من که میگم در جناح تیمها به ترتیب از نظر امکانات و بازی -1- بهزیستی -2- گازال- 3-? تلاش -4- امید(شهرداری) .? بهزیستی که خودشو تو دوره هایی که در ماه مبارک رمضان گذاشتن نشون داده ،گازال هم که تیم خوبیه ،تلاش که داره پیشرفت میکنه از نظر امکانات ،ولی تیم امید یا شهرداری که بازیکنای خوبی هم داره از نظر امکانات ضعیفه در حالی که اخیرا در بعضی از بازیهاش تونسته گازال و تلاش هم شکست بده ، به امید اینکه شهرداری جناح ورزشگاه و دیگر امکانات را برای تیم امید فراهم کنه. :D