چه خبرش نوشته شده توسط: جمسي ته بحرين • ۲۶ آبان ۱۳۸۷، ۲۳:۵۰ • ۸ نظر ســــــــلام......... چه خبر خيابان پلى انتها شوكردو كارش يا نه ؟ + يك عكسي بر حالش چن شده نظرات (۸) #۱ vahid ۲۷ آبان ۱۳۸۷، ۲۱:۵۵ # نه. سبا عكسی اگرم و ته اِ تاپيك آپلود اكنم. #۲ vahid ۴ آذر ۱۳۸۷، ۱۲:۱۰ # بفرمائيد. #۳ جمسي ته بحرين ۶ آذر ۱۳۸۷، ۱۵:۴۹ # ودي نيبيت عكسو يك X دور اومد . #۴ vahid ۷ آذر ۱۳۸۷، ۸:۴۹ # حالا درسته #۵ جمسي ته بحرين ۷ آذر ۱۳۸۷، ۱۲:۵۲ # ممنون وحيد شاد دستت #۶ از بحرین ۸ آذر ۱۳۸۷، ۱۱:۰۶ # سلام خدمت جمسی ته بحرین احوالت خشن؟ماشالله پدر کنتاکی ته دور ارده ;D جمال محمد و ال محمد صلوات ببخشید شما چه منطقه ای زندگی ککرده ی؟ ??? #۷ جمسي ته بحرين ۸ آذر ۱۳۸۷، ۱۴:۴۵ # ته شهر رفاع \ بوكواره #۸ vahid ۱۸ آذر ۱۳۸۷، ۹:۰۱ # چه خبر از بحرين؟ عكسی چی توهه؟ → بازگشت به فهرست مطالب
#۶ از بحرین ۸ آذر ۱۳۸۷، ۱۱:۰۶ # سلام خدمت جمسی ته بحرین احوالت خشن؟ماشالله پدر کنتاکی ته دور ارده ;D جمال محمد و ال محمد صلوات ببخشید شما چه منطقه ای زندگی ککرده ی؟ ???
نظرات (۸)
بفرمائيد.
عكسی چی توهه؟