کسب مقام سوم تیم گلدس جیم جناح در مسابقات پرس سینه و ددلیفت جام خلیج فارس عسلویه

این مسابقات به یاد سرباز شهید احمد عبدالله زاده برگزار شد.
به گزارش جناح آنلاین بیستمین دوره مسابقات پرس سینه و ددلیفت جام خلیج فارس به میزبانی شهرستان عسلویه و با گرامیداشت یاد و نام سرباز شهید احمد عبدالله زاده با حضور ۳۰ تیم از مناطق مختلف جنوب کشور برگزار شد.
تیم گلدس جیم جناح که بعنوان تنها تیم حاضر از شهرستان بستک در این رقابت ها حضور داشت از میان ۲۵۶ ورزشکار شرکت کننده ، مقام سوم تیمی ، مقام دومی نوجوانان و مقام سومی جوانان را کسب کرد.
اعضای تیم گلدس جیم جناح در این دوره موفق به کسب ۴ مدال طلا ، ۴ مدال نقره ، ۳ مدال برنز ، ۳ مقام چهارمی و ۱ مقام پنجمی شدند. همچنین مقام انفرادی دسته مستر ۲ هم به محمد طاهر راشدی رسید.
سرپرستی تیم گلدس جیم جناح بر عهده ابراهیم بیداد و احمد فقیهی ، مربی گری تیم برعهده عمران قادری، مربیان کمکی محمدمحمدی ، محمد رزم جو و عبدالله دستپاک بود و حمایت از این برنامه را نیز کبابی رمضان ، محمدسعید دستپاک ، احمد فقیهی ، نائف فقیه و کدخدا مهرآزاد برعهده داشتند.


برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰