سید محمود علوی تحت عمل جراحی قرار گرفت / بروز عارضه جسمی برای وزیر لامردی اطلاعات

نماینده لامرد در پیامی از مردم خواسته برای بهبود وضعیت جسمی آقای علوی دعا کنند.
به گزارش جناح آنلاین رسانه های جنوب فارس و شهرستان لامرد طی دو روز اخیر خبرهایی را از بروز عارضه جدی جسمی برای آیت الله سید محمود علوی وزیر سابق اطلاعات خبر داده اند.
سید محمود علوی فرزند یکی از علمای شناخته شده منطقه لامرد است که بواسطه حضور مستمر در سطوح ارشد تصمیم گیری کشور از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون، شاید بتوان وی را عالی منصب ترین شخصیت سیاسی در منطقه جنوب فارس و غرب هرمزگان در دوران پس از انقلاب نامید. وی از جمله در وزارت اطلاعات ، مجلس خبرگان رهبری ، مجلس شورای اسلامی ، عقیدتی سیاسی ارتش ، دستیاری رئیس جمهور و… مسئولیت داشته است.
سید موسی موسوی نماینده لامرد و مهر امروز در پیامی از مردم خواسته برای بهبود وضعیت جسمی آقای علوی دعا کنند.
آیت الله علوی دارای روابط نزدیکی با بسیاری از علمای اهل سنت، معتمدین و خیرین جنوب فارس و هرمزگان می باشد و بارها به شهرستان های بندرلنگه ، بستک و پارسیان نیز سفر نموده است.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰