[size=12]دیشب یکی از شب های پرتب و تاب انتخابات بود که سردی ایام تبلیغات را به یکباره به گرمای آتشین تبدیل کرد.
در این بین صحبت های های کاندیداها شنیدنی بود.اما نکته جالب این بود تا زمانی که آقای رضایی جلو نیامد ، آقای مدنی با لحنی تند صحبت می کرد اما چه شد که شورای باسابقه جناح با دیدن رقیبش عقبگرد می زند و? به دست و پا می افتد ؟؟!! آیا ایشان در سایر جلسات هم اینگونه از مردمش دفاع می کند؟؟!!!
جای سوال است چرا وقتی به صورت مسالمت آمیز آقای رضایی سه دقیقه برای پاسخ دهی به صحبت های ایشان درخواست می کند تاب تحمل شنیدن این سه دقیقه را ندارد؟؟!! درحالیکه مخاطب مدنی کاملا معلوم بود رضایی است و این حق وجود داشت که حداقل به احترام مردمی که می خواهند در این فرصت مناسب حقیقت را بدانند چند دقیقه از وقت را به ایشان بدهند که مردم مکررا درخواست داشتند.آن هم وقتی که بدون هدف استفاده می شد و با آمدن رضایی لب از لب برنمیداشتند و یک صحبت درست برای مردم نمیشد و تازه کسان دیگری به جز کاندیداها هم پشت تریبون می رفتند!.
مگر نه این بود که اگر مدنی صحبت هایش درست بود ، سه دقیقه که هیچی سیصد دقیقه به رقیبش میداد تا مچش را بگیرد و او را به موضع ضعف ببرد؟!
مگر جلسه صحبت رضایی در دور دوم نبود که رضایی نزدیک بیست دقیقه به ایشان وقت داد؟
و چرا در حالیکه رضایی در مورد راه خور به جان خودش و عزیزترین کسانش در مکان مقدس قسم خورد ، باز هم جوابی در این مورد از سوی مدنی داده نشد؟؟!! بالاخره حداقلش به عنوان یک شهروند سوالی پرسید و باید جوابی میشنید.جوابی که مردم هم منتظر شنیدنش بودند.
به هر حال تا همیشه این جای سوال برای مردم جناح باقی خواهد ماند که نقطه ضعف و یا نقطه ضعف های مدنی از واهمه اش برای صحبت رضایی چه بود؟!!
خلاصه ، شورایی که کل صحبتش این باشد که پیگیری کرده ایم اما به جایی نرسیده ایم و قدرت دفاع کردن از خودش را هم ندارد همان بهتر که جا را باز بگذارد تا کسانی بیایند که هم پیگیر باشند و هم قدرت انجام امورات شهر داشته باشند و علاوه بر پیگیری به نتیجه ای هم برسند.
[/size]
نظرات (۲۰)
دیشب همه دیدن که دو ساعت ائتلافیها حرف زدن که هیچی نداشتن بگن.همش ته ته په ته.تازه از سر ترسشون نذاشتن کسی هم حرف بزنه.تا رضایی? اومد رنگ از صورتشون رفت.یعنی همشونو رو هم بذاری جمعش به اندازه یک نفر کارامد نمیشن.
نمیدونم اینا دوباره چحوری میخوان شهرو اداره کنن.الان مردم سرشون گرمه همین شش ماه دیگه است که دوباره شروع میشه شورا کاری نمیکنه
در متن(بروشور ائتلاف) اشاره شده ، اختلاف مواضع وسیع اعضا شورا جز رکود، برای شهر هیچ سودی ندارد ، ضمن اینکه این? حرف کاملا درسته ولی متاسفانه مردم جناح در حداقل دو دور اول شورا شاهد بوده اند که 80 درصد
اعضای شورا بقدری هم نظر بودند که شاید نظیر آن هرگز پیدا نشود ولی متاسفانه بیشترین زیان ها در آن دوران متوجه جناح شد!!! پس بهتر است دنبال مشکل اصلی رکود گشته و فقط به شعار اکتفا نکنیم ، چونکه واقعا مردم
از شنیدن شعارهای قشنگ و عملکرد بد خسته شده اند!!
آقای مدنی داشت تاریخ رو به نفع خودش تحریف میکرد پروژها و کار های که مردم 14 سال میفهمند نظر و موضعش چه بوده دیشب کاملا داشت انکار میکرد . رضایی در حیاط مسجد گفت که 10 ها پروژه داشتیم که همین آقا نامه نمیداد که هیچ مخالف هم بود.
پروژهای که? اجرا نشدنش باعث این شده که از کوخرد و هرنگ و کمشک عقب بیفتیم و بیشتر از 10 سال درجا بزنیم. حتی کار به جایی رسید که آقای مدنی گفت من میخواستم خیابان پلی کم عرض باشد نه بلواری که الان میبیند مدارکش هم در دفتر شورا موجود است!! مردم دارن به چش خودشون میبنن که قضیه از چه قرار است
این دسته که میگن مدنی 14 سال شوراست تا جلوی زمین خواری رضایی رو بگیره کجاست پس اون مدارک که حتی ثابت کند یک متر از پول زمینهای شهرک به جیب خودش ریخته و در کار راه خور کم کاری کرده ..
اگر اقای مدنی از اول بیانیه رضایی رو به دست نمیگرفتن چنین اتفاقی نمی افتاد . 90 درصد صحبت های مدنی مستقیما به رضایی بود که 50 درصدش حاشیه و چنتا لغت در آورده بود به جای اینکه کل عبارت را بخواند.
3 دقیقه وقت میتوانست شبهات را برطرف کند اما ...? حتما بیانیه 13 صفحه ای رضایی را بخوانید تا شبهات برطرف گردد و جریان چند سال سکوتش را بداند .
اگرواقعا مدرکی بود نه دیروز بلکه طی این چهارده سال ارائه میکردن که ندارن.
این روشای تهمت زنی به کسی که سالها وقتش برای خدمت به مردم گذاشته دیگه قدیمی شده.جالبه کسی هم جرات نداره درباره خودشون حرفیی بزنه.تا کسی زبونش باز شد اسمش میذارن تخریب.سالها حرف مفت و دروغ پشت سر رضایی بود به به و چه چه میکردن حالا که نوبت خودشون شده و بار گناهان و اشتباهاتشون سنگین تر شده و مردم ازشون دلیل میخوان میشه تخریب!!!
دیشب همه دیدن با چه غروری مدنی به یک شهروند که ادعای زمین اجدادیش میکرد گفت نمیدم!!!!! اعوذبالله مگه خدایی که نمیدی؟!!! متاسفانه هر دوره هر شورایی میاد رو کار گولش میخورن.اینقدر که زمین های مردم با لجبازی نداده که حد نداره.ولی? این تازه یک نمونش بود که بدبخت داشت از حقش دفاع میکرد.
آقای رضایی اونجا هزارنفر رفتارتو دیدن و شرمشون اومد اینجا میخوای چن نفر رو نظرشونو برگردونی؟؟؟
دیگه تموم شد آقای رضایی
مدنی رو نتونستی حذف کنی و نخواهی توانست، او بزرگ صحنه رو ترک خواهد کرد و مردم او را در ذهنشان بزرگ خواهند دانست.
آینه گر نقش تو بنمود راست / خودشکن آیینه شکستن خطاست
خودتون هم میدونین مگه دور دوم شورا همچین شرایطی نبود و رضایی بییست دقیقه به مدنی وقت داد؟؟!!! یعنی اونوقت مجوز نمیخواست؟؟؟!!!!
در این بین صحبت های های کاندیداها شنیدنی بود.اما نکته جالب این بود تا زمانی که آقای رضایی جلو نیامد ، آقای مدنی با لحنی تند صحبت می کرد اما چه شد که شورای باسابقه جناح با دیدن رقیبش عقبگرد می زند و? به دست و پا می افتد ؟؟!! آیا ایشان در سایر جلسات هم اینگونه از مردمش دفاع می کند؟؟!!!
جای سوال است چرا وقتی به صورت مسالمت آمیز آقای رضایی سه دقیقه برای پاسخ دهی به صحبت های ایشان درخواست می کند تاب تحمل شنیدن این سه دقیقه را ندارد؟؟!! درحالیکه مخاطب مدنی کاملا معلوم بود رضایی است و این حق وجود داشت که حداقل به احترام مردمی که می خواهند در این فرصت مناسب حقیقت را بدانند چند دقیقه از وقت را به ایشان بدهند که مردم مکررا درخواست داشتند.آن هم وقتی که بدون هدف استفاده می شد و با آمدن رضایی لب از لب برنمیداشتند و یک صحبت درست برای مردم نمیشد و تازه کسان دیگری به جز کاندیداها هم پشت تریبون می رفتند!.
مگر نه این بود که اگر مدنی صحبت هایش درست بود ، سه دقیقه که هیچی سیصد دقیقه به رقیبش میداد تا مچش را بگیرد و او را به موضع ضعف ببرد؟!
مگر جلسه صحبت رضایی در دور دوم نبود که رضایی نزدیک بیست دقیقه به ایشان وقت داد؟
و چرا در حالیکه رضایی در مورد راه خور به جان خودش و عزیزترین کسانش در مکان مقدس قسم خورد ، باز هم جوابی در این مورد از سوی مدنی داده نشد؟؟!! بالاخره حداقلش به عنوان یک شهروند سوالی پرسید و باید جوابی میشنید.جوابی که مردم هم منتظر شنیدنش بودند.
به هر حال تا همیشه این جای سوال برای مردم جناح باقی خواهد ماند که نقطه ضعف و یا نقطه ضعف های مدنی از واهمه اش برای صحبت رضایی چه بود؟!!
خلاصه ، شورایی که کل صحبتش این باشد که پیگیری کرده ایم اما به جایی نرسیده ایم و قدرت دفاع کردن از خودش را هم ندارد همان بهتر که جا را باز بگذارد تا کسانی بیایند که هم پیگیر باشند و هم قدرت انجام امورات شهر داشته باشند و علاوه بر پیگیری به نتیجه ای هم برسند.[/size]
رضایی ثابت شد یا مدنی؟
البته مدنی ثابت شد ولی شخصیت و بزرگیش
رضایی هم که خودش اون تهمتی که به مردم زده بود که خودشون با دست خودشون ریشه خودشونو میزنن برای خودش عملی کرد و با دست خودش ریشه خودشو زد
دوما آقای مدنی در اون جلسه سالها قبل خیلی مودب و با احترام کامل سوالهاشون رو پرسیدن نه ارازلی بغل دستشون گذاشته بودن نه کسی رو اجیر کردن جو رو خراب بکنه و همین رفتارشون باعث شد رای اول رو بیارن .
. بله رضایی درست گفت مدنی نوکر است , نوکر مردمش است . مدنی غول دلدل نیست . مدنی مردمش را خوش باور و عوام نمی خواند . مدنی خودش را برتر از مردمش نمی داند . این است تفاوت این دو . این است راز ماندگاری مدنی.
مخالفان مدنی ( بهتر است بگویم? منکران حقیقت و متعصبان کور و لجوج ) شما چه دلتان بخواهد چه دلتان نخواهد? میزان رای مردم است نه خواص ( هرچند خواص مدنظر آقای رضایی را در جلسه دیشب دیدیم و همان خواص باشعور و آگاه در خانه ایشان جمع شده بودن? که حتی ظرفیت یک جلسه پرسش و پاسخ رو نداشتن و شنیدن حقیقت براشون غیر قابل تحمل بود )
سخن را کوتاه کنم و بدانید اگر 24 ساعت هم سعی در تخریب قادری ها مدنی ها عباسی ها و ... بکنید بر محبویت این عزیزان مردمی افزوده خواهد شد .