جناح آنلاين : شهرداري جناح كه بعلت سهل انگاري در جمع آوري زباله هاي سطح شهر با انتقادات جدي روبروست , طي روزهاي اخير با مشكلي جديد دست و پنجه نرم ميكند .


اين مشكل از آنجاست كه پس از تدبير انديشي مسئولان شهرداري كه در آن چنان تصميم گرفته شد تا بجاي جبران كسري بودجه چندين كارگر اخراج شوند ,? در روزهاي گذشته كمبود نيرو در كادر جمع آوري زباله شهرداري بشدت محسوس شده است .



تصوير بالا نشان ميدهد كه شهرداري جناح بجاي آنكه مشكل جمع آوري زباله ها را بهبود بخشد با عدم پاسخ مناسب به مطالبات كارگران مشكل را تا آنجا عريض ساخته كه كارگران موجود براي جلوگيري از بوجود آمدن يك مشكل بزرگ مجبورند حتي طي روز نيز به جمع آوري زباله هاي سطح شهر بپردازند .

با آنكه انتقادات جدي به روش جديد شهرداري در جمع آوري زباله ها وارد شد . اما تا به امروز اين وضعيت اندكي بهتر نشده است .