تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۸

نخستین دانشجویان مجتمع آموزش عالی سلامت بستک فارغ التحصیل شدند

نخستین دانشجویان مجتمع آموزش عالی سلامت بستک فارغ التحصیل شدند

این دانشجویان اولین پذیرفته شدگان مجتمع آموزش عالی سلامت بستک هستند که فارغ التحصیل می شوند.

مراسم جشن فارغ التحصیلی دانشجویان ورودی سال ۱۴۰۱ مجتمع آموزش عالی سلامت شهرستان بستک با حضور نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی ، دکتر شاهرخی ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ، دکتر میری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، دکتر فیروزی مدیر شبکه بهداشت ، درمان و آموزش ، نمایندگان خیر و مسئولان شهرستان، در میان استقبال پرشور دانشجویان و خانواده‌های آنان برگزار شد .

دکتر شاهرخی رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این مراسم ضمن تبریک فارغ التحصیلی دانشجویان و ارزوی موفقیت برای انان اظهار کرد: این مراسم جشن فارغ التحصیلی نخستین ورودی دانشجویان کاردانی ورودی ۱۴۰۱ در رشته های مامایی،  بهداشت خانواده و مبارزه با بیماری ها می باشد.

دکتر فیروزی، مدیر شبکه بهداشت ، درمان و‌ آموزش شهرستان بستک در جمع دانشجویان گفت:شما عزیزان نه‌تنها از یک مقطع علمی گذر می‌کنید، بلکه به جرگه خادمان مردم در یکی از مقدس‌ترین عرصه‌های زندگی بشری می‌پیوندید؛ عرصه‌ای که با سلامت، حیات و آرامش انسان‌ها گره خورده است.

وی افزود: انتخاب رشته‌هایی چون مامایی، بهداشت خانواده و مبارزه با بیماری‌ها، انتخابی آگاهانه در مسیر تعهد، ایثار و خدمت صادقانه به مردم است. شما دانشجویان سفیران امید و سلامت هستید و در روزهایی که جهان بیش از پیش به نیروهای کارآمد در حوزه بهداشت و درمان نیاز دارد، نقش‌آفرینی شما اهمیتی دوچندان پیدا می‌کند.

دکتر فیروزی در پایان از نیکوکاران و خیرین گران‌قدر که با حمایت‌های بی‌دریغ خود، زمینه احداث و تجهیز این مجتمع را فراهم کردند، صمیمانه سپاسگزاری کرد و ابراز داشت: خیرین با درک اهمیت آموزش در حوزه سلامت، سرمایه‌ای ارزشمند را برای نسل‌های آینده به یادگار گذاشته‌اند.

وی عنوان کرد: از نماینده غرب هرمزگان، مجموعه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و تمامی اساتید و همکاران ارجمندی که در این مسیر همراه ما بوده‌اند، تقدیر و تشکر می‌کنم. بی‌شک، این همت والا و نگاه بلندمدت، ثمرات ارزشمندی برای آینده سلامت جامعه خواهد داشت.

در ادامه مراسم ضمن اظهار موفقیت برای فارغ التحصیلان و قرائت سوگند نامه با پخش کلیپ ، اجرای موسیقی زنده ، اهدای جوایز و لوح سپاس پایان یافت

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.