چند عکس دیدنی! نوشته شده توسط: vahid • ۱ مرداد ۱۳۹۰، ۲۳:۲۵ اولی بدون شرح ! دومی هم که باید گفت : فقط پیکان و بس! اینم یکی دیگه. کنار منظره به این قشنگی، این زباله ها چیکار میکنن؟؟؟ اینم خیلی زیباست. یه عکس پانوراما منبع » P30WORLD .com → بازگشت به فهرست مطالب