برون و خير رسي هالا ته بحرین نوشته شده توسط: جمسي ته بحرين • ۱۶ آبان ۱۳۸۹، ۱:۰۲ • ۱۱ نظر سلام دوستان الحمدلله و بعد از مدت دراز برون ا ته بحرین اومد و چه برن خشی انشاالله به امید منطقه ی بستک و لارستان نظرات (۱۱) #۱ vahid ۱۶ آبان ۱۳۸۹، ۱۶:۳۱ # :s_good: جناح خو هنوز برو ننده ?:banghead: #۲ ابا عبدالله ۱۶ آبان ۱۳۸۹، ۱۶:۵۶ # احتمالا بر برون بده كه ما هرچه زنگ مونزت شگت كه " شماره اشتباه است ". برون خيلي خشه ولي هنوز انه نمده :'( :'( :'( :'( #۳ جمسي ته بحرين ۱۶ آبان ۱۳۸۹، ۱۹:۰۵ # به اميد خدا اتات. باید بیشتر دعا بکنُم تا انشاالله صدای برق و خورشت بشنوی #۴ کدخدا ۱۶ آبان ۱۳۸۹، ۲۱:۱۴ # [size=15]رِز جمعه برون امده طرف چاه نفت و خیلی زیاد بده آوُش ته اتخان ته ره حوض مرید ویسده انشاالله عکسش انسام خیلی جوون دن [/size] #۵ vahid ۱۶ آبان ۱۳۸۹، ۲۱:۲۴ # صدای برق و خورشت بشنوی :) انشالله بروش هم بیات رِز جمعه برون امده طرف چاه نفت و خیلی زیاد بده آوُش ته اتخان ته ره حوض مرید ویسده انشاالله عکسش انسام خیلی جوون دن منتظرم :039: #۶ farshid.ahmadi ۱۶ آبان ۱۳۸۹، ۲۲:۰۵ # چند تا دوستان رفته یودن کوه و اونوقت بارون میگیره اگه شد فیلمش میزارم بسی جالب? :) #۷ ابا عبدالله ۱۶ آبان ۱۳۸۹، ۲۲:۱۷ # رِز جمعه برون امده طرف چاه نفت و خیلی زیاد بده آوُش ته اتخان ته ره حوض مرید ویسده انشاالله عکسش انسام خیلی جوون دن خيلي جالب بي . مه دش از پيرمردي امشنفت كه ته ره حوض مريد خيلي آو ويسده . موست اوشم سعتني چش بكنم حالا كدخدا شوه عكسش انست . منتظرام #۸ جمسي ته بحرين ۱۷ آبان ۱۳۸۹، ۱:۲۰ # هر سال ابر از سمت شمال غربی (عربستان و کویت) اتات ولی ا سال از طرف شمال شرقی و شرق اومده . ا رز هم سب ابر سیاه دن مجا تار اوشکه و برون خشی هم اومد و خیابونها پر آو بی. #۹ کدخدا ۱۸ آبان ۱۳۸۹، ۱۴:۱۰ # البته قابل توجه همه امگته عکسش انسام نه انسم حالا مه خوم دی عکس امگرته شما هم اگه تونه انسی راستی اته پست جدا انسام یا نه ؟ #۱۰ ابا عبدالله ۱۸ آبان ۱۳۸۹، ۱۶:۳۷ # و نظر مه ته پست جديد اونس #۱۱ کدخدا ۱۹ آبان ۱۳۸۹، ۲۲:۵۶ # خواب دی ام نده اشی چش بکنی فقط خدا بکون تون اِ خش بات → بازگشت به فهرست مطالب
#۲ ابا عبدالله ۱۶ آبان ۱۳۸۹، ۱۶:۵۶ # احتمالا بر برون بده كه ما هرچه زنگ مونزت شگت كه " شماره اشتباه است ". برون خيلي خشه ولي هنوز انه نمده :'( :'( :'( :'(
#۳ جمسي ته بحرين ۱۶ آبان ۱۳۸۹، ۱۹:۰۵ # به اميد خدا اتات. باید بیشتر دعا بکنُم تا انشاالله صدای برق و خورشت بشنوی
#۴ کدخدا ۱۶ آبان ۱۳۸۹، ۲۱:۱۴ # [size=15]رِز جمعه برون امده طرف چاه نفت و خیلی زیاد بده آوُش ته اتخان ته ره حوض مرید ویسده انشاالله عکسش انسام خیلی جوون دن [/size]
#۵ vahid ۱۶ آبان ۱۳۸۹، ۲۱:۲۴ # صدای برق و خورشت بشنوی :) انشالله بروش هم بیات رِز جمعه برون امده طرف چاه نفت و خیلی زیاد بده آوُش ته اتخان ته ره حوض مرید ویسده انشاالله عکسش انسام خیلی جوون دن منتظرم :039:
#۶ farshid.ahmadi ۱۶ آبان ۱۳۸۹، ۲۲:۰۵ # چند تا دوستان رفته یودن کوه و اونوقت بارون میگیره اگه شد فیلمش میزارم بسی جالب? :)
#۷ ابا عبدالله ۱۶ آبان ۱۳۸۹، ۲۲:۱۷ # رِز جمعه برون امده طرف چاه نفت و خیلی زیاد بده آوُش ته اتخان ته ره حوض مرید ویسده انشاالله عکسش انسام خیلی جوون دن خيلي جالب بي . مه دش از پيرمردي امشنفت كه ته ره حوض مريد خيلي آو ويسده . موست اوشم سعتني چش بكنم حالا كدخدا شوه عكسش انست . منتظرام
#۸ جمسي ته بحرين ۱۷ آبان ۱۳۸۹، ۱:۲۰ # هر سال ابر از سمت شمال غربی (عربستان و کویت) اتات ولی ا سال از طرف شمال شرقی و شرق اومده . ا رز هم سب ابر سیاه دن مجا تار اوشکه و برون خشی هم اومد و خیابونها پر آو بی.
#۹ کدخدا ۱۸ آبان ۱۳۸۹، ۱۴:۱۰ # البته قابل توجه همه امگته عکسش انسام نه انسم حالا مه خوم دی عکس امگرته شما هم اگه تونه انسی راستی اته پست جدا انسام یا نه ؟
نظرات (۱۱)
جناح خو هنوز برو ننده ?:banghead:
برون خيلي خشه ولي هنوز انه نمده :'( :'( :'( :'(
باید بیشتر دعا بکنُم تا انشاالله صدای برق و خورشت بشنوی
:)
انشالله بروش هم بیات
منتظرم
:039:
خيلي جالب بي . مه دش از پيرمردي امشنفت كه ته ره حوض مريد خيلي آو ويسده . موست اوشم سعتني چش بكنم حالا كدخدا شوه عكسش انست .
منتظرام
ا رز هم سب ابر سیاه دن مجا تار اوشکه و برون خشی هم اومد و خیابونها پر آو بی.
راستی اته پست جدا انسام یا نه ؟