يك عكسي خيلي كانه (قديم) نوشته شده توسط: جمسي ته بحرين • ۱۴ دی ۱۳۸۷، ۴:۰۶ • ۹ نظر سلام.............. امهارده يك عكسي كانه بگي كين ته عكسو و چه طرفي از جناح. نظرات (۹) #۱ باران ۱۴ دی ۱۳۸۷، ۱۸:۵۴ # سلام.خوتو فهمداي كه. تو اوه بشم اما هم ادنم يا نه نفهمداي كه. توا اما تو بگم؟? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? عكس و ا عتيقه ي از كو تو واجوسسه؟ حتما"از زير بل? ;D #۲ جمسي ته بحرين ۱۵ دی ۱۳۸۷، ۱۶:۳۷ # ها از زير بل ;D #۳ از بحرین ۱۶ دی ۱۳۸۷، ۰:۵۰ # مه که راستش بگم اهنه جاگی ته جنه ام ندده ولی انگاری ا محله شیخانا منستای؟ درسته یا نه؟ ??? ::) #۴ mammada ۲۴ مهر ۱۳۸۸، ۲:۳۹ # مه كه عكس چي نكددم #۵ Siddique ۷ بهمن ۱۳۸۸، ۱۹:۴۶ # ::) ::) 8)[size=10] :o[/size] #۶ bayern munchen ۱۰ بهمن ۱۳۸۸، ۲:۰۳ # مه هم عکس چی نکددم گمونم عکس چی در کار نبیت. #۷ man ۵ خرداد ۱۳۸۹، ۰:۰۳ # salam #۸ کدخدا ۶ خرداد ۱۳۸۹، ۲۰:۲۰ # عکس چی نه معلوم بی زحمت سایت آپلودت عوض بکو ما هم منوه ببنام ::) #۹ alipilavar ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۷:۲۱ # مه خو عکس چی نکددم؟؟؟ :banghead: → بازگشت به فهرست مطالب
#۱ باران ۱۴ دی ۱۳۸۷، ۱۸:۵۴ # سلام.خوتو فهمداي كه. تو اوه بشم اما هم ادنم يا نه نفهمداي كه. توا اما تو بگم؟? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? عكس و ا عتيقه ي از كو تو واجوسسه؟ حتما"از زير بل? ;D
#۳ از بحرین ۱۶ دی ۱۳۸۷، ۰:۵۰ # مه که راستش بگم اهنه جاگی ته جنه ام ندده ولی انگاری ا محله شیخانا منستای؟ درسته یا نه؟ ??? ::)
نظرات (۹)
گمونم عکس چی در کار نبیت.