عكس >>> اين عكس رو ببينيد ولي ياد نگيريد . لطفا نوشته شده توسط: ابا عبدالله • ۱۷ مرداد ۱۳۸۹، ۱۸:۴۱ • ۲ نظر نظرات (۲) #۱ vahid ۱۹ مرداد ۱۳۸۹، ۱:۱۱ # اینو اگه ببینن حسابی جریمش می کنن. ولی خب ایده جالبیه و من و همه شاید به فکرشون رسیده باشه، ولی یه نوع دزدیه و کار درستی نیست. به هر حال عکس جالبی بود. اين عكس رو ببينيد ولي ياد نگيريد . لطفا امیدواریم.? ;D #۲ d.beckham ۱۹ مرداد ۱۳۸۹، ۲۲:۵۳ # خیلی ها قبلا یاد گرفتن? :13: → بازگشت به فهرست مطالب
#۱ vahid ۱۹ مرداد ۱۳۸۹، ۱:۱۱ # اینو اگه ببینن حسابی جریمش می کنن. ولی خب ایده جالبیه و من و همه شاید به فکرشون رسیده باشه، ولی یه نوع دزدیه و کار درستی نیست. به هر حال عکس جالبی بود. اين عكس رو ببينيد ولي ياد نگيريد . لطفا امیدواریم.? ;D
نظرات (۲)
به هر حال عکس جالبی بود.
امیدواریم.? ;D