کد خبر : 1604
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۱ - ۵:۱۰

عکسهایی عقب مانده از باران(برداشت آزاد)

عکسهایی عقب مانده از باران(برداشت آزاد)

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
abdollah_abi شنبه , ۱۱ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۸

راستش آقای احمدی نمیفهمیدم خیابون خودمون اینهمه قشنگ هستش! . شاید ما همیشه از پایین میبینیم و شما از وسط!

روزبارون بهترین تصاویر رو میشه ضبط کرد. علاوه بر اینکه این روز ازنظر ویژگی هاش باعث میشه عکسها قشنگ تر دربیاد، قسمت زیادیش هم به این بستگی داره که مردم ما باران رو دوست دارن و با دیدن عکسهاش نوعی احساس خوب بهشون دس میده و باعث میشه اون عکس قشنگ رو قشنگ تر ببینن

بخاطر این عکسهای قشنگ ممنون

vahid شنبه , ۱۱ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۱

خوب شد عکسایی که گرفته بودی رو گذاشتی. خیلی قشنگن.
مخصوصا توضیحاتی که برای هر عکس نوشتی. مخصوصا عکس سومی که اون بچه ها تو آب بارون نشستن!!!

مرد دانا شنبه , ۱۱ شهریور ۱۳۹۱ - ۲۲:۳۳

عکس هاتون جالب بود نوشته های پایینش جالب تر.ممنون از زحمتی که کشیدین

shahab.z یکشنبه , ۱۲ شهریور ۱۳۹۱ - ۲۳:۰۲

با سلام
من تازه عضو شدم و عکسهای زیادی هم دارم که تو سایت بذارم
میشه یکی به ما یاد بده چه جوری باید عکس بذاریم
بعد اینکه پست جدید رو میزنم هرچی میگردم که باید از کجا عکس بذارم پیدا نمیشه
یکی منو راهنمایی کنه لطفا
با تشکر

farshid.ahmadi دوشنبه , ۱۳ شهریور ۱۳۹۱ - ۱:۱۸

[quote=’shahab.z link’ pid=’2025′ dateline=’1346610767′]
با سلام
من تازه عضو شدم و عکسهای زیادی هم دارم که تو سایت بذارم
میشه یکی به ما یاد بده چه جوری باید عکس بذاریم
بعد اینکه پست جدید رو میزنم هرچی میگردم که باید از کجا عکس بذارم پیدا نمیشه
یکی منو راهنمایی کنه لطفا
با تشکر
[/quote]
با سلام بر شما
هر عکسی که دارید ابتدا ان را اپلود کنید (بهترین سایت واسه اپلود پرشین گیگ هستش )? بعد تو انجمن عکس میزنی ارسال موضوع جدید ، سپس موضوع رو مینویسی بعد زیر دکمه بلد (B)? بالا یک دکمه ای هستش که نوشته اضافه کردن عکس . بعد ادرس عکستون رو وسط اون دو قرار میدی .? یعنی این طوری [im] ادرس عکس [/im]
البته اگه اون دکمه هه رو پیدا نکردی? اونی که با خط قرمز نوشتم کپی کن ادرس عکس رو پاک کن ادرس? عکستو بذار بعد جلو دو تا m? ها یک g? اضافه کن
اگه سوالی بود در خدمتم . اگه واضح ننوشتم یا نفهمیدید بگین دوستان دیگه راهنمایی کنن .
ما خوشحال میشویم عکس همه دوستان رو ببینیم . هر عکس یه خاطره ای واسه خودش

mohammad_p سه‌شنبه , ۱۴ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۲

عکسها قشنگ از آب در اومد با جمله های زیباش

نظرات بسته شده است.