وای خیلی عکس قشنگیه? :)خیلی دوست داشتنی اند
پیرمردهای روستای کهنه مثل جناح در کوچه ها و روی دو کنچی ها . اما بدون لباس محلی
بنظرم این عکسا جالبه . تو شهر جناح متاسفانه? ;D و تو کهنه هم همینطور متاسفانه? ;D پیرمردها مدشون رفته بالا . همه شلوار پیرهن جوانی رو میپوشند . به همه انتقاد میکنیم چرا به بزرگترها نکنیم ؟ از اینها هم میخوایم و بهشون میگیم که اگر اون لباسهای قدیمی . ختره خط خطی و
بنظرم این عکسا جالبه .
تو شهر جناح متاسفانه? ;D و تو کهنه هم همینطور متاسفانه? ;D پیرمردها مدشون رفته بالا . همه شلوار پیرهن جوانی رو میپوشند . به همه انتقاد میکنیم چرا به بزرگترها نکنیم ؟ از اینها هم میخوایم و بهشون میگیم که اگر اون لباسهای قدیمی . ختره خط خطی و سدری و …. میپوشیدید خیلی جالب بود .
تنها جایی که به نظرم اصلا پیرمردها قدیم رو ول نکردن و لباسهای زیبای قدیمی رو بر تن دارند شهر بستک است . هنوز وقتی میری اون اطراف مطب دکتر سعیدی و بازار قدیم و … پیرمردها با لباسهای قدیمی میگردن . که بسیار جالبه


برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
دوبیتی فایز دروصف بیری
دو معنی بر من آمد صعب دشوار
اول پیری اخر فرقت یار
اگر پیدا شود فایز پرستی
جوانی از کجا ارم دگر بار
بدبخت اینا هم دل دارن دیگه? ;D (پیری و معرکه گیری ) یادمون بتشه ببینیم خودمون چجوری لباس میپوشیم? ;D
تو عکس اولی نگاه کنین نفر اول نمتاش از زیر شلوارش بیرون اومده و یادمون باشه خودمون حواسمون بیشتر جمع باشه? ;D
بدبخت اینا هم دل دارن دیگه? پوزخند (پیری و معرکه گیری ) یادمون بتشه ببینیم خودمون چجوری لباس میپوشیم?
ما که حتما لباس قدیمی میپوشیم? 😀
تو عکس اولی نگاه کنین نفر اول نمتاش از زیر شلوارش بیرون اومده و یادمون باشه خودمون حواسمون بیشتر جمع باشه
به پیر مرد چیکار داری تو? :a102:
بدبخت اینا هم دل دارن دیگه? (پیری و معرکه گیری ) یادمون بتشه ببینیم خودمون چجوری لباس میپوشیم?
من که با شلوارک با نوه هام پارکور تمرین میکنم ;D
تصور کنید عصا به دست…
120 سال عمر…
با شلوارک…
با مچبدن و زانو بند
از دیوار ۴ متری میرم بالا…
😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵