نوشته شده توسط: yousof156•۱۷ آذر ۱۳۹۰، ۲۰:۰۴•۴ نظر
گودال های همیشگی ما.بدون علائم خطر اون هم در کوچه های تاریک جناح
نتیجه میشه این . . . .
وقتی که دست و پایی شکسته شد یا سری شکسته شد یا خدای نکرده? . . . . .? دیگه پشیمانی فایده ای نداره.دیگه تابلو خطر زدن هم فایده ای نداره.جلوی ضرر رو باید قبل از ضرر گرفت.
این عکس مربوط هست به یکی از همشهریامون که با موتور داخل گودال افتاده.مکانش هم کوچه تاریک پشت مدرسه راهنمایی کاظمی هست .جایی که گودال هست.تاریک هم هست و هیچ علائم خطری هم نصب نشده.خوشبختانه ضرر جانی نداشته.اما همیشه هم نمیشه جون سالم به در برد. . . . . .
فکری باید کرد به حال این گودال هایی که راحت کنده میشن و سخت پر میشن . . .. .
انگار برامون عادت شده تا تلفات ندیم به فکر نیفتیم.
نظرات (۴)
فکری باید کرد به حال این گودال هایی که راحت کنده میشن و سخت پر میشن . . .. .
انگار برامون عادت شده تا تلفات ندیم به فکر نیفتیم.