اینا هم دل دارن دیگه? ;D (پیری و معرکه گیری ) یادمون بتشه ببینیم خودمون چجوری لباس میپوشیم? ;D

تو عکس اولی نگاه کنین نفر اول نمتاش از زیر شلوارش بیرون اومده و یادمون باشه خودمون حواسمون بیشتر جمع باشه? ;D

ابا عبدالله پنجشنبه , ۲۸ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۵
بدبخت اینا هم دل دارن دیگه? پوزخند (پیری و معرکه گیری ) یادمون بتشه ببینیم خودمون چجوری لباس میپوشیم? 

ما که حتما لباس قدیمی میپوشیم? 😀

تو عکس اولی نگاه کنین نفر اول نمتاش از زیر شلوارش بیرون اومده و یادمون باشه خودمون حواسمون بیشتر جمع باشه

به پیر مرد چیکار داری تو? :a102:

armena سه‌شنبه , ۹ شهریور ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۳
بدبخت اینا هم دل دارن دیگه?  (پیری و معرکه گیری ) یادمون بتشه ببینیم خودمون چجوری لباس میپوشیم? 

من که با شلوارک با نوه هام پارکور تمرین میکنم ;D
تصور کنید عصا به دست…
120 سال عمر…
با شلوارک…
با مچبدن و زانو بند
از دیوار ۴ متری میرم بالا…
😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀

نظرات بسته شده است.