رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
10 قدم تا شادمانی
#1
1.روی اهداف متمركز نشويد:زمانهايی را به ياد آوريد كه متقاعد شده بوديد كه يك پيشرفت يا تملك چيزی به شما شادی بيشتری خواهد بخشيد،با اين حال بعد از اينكه به اهدافتان رسيديد،تفاوت چندانی (معنی داری) را در زندگی احساس نكرديد.چند بار تا بحال چنين موقعيت هايی را تجربه كرده ايد؟چند بار ديگر نياز است تا بالاخره متقاعد شويد كه اين كار(خوشحال تر شدن )به اين طريق ميسر نيست؟
2.براي داوطلب شدن وقت بگذاريد:افرادی كه داوطلب كمك به افراد نيازمند هستند،شادترند و احتمالا اين به خاطر كار كردن با افراد بينوايی است كه آنها را وادار می كند به خاطر آنچه كه دارند،شكر گزار باشند.
3.متعادل تفريح كنيد:اگر شما به كارهاي لذت آور خيلی عادت كنيد،اين كارهای مفرح شما را برای مدت طولانی خوشحال نخواهند كرد
4.برای خوشنودی تلاش كنيد:تجربه يك لذت بزرگ يا خاطره ای مسرت بخش را كه در ذهنتان است،برجسته كنيد
5.زندگي در لحظه حال را تمرين كنيد
6.برای مدتی از اخبار نشريات و رسانه ها دور باشيد
7.زمانی را به تنهايی بگذرانيد:با وجود اينكه بهترين پادزهر برای درمان نگرانی،ارتباط با ديگران است،اما گاهی اوقات تنهايی برای واكنش بهتر نسبت به مسايل مفيد تر است
8.ايمان خود را تقويت كنيد
9.شكر گزاری كنيد
10.شادی هايتان را ثبت كنيد
 سپاس شده توسط d.beckham


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان