خیلی زیبا بود....این بابا نمی تونست زمانی که ما اول دبیرستان بودیم این جملاتو اختراع کنه؟ حالا حیف که به دردمون نمی خوره....برای اول دبیرستانی های الان خوبه.
خیلی جالب بود.
به قول آقای احمدی کاش اون زمانی که ما داشتیم شیمی میخوندیم این روش رو پیدا میکردیم تا برای از حفظ کردن این جدول این همه به درد سر نیافتیم.
نظرات (۴)
به قول آقای احمدی کاش اون زمانی که ما داشتیم شیمی میخوندیم این روش رو پیدا میکردیم تا برای از حفظ کردن این جدول این همه به درد سر نیافتیم.
من كه فقط دوستون اول ودوستون آخرشوحفظم!!
پس خيلي ممنون آقاي فرشيد