اولی بدون شرح !


دومی هم که باید گفت : فقط پیکان و بس!


اینم یکی دیگه. کنار منظره به این قشنگی، این زباله ها چیکار میکنن؟؟؟


اینم خیلی زیباست. یه عکس پانوراما


منبع » P30WORLD .com