برون ا سال نوشته شده توسط: جمسي ته بحرين • ۲۴ آذر ۱۳۸۷، ۱۹:۵۵ • ۲ نظر ســـــــــــلام............................................. انگار ا سال برون ننده چون تيتر يك سال . چه خبرتون ته جناح هم برون ننده ؟ بايد نماز استسقا بوكنم كه هالا وقتشن نظرات (۲) #۱ باران ۲۵ آذر ۱۳۸۷، ۱۷:۲۳ # ان شاالله هر چه زودتر بارون بياد.اگه بحرين بارون اومد ، تونستي برامون عكسشو بزار #۲ دوتي جيمسي ۳۰ آذر ۱۳۸۷، ۵:۴۷ # وعليكم السلام هم انكه ته سعوديه ننده بران ا سال :( وچن دفه شونكه نماز استسقا لكن ننده غير ياك رز وخيلي كم بده → بازگشت به فهرست مطالب
#۱ باران ۲۵ آذر ۱۳۸۷، ۱۷:۲۳ # ان شاالله هر چه زودتر بارون بياد.اگه بحرين بارون اومد ، تونستي برامون عكسشو بزار
#۲ دوتي جيمسي ۳۰ آذر ۱۳۸۷، ۵:۴۷ # وعليكم السلام هم انكه ته سعوديه ننده بران ا سال :( وچن دفه شونكه نماز استسقا لكن ننده غير ياك رز وخيلي كم بده
نظرات (۲)
ان شاالله هر چه زودتر بارون بياد.اگه بحرين بارون اومد ، تونستي برامون عكسشو بزار
هم انكه ته سعوديه ننده بران ا سال :(
وچن دفه شونكه نماز استسقا لكن ننده غير ياك رز وخيلي كم بده