البته این کار که ربطی به شهردار نداره و از طرف " تربیت بدنی شهر جناح " صورت گرفته.
در مورد کارهای شهردار باید بگم که کارهای زیادی انجام گرفته. ولی مردم اگه از کسی خوششون نیاد، تا هیچ وقت خوبی هاشو نمی بینن. مثلا خودم. از شهردار قبلا خوشم نمی اومد، اما چشمم و نبستم . وقتی که شهردار داره کاری رو می کنه که آینده ای توش می بینم، خوشحال می شم و می گم باید به خاطر این کارش ازش سپاسگزاری کرد. اما وقتی قطعی آب می آد وسط ، خیلی چیزا باید بهش گفت. خلاصه من رو نظریات قبلی خودم تعصب ندارم، و با توجه به عملکرد صحیح، نظر خودم رو می دم. ولی اکثر مردم، هر کاری که بکنه با یه دید بد بینانه ، اونو از جنبه های بد، اینقدر بزرگش می کنن که یادمون می ره برای بهتر شدن جناح بوده. اینها همه یه بحث جداگونه داره که اگه تو قسمتش بگی روش بحث کنیم بهتره. بهتره جشن بادبادک ها رو با اینا قاطی نکنیم ، تا همه رو گیج نکنیم. ;D
میدونم که این کار شهردار نبوده ولی خداییش با توجه به این که شهردارمون عیب و نقصهایی داره ولی خوب کار کرده همه به من میگن تو دخالت نکن چون تو بحرین نشستی و از هیچی خبر نداری این درست ولی کور که نیستم وقتی اومدم جناح همه چی رو میبینم
منم همینو می گم. کسی نمی تونه کارهای کسی دیگرو ببینه. حالا از بحث شهردار بگذریم، در مورد تربیت بدنی باید بگم که فعلا خیلی فعاله. امیدواریم از اینکه هست بهتر بشه.
نظرات (۶)
چند وقته جناح نیومدی؟
در مورد کارهای شهردار باید بگم که کارهای زیادی انجام گرفته. ولی مردم اگه از کسی خوششون نیاد، تا هیچ وقت خوبی هاشو نمی بینن. مثلا خودم. از شهردار قبلا خوشم نمی اومد، اما چشمم و نبستم . وقتی که شهردار داره کاری رو می کنه که آینده ای توش می بینم، خوشحال می شم و می گم باید به خاطر این کارش ازش سپاسگزاری کرد. اما وقتی قطعی آب می آد وسط ، خیلی چیزا باید بهش گفت. خلاصه من رو نظریات قبلی خودم تعصب ندارم، و با توجه به عملکرد صحیح، نظر خودم رو می دم. ولی اکثر مردم، هر کاری که بکنه با یه دید بد بینانه ، اونو از جنبه های بد، اینقدر بزرگش می کنن که یادمون می ره برای بهتر شدن جناح بوده. اینها همه یه بحث جداگونه داره که اگه تو قسمتش بگی روش بحث کنیم بهتره. بهتره جشن بادبادک ها رو با اینا قاطی نکنیم ، تا همه رو گیج نکنیم. ;D