کد خبر : 43
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ مهر ۱۳۸۷ - ۶:۵۸

پیست موتورسواری سه روز پیش افتتاح شد

پیست موتورسواری سه روز پیش افتتاح شد

به علت خرابی اینترنت نتونستم خبر رو زود بنویسم. سه روز قبل بعد از سحر جمعی از موتور سواران به صورت غیر رسمی پیست خاکی را افتتاح کردند. دیروز نیز در ساعات ۶ صبح آنجا را آبپاشی کردند و علاوه بر آن از پیست برای آزمایش سختی خاک آن ، استفاده کردند. امروز جمعی‌ برای

به علت خرابی اینترنت نتونستم خبر رو زود بنویسم.
سه روز قبل بعد از سحر جمعی از موتور سواران به صورت غیر رسمی پیست خاکی را افتتاح کردند.
دیروز نیز در ساعات ۶ صبح آنجا را آبپاشی کردند و علاوه بر آن از پیست برای آزمایش سختی خاک آن ، استفاده کردند.
امروز جمعی‌ برای تفریح به آنجا رفته اند. فعلا چندان پیست اماده نیست و معلوم نیست که آیا افتتاح رسمی دارد یا خیر. اگر هم افتتاح رسمی داشته باشد،‌ پس از مجهز کردن آن به تابلو ها و… افتتاح خواهد شد.
مکان پیست در صحرایی نزدیکی جاده جناح – پاهی تاوه قرار دارد.
بزودی تصاویری از موتورسواری در این پیست را در این تاپیک و دیگر تاپیک ها قرار خواهیم داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.