گودال های همیشگی ما.بدون علائم خطر اون هم در کوچه های تاریک جناح
نتیجه میشه این . . . .



وقتی که دست و پایی شکسته شد یا سری شکسته شد یا خدای نکرده? . . . . .? دیگه پشیمانی فایده ای نداره.دیگه تابلو خطر زدن هم فایده ای نداره.جلوی ضرر رو باید قبل از ضرر گرفت.