پرش به محتوا
جناح آنلاین آرشیو مطالب قدیمی
  • صفحه نخست
  • تقویم

باز امد بوي ماه مردسه /بوي بازي هاي راه مدرسه

نوشته شده توسط: farshid.ahmadi • ۱۵ شهریور ۱۳۹۱،‏ ۱۴:۴۲ • ۶ نظر

نظرات (۶)

#۱ abdollah_abi ۱۵ شهریور ۱۳۹۱،‏ ۲۰:۳۰ #
مدرسه و خصوصا سالهای دبیرستان و مخصوصا دوسال آخر دبیرستان لحظاتی هستن بیاد ماندنی که خیلی زود میرن ولی آدم همیشه یادشو میکنه . قدر این دوران رو بدونید . . . .
#۲ vahid ۱۵ شهریور ۱۳۹۱،‏ ۲۰:۳۹ #
مدرسه دوران جالبیه و حیف که بر نمیگرده. قدرش رو بدونید

بهترین دوره هم دبیرستان بود.
#۳ ekhlas ۱۶ شهریور ۱۳۹۱،‏ ۲۲:۱۹ #
بله واقعابهترين دوران زندگيمون دوران دبيرستان بود.يادمه اونموقع كه ماهم پيش دانشگاهي بوديم ازخيليا اين جمله رو ميشنيديم كه ميگفتن قدرشوبدونين حالااين قدردونستنشوبهمون نگفتن چجوري؟!!! من اونموقع فكرميكردم بيشتردرس بخونم تاخاطرات نمرات عاليم بيشتربشه.ولي به نظرم شايدهمش همين نبود.
#۴ armena ۱۷ شهریور ۱۳۹۱،‏ ۰:۴۶ #
واقعا قدرشو بدونید....عجب دورانی بود
پیش دانشگاهی هم دوران خیلی باحالی بود(مدیرش باحالتر)!!!
#۵ abdollah_ahmadi ۱۷ شهریور ۱۳۹۱،‏ ۴:۵۱ #
دیروز خاطره ای بود که گذشت....فردا هم هنوز نیامده....پس امروز را "زندگی" کنیم تا افسوس دیروز و غم فردا را نخوریم.
#۶ محمدرضا ۱۷ شهریور ۱۳۹۱،‏ ۶:۱۱ #
از دی که گذشت هیچ از او یاد مکن
فردا که نیامدست فریاد مکن
بر نامده و گذشته بنیاد مکن
حالی خوش باش? و عمر بر باد مکن.
→ بازگشت به فهرست مطالب

© 2026 Janahonline. تمامی حقوق محفوظ است.