تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۴ - ۱۶:۲۸

تلاش میکنیم به زودی ۳۰ لیتر در ثانیه آب از چارک به خط جناح تزریق شود + ویدیو

تلاش میکنیم به زودی ۳۰ لیتر در ثانیه آب از چارک به خط جناح تزریق شود + ویدیو

احمد جباری از مجتمع آب‌شیرین کن بندر چارک بازدید کرد.

به گزارش جناح آنلاین مهندس احمد جباری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با همراهی مهندس صفر صادقی پور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ، دکتر محمد جلالی فرماندار شهرستان بستک و جمع کثیری از معتمدین و مسئولین شهرستان های بستک و بندرلنگه از مجتمع درحال احداث آب‌شیرین کن بندر چارک که منبع پایدار تامین آب جناح ، بستک ، روستاهای مسیر و بخشی از منطقه شیبکوه خواهد بود، بازدید کرد.

مهندس جباری در این بازدید با اشاره به پیگیری های مداوم در سطح کشور از طریق کمیسیون عمران مجلس و وزارت نیرو ، گفت: شاهدیم که با تداوم پیگیری ها اقدامات اجرایی در احداث آبشیرین کن بسیار سرعت گرفته و مسئولین امر و شرکت مربوطه ابراز امیدواری می‌کنند به زودی (پایان شهریور ماه) ان شاءالله فاز اول پروژه تکمیل شود.

گفتنی است طرح احداث آبشیرین کن بندر چارک و انتقال آب دریا به شهرهای بستک ، جناح و روستاهای مسیر به عنوان یکی از طرح های بزرگ آبرسانی استان هرمزگان با اعتباری بالغ بر ۱۲۰۰ میلیارد تومان درحال اجراست و تاکنون با پیگیری های احمد جباری خطوط انتقال، شبکه برق، مخازن و تجهیزات پمپاژ آب تکمیل شده اند و فاز اول آب‌شیرین کن نیز در آستانه نهایی شدن قرار گرفته است.

درحال حاضر با تلاش نماینده مردم در مجلس و پیگیری مداوم پروژه حیاتی و استراتژیک انتقال آب دریا، وضعیت تامین آب در شهر جناح و تمام خطوط متصل به خط لاور میستان و خط چارک در شهرستان بستک به نسبت سال گذشته به پایداری نسبی قابل توجهی رسیده اند و امید می‌رود با تکمیل احداث آبشیرین کن ، شاهد مرتفع شدن کامل مشکلات باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.