رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
جوایز کنکوری های 90 استان هرمزگان توسط استاندار تعیین و اعلام شد
#1
جناح آنلاین : به گزارش فارس ، استاندار هرمزگان در نخستين نشست شوراي آموزش و پرورش استان طي سال‌جاري در اين راستا اظهار داشت: در راستاي تشويق و ترغيب دانش‌آموزان استان براي حضور هر چه بهتر در آزمون سراسري سال‌ جاري، جوايز ويژه‌اي براي افراد برتر اين رقابت علمي در نظر گرفته مي‌شود كه اميد است شاهد موفقيت دانش‌آموزان استان در اين رقابت مهم باشيم.


حسين هاشمي‌تختي ادامه داد: موفقيت دانش‌آموزان استان هرمزگان در رقابت كنكور سراسري سال گذشته كه به ابتكار اداره كل آمورزش و پرورش آيين تجليل از نفرات برتر آن نيز برگزار شد، نشان مي‌دهد دانش‌آموزان هرمزگاني در صورت فراهم شدن بستر لازم، استعداد و توانمندي رقابت با دانش‌آموزان مناطق برخوردارتر را به خوبي دارا هستند و حمايت از اين روند به جد از سوي مديريت استان دنبال مي‌شود.


وي تصريح كرد: ساز و كار تجليل از برترين‌هاي آزمون سراسري بايد به گونه‌اي باشد تا زحمات كساني كه تلاش بيشتري از خود نشان مي‌دهند و در سطح كشور حائز رتبه‌هاي يك تا سه رقمي مي‌شوند ارزش‌گذاري شود، هرچند كه هداياي تقديمي در مقابل تلاش علمي اين عزيزان ناچيز است.
رئيس شوراي آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به اينكه اتخاذ اين رويه ارج نهادن به تلاش دانش‌آموزان و ايجاد انگيزه بيشتر در راستاي حضور موفق در رقابت‌هاي علمي است، خاطرنشان كرد: فراهم‌آوري بستر رشد و بالندگي علمي در عرصه آموزش و پرورش استان به عنوان يك راهبرد جدي اولويت كار مديريت عالي استان است.


هاشمي‌تختي ضمن قدرداني از ارائه طرح تجليل از برترين‌هاي كنكور كه از سوي گروه آموزش متوسطه نظري آموزش و پرورش استان ارائه شد، تأكيد كرد: قطعاً فراهم شدن زمينه حضور بيشتر دانش‌آموزان در رتبه‌هاي برتر كنكور زمينه برخورداري از نيروهاي تحصيل كرده و متخصص كه مي‌تواند از عوامل مهم توسعه و پيشرفت استان باشد را فراهم خواهد كرد.


وي اين نشست با اعلام جزئيات بسته تشويقي برترين‌هاي كنكور سال‌جاري، ابراز داشت: در اين طرح پنج رتبه تك رقمي صاحب خودرو خواهند شد، شش رتبه دو رقمي از كمك هزينه سفر زيارتي خانه خدا هر كدام به مبلغ 10 ميليون ريال بهره‌مند مي‌شوند، براي 10 رتبه سه رقمي كمك هزينه تحصيلي هر كدام به مبلغ پنج ميليون ريال در نظر گرفته‌ايم و صاحبان رتبه چهار رقمي نيز به تعداد 20 نفر هر كدام يك سكه بهار آزادي جايزه دريافت مي‌كنند.

استاندار هرمزگان اذعان داشت: دبيران و مديران تأثيرگذار نيز از اين بسته تشويقي بي‌نصيب نخواهند بود و هر كدام نيم سكه بهار آزادي جايزه مي‌گيرند.
رئيس شوراي آموزش و پرورش هرمزگان در پايان ارزش ريالي اين بسته تشويقي را بالغ بر 700 ميليون ريال اعلام كرد كه براي 60 نفربه منظور خريد جوايز ياد شده در نظر گرفته شده است.
#2
ای کاش... ای کاش... ای کاش ما هم برنده بودیم! ( فکر کنم اصلش پرنده بوده نه برنده? Wink )
اما چه فایده وقتی ملاک رو گذاشتن رتبه کشوری. در صورتی که طبق دفترچه سازمان سنجش دقیقا اعلام شده ملاک سنجش تنها باید رتبه سهمیه قرار گیرد.
حالا از این هم بگذریم، شاید تونستیم چهار رقمی کشوری رو بیاریم و نیم سکه ای رو ببریم. ولی از اینها بگذریم خود دانشگاه قبول شدن می تونه بهترین هدیه باشه.
اما ...
اما اینکه آیا این جوایز به گفته حضرات می تونه موثر باشه؟ به نظر من که کمترین تاثیر رو داره. اولا کسانی که چنین رتبه هایی کسب می کنن مطمئنا اهداف خیلی بزرگتری رو داشتن و تاثیر چندانی نخواهد داشت. دوما که نتیجه به دست دانش اموز است ولی باید گفت وظیفه اصلی مسئولین در طول سال های تحصیلی دوره متوسطه است نه پس از آن. باید کیفیت تحصیل در هرمزگان خیلی بهتر از اینها باشد. الان خیلیها از این ناحیه یعنی کمبود امکانات و پایین بودن کیفیت به رتبه ای که لیاقت دارند نمی رسند.
با این اوصاف همین تقدیر از دانش آموزان کوشا صرف نظر از چیزهایی که گفته شد کار جالبیست و مبارک صاحبش باشه و باز جای تشکر است که چنین اقداماتی صورت می گیرد.

باز هم می گوییم باید در جهت بهبود کیفیت مدارس هرمزگان واقعا تلاش شود چرا که ما در آزمون های استانی سطح استان را شاهد بودیم و متاسفانه واقعا در پایین ترین سطح ممکن قرار دارد.
#3
دور گردون گر دو روزی بر مراد ما نرفت ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? دایما یک سان نباشد حال دوران غم مخور

هان مشو نومید چون واقف نه‌ای از سر غیب ? ? ? ? ? ? ? ?باشد اندر پرده بازی‌های پنهان غم مخور

ای دل ار سیل فنا بنیاد هستی برکند ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?چون تو را نوح است کشتیبان ز طوفان غم مخور

در بیابان گر به شوق کعبه خواهی زد قدم ? ? ? ? ? ? ? سرزنش‌ها گر کند خار مغیلان غم مخور



بنظر من الان که استاندار هم بومی هستند تلاشها خیرخواهانه تر و عمیق تر خواهد بود .

بعدا هم عرض میکنم که بنظر من همه قبول دارند که همه این برنامه ها صرفا جهت تشویق دانش آموزان هست .

کمبود فضای آینده نگری در برنامه ریزی های آموزشی منطقه ما مشکل اصلی است . مثلا قدرت یک مشاور در مدارس حداقل منطقه ما بسیار ضعیف است که همین از نبود یک برنامه ریزی مشخص برای آینده دانش آموزان حکایت میکند .

این مشکلات هم حتما با همت مسئولین امر مرتفع خواهد شد . از مسئولین آموزش و پرورش استان گرفته تا مسئولین فرمانداری هر شهرستان یا نمایندگان مردم استان در مجلس .


باید از جناب آقای جباری سوال پرسید ?که در مسئله کنکور و اختصاص سهمیه و ظرفیتهای دانشگاه های ملی به دانش آموزان چقدر فعال بوده اند و آیا برنامه ایی جهت آینده دارند یا خیر؟
#4
نقل قول:باید از جناب آقای جباری سوال پرسید? که در مسئله کنکور و اختصاص سهمیه و ظرفیتهای دانشگاه های ملی به دانش آموزان چقدر فعال بوده اند و آیا برنامه ایی جهت آینده دارند یا خیر؟
به نظرم این موضوع ارتباط چندانی به نماینده مجلس ندارد مگر اینکه در مصوبات مجلس شاید نقشی بتونه ایفا کنه و نباید از نماینده در این مسائل انتظاری داشت.
و به نظرم تنها کاری که ارزش و بازده خیلی بیشتری خواهد داشت، همان بهبود کیفیت و تشویق دانش آموزان همراه با مشاوره ای قوی که "اباعبدالله" هم به اون اشاره کرد.
با یک برنامه ریزی درست و چیزهایی که گفته شد واقعا می تونیم پیشرفت زیادی در این زمینه ببینیم.
بهبود کیفیت هم می شه با کمی جذب دبیران باتجربه و اسم و نام دار و همچنین ایجاد کلاس های مختلف تقویتی و کنکوری و خیلی کارهای دیگه به انجام رسوند.
#5
نقل قول:به نظرم این موضوع ارتباط چندانی به نماینده مجلس ندارد مگر اینکه در مصوبات مجلس شاید نقشی بتونه ایفا کنه و نباید از نماینده در این مسائل انتظاری داشت.


وقتی یک نماینده مردم در مجلس در تاسیس و پیشرفت مراکز و واحدهای دانشگاه آزاد نقش دارد چرا نمیتواند در اختصاص سهمیه ها و ظرفیت های دانشگاه های دولتی نقشی داشته باشد؟

متاسفانه ذهنیات شما از حوزه فعالیت نمایندگی محدود هست و همان بهتر که فقط به این جمله توجه بکنید از قانون اساسی که : نماینده مجلس حق ابراز نظر و پیگیری و تحقیق در همه امور کشور را دارد

اختصاص سهمیه دانشگاه های ملی یا ظرفیت های اون نیاز به چانه زنی و پیگیری از طریق دولت , شورای عالی انقلاب فرهنگی و وزارت علوم دارد که طبیعت کار وکالت مردم در مجلس جز این نیست . اتفاقا ابراز رای در مصوبات مجلس یکی از حیطه های کار نمایندگی است و تنها حیطه نیست

همه مسائل و مشکلات مردم یک منطقه میتواند از طریق نماینده اون منطقه در مجلس پیگیری شود مسئله دانشگاه رفتن فرزندان اون منطقه که دیگر اظهر من الشمس است
#6
اولا حساب دانشگاه آزاد که یک نهاد خصوصیست را باید کلا جداگانه فرض کرد و نمی توان به دولتی تعمیم داد. ضمنا دانشگاه آزاد که اینقدر گسترش میابد فقط منتظر بستریست برای تاسیس دانشگاه جدید.
این موضوعی که شما در خواست کردید :
نقل قول:باید از جناب آقای جباری سوال پرسید? که در مسئله کنکور و اختصاص سهمیه و ظرفیتهای دانشگاه های ملی به دانش آموزان چقدر فعال بوده اند و آیا برنامه ایی جهت آینده دارند یا خیر؟
شما انتظار افزایش ظرفیت(!)، اختصاص سهمیه و... را از نماینده می خواهید ولی
نقل قول:کمبود فضای آینده نگری در برنامه ریزی های آموزشی منطقه ما مشکل اصلی است . مثلا قدرت یک مشاور در مدارس حداقل منطقه ما بسیار ضعیف است که همین از نبود یک برنامه ریزی مشخص برای آینده دانش آموزان حکایت میکند .
را از تمام مسئولین می خواهید و همکاری همگی مسئولین استان را برای اینکار می طلبید :
نقل قول:این مشکلات هم حتما با همت مسئولین امر مرتفع خواهد شد . از مسئولین آموزش و پرورش استان گرفته تا مسئولین فرمانداری هر شهرستان یا نمایندگان مردم استان در مجلس .
حالا با این توصیفات من که تناسبی ندیدم. ضمنا بگم من به هیچ وجه قصد حمایت از کسی یا تبلیغ برای کسی ندارم و فقط به نظرم این درخواست عجیب بود.
نقل قول:متاسفانه ذهنیات شما از حوزه فعالیت نمایندگی محدود هست
ولی خوشبختانه شما جبران کردید. دیگه اینقدر هم نماینده قدرت نداره. وقتی طی چهارسال نتوانسته یک نمایندگی آموزش و پرورش که نه تنها در این دوره بلکه در دوره های قبل نیز پیگیر بوده اند به اداره تبدیل کنند، انتظار افزایش ظرفیت دانشگاه های دولتی داشتن هیچ همخوانی از نظر من ندارد.

به نظر من این مسئله سهمیه و ظرفیت منطقه ای که نیست هیچ، از حد استان هم فراتر می رود.
اما با این تفاسیر ما که خوشحال می شویم روز به روز بر ظرفیت دانشگاه های ملی افزوده شود و دانش آموزان با استعداد زیادی بتوانند با خیالی آسوده و با هر سطح مالی بتونن در دانشگاه تحصیل کنند و برای شهر و کشورشون مفید باشن. حالا چه توسط نماینده مجلس، چه توسط دیگر مسئولین و حتی مردم.
#7
بعد از این همه حالا جناب وحید آمدن یاد ما بدن که دانشگاه آزاد خصوصیه و "وظیفه نماینده مجلس پیگیری هست نه اجرا" (×) .

البته فکر میکنم وحید هم برا خودش این تعریف(×) دقیق رو نداشت ولی من تقدیمش میکنم تا برا یادگاری بزاره ?:clap:

متاسفانه هرگاه بحثی بین ما در بگیره کار به مغلطه کاری طرف مقابل میکشه . واضح و مبرهن هست که من انتظار ندارم آقای جباری بیاد و کارها رو اجرا بکنه .
متاسفانه من از سر یک بی توجهی فقط کلمه "پیگیری" را جا انداختم ولی جالبه , حالا دیگرانی که ادعا دارند و از من خورده میگیرند خودشون از نماینده مردم انتظار استقرار اداره آموزش و پرورش را دارند . من حتی درمورد نمایندگی همیشه سعی کردم از پیگیریها حرف بزنم و نه اجرا
خوشبختانه چون من از وحید خبر دارم و میدانم چرا به من برچسب بی اطلاعی زد در حالی که از من خبر داشت , ولی من این رو بهش نمیگم . وااسفا از این مغلطه کاری !
ماهی که نظیر خود ندارد به جمال ? ? چون جامه ز تن برکشد آن مشکین خال

در سینه دلش ز نازکی بتوان دید ? ? ? ? ? ? ? مانندهٔ سنگ خاره در آب زلال ? ? ???


نقل قول:شما انتظار افزایش ظرفیت(!)، اختصاص سهمیه و... را از نماینده می خواهید

با جملات بالا توجیه میشود !

نقل قول:حالا با این توصیفات من که تناسبی ندیدم. ضمنا بگم من به هیچ وجه قصد حمایت از کسی یا تبلیغ برای کسی ندارم و فقط به نظرم این درخواست عجیب بود.

من هیچوقت آقای جباری را تنها راه پیگیری ندونستم . الان هم همین . ولی مثل شما قائل به موثر نبودن پیگیری ایشان نیستم . حالا شما اگر این اعتقاد را دارید درست از قدرت تمرکز و روحیه مثبتتان استفاده نمیبرید .
الان هم من به این اعتقاد دارم که قدرمندترین قدرت چانه زنی و پیگیری مردم منطقه ما با درجات تقریبا برابر جناب استاندار و نمایندگان محترم مردم استان در مجلس اند . قرار نبود با آمدن نام جناب آقای جباری سو برداشتی بشود . اما متاسفانه کردند

الان در دلم میگویم کاش نام جناب آقای میرخلیلی( نماینده مناطق مرکز و شرق هرمزگان ) را می آوردم تا وحید عزیز حساس نشود ?;D

نقل قول:به نظر من این مسئله سهمیه و ظرفیت منطقه ای که نیست هیچ، از حد استان هم فراتر می رود.

از کشف الاسرار شما متشکرم . فقط به این جمله من هم نگاه کنید :

نقل قول:اختصاص سهمیه دانشگاه های ملی یا ظرفیت های اون نیاز به چانه زنی و پیگیری از طریق دولت , شورای عالی انقلاب فرهنگی و وزارت علوم دارد که طبیعت کار وکالت مردم در مجلس جز این نیست .

بنظر من بحثی که یکنفر برخلاف طرف مقابل سطحی وارد بشود بجایی نمیرسد . چه جایش بود که دوستان بجای تصدیق صحبتها بیایند و خرده هایی بگیرند که پایه ی آنها اوهن من بیت العنکبوت؟
#8
:014: :014: :014: :014:
#9
خب معلومه که شما چقدر در خوندن نظر آخری من سطحی نگر نبودید و سطحی نگری را به من برچسب می زنی !!!

نقل قول:البته فکر میکنم وحید هم برا خودش این تعریف(×) دقیق رو نداشت ولی من تقدیمش میکنم تا برا یادگاری بزاره
اینم از اون مهارت هاییست که برای فضاسازی فراوان استفاده می کنی.

نقل قول:متاسفانه من از سر یک بی توجهی فقط کلمه "پیگیری" را جا انداختم ولی جالبه , حالا دیگرانی که ادعا دارند و از من خورده میگیرند خودشون از نماینده مردم انتظار استقرار اداره آموزش و پرورش را دارند . من حتی درمورد نمایندگی همیشه سعی کردم از پیگیریها حرف بزنم و نه اجرا
لطف کنید دوباره چیزی که نوشتم رو بخونید. دقت کنید نوشتم:" وقتی طی چهارسال نتوانسته یک نمایندگی آموزش و پرورش که نه تنها در این دوره بلکه در دوره های قبل نیز پیگیر بوده اند به اداره تبدیل کنند" . اگر چه این انتظار انتظار بیجایی نیست و باز هم من گفتم با اینکه این مورد که انتظار می رفت انجام نشده ( با وجود پیگیری انجام نشده ) چه انتظاری هست که افزایش ظرفیت دانشگاه که انتظاری نیست، انجام شود؟

نقل قول:الان در دلم میگویم کاش نام جناب آقای میرخلیلی( نماینده مناطق مرکز و شرق هرمزگان ) را می آوردم تا وحید عزیز حساس نشود
ماشالله چقدر صدای دلتان بلند است که نه تنها بقیه می شنوند، بلکه می بینند? Smile

نقل قول: فقط به این جمله من هم نگاه کنید:
نقل قول:اختصاص سهمیه دانشگاه های ملی یا ظرفیت های اون نیاز به چانه زنی و پیگیری از طریق دولت , شورای عالی انقلاب فرهنگی و وزارت علوم دارد که طبیعت کار وکالت مردم در مجلس جز این نیست .
دوست عزیز این جمله چیزی بود که در پست بعد تصحیح کردین و گرنه در پست اولی چنین چیزی مطرح نکرده بودی. ضمنا همینی که گفتی هیچ منافاتی با گفته های من نداره. من نگفتم مجلس هیچ ارتباطی به آموزش و پرورش و وزارت علوم نداره که شما دارین مراحل پیگیری رو می نویسین، من می گم نمی توان از نماینده یک منطقه این انتظارات رو داشت. ضمنا کمیسیون های مجلس هم میزان ارتباط نماینده با حیطه مشخصی رو افزایش یا کاهش می ده و فکر نکنم آقای جباری در کمیسیون های مرتبط? با امور مورد بحثمون باشن( البته نمی دونم تو کدوم کمیسیون هستن ).

نقل قول: :014: :014: :014: :014:
این وسط شما حال می کنین؟? Smile

من نمی دونم این بحث تا کی ادامه می تونه داشته باشه، برای همین اگه موافق باشی همونطوری که خودت گفتی که بعضی چیزا ارزش دلخور شدن از یک دیگر رو نداره و این موضوع هم یکی از هموناست، بیایم و همین جا تمومش کنیم. جدا از بحث هایی که شد خوانندگان این مطلب از جمله من و شما می تونیم اطلاعاتی رو از این بحث کسب کنیم که به نظرم این می تونه خیلی با ارزش تر باشه از این بحث های نه چندان مهم!

#10
نقل قول:نقل قول
البته فکر میکنم وحید هم برا خودش این تعریف(×) دقیق رو نداشت ولی من تقدیمش میکنم تا برا یادگاری بزاره
اینم از اون مهارت هاییست که برای فضاسازی فراوان استفاده می کنی.

کسی ندونه فکر میکنه اینجا مذاکرات سازمان ملل هست که کشورها برای پیروزی برای هم فضاسازی میکنند ????

نقل قول:لطف کنید دوباره چیزی که نوشتم رو بخونید. دقت کنید نوشتم:" وقتی طی چهارسال نتوانسته یک نمایندگی آموزش و پرورش که نه تنها در این دوره بلکه در دوره های قبل نیز پیگیر بوده اند به اداره تبدیل کنند" . اگر چه این انتظار انتظار بیجایی نیست و باز هم من گفتم با اینکه این مورد که انتظار می رفت انجام نشده ( با وجود پیگیری انجام نشده ) چه انتظاری هست که افزایش ظرفیت دانشگاه که انتظاری نیست، انجام شود؟

اولا که اگر بنظر شما استقرار اداره آموزش و پرورش(بگفته شما : تبدیل نمایندگی به اداره) یک پیگیری هست من حرفی ندارم چون مطمئن میشم که تناقض ها یکی دو تا نیست .

دوما باید عرض کنم که تعریف شما از کار نمایندگی مجلس متاسفانه بسیار محدود هست . اینگونه که شما برخورد میکنید باید پس کنار نشست و گفت که دولت مخازن نفتی را برداشت میکند و مزایا و محدودیت های اون برای مردم منطقه را خودش تعیین میکند لذا ما نباید کاری داشته باشیم . این چه منطقیه؟
الان دولت در جاهای مختلف اعلام میکنه که قصد افزایش ظرفیت دانشگاه ها و اجرای عدالت در پذیرش و .... را دارد . در این شرایط بازوی ارتباطی مردم مناطق مختلف کشور با برنامه ریزان قوه مجریه کشور نمایندگان محترم مجلس اند .
نمیشود گفت که چون دولت سیاستها را اغلب تعیین و اجرا میکند نماینده مجلس مسلوب الاختیار شده . اساسا نمایندگان محترم مجلس قدرت اجرا ندارند و اغلبا وظیفه ایشان پیگیری تعریف شده .
وقتی دولت(و همه نهادهای مجری این مسئله) قصد اختصاص سهمیه دانشگاه های ملی دارد یا میخواهد متناسب با هر منطقه ظرفیتی تعیین کند حتما نیاز به نظرات , ?درخواستها و ویژگی های اون منطقه دارد که نماینده مجلس وظیفه را بر عهده دارد

پس میشود گفت این انتظار اصلا بیجا نیست و مشکل در تعریف شما از وظیفه یک نماینده مجلس است .

البته نقش مسئولان اجرایی استان بسیار مهمه . شما فکر میکنم از کل کنکور و پذیرش دانشگاه ها خیلی فضای بسته ایی مجسم کردید . اغلبا اینطور هست ولی ما مثلا نمونه تغییر جدول استانها رو داریم که با پیگیری مسئولان سازمان آموزش و پرورش هرمزگان توسط مسئولان سازمان سنجش تغییر کرد .

حرف فقط یک چیز هست : آیا شما سهیم بودن نمایندگان مردم در مجلس را قبول دارید یا خیر ؟ قبول دارید که دیگر صحبتها منطبق میشود .

نقل قول:دوست عزیز این جمله چیزی بود که در پست بعد تصحیح کردین و گرنه در پست اولی چنین چیزی مطرح نکرده بودی. ضمنا همینی که گفتی هیچ منافاتی با گفته های من نداره. من نگفتم مجلس هیچ ارتباطی به آموزش و پرورش و وزارت علوم نداره که شما دارین مراحل پیگیری رو می نویسین، من می گم نمی توان از نماینده یک منطقه این انتظارات رو داشت. ضمنا کمیسیون های مجلس هم میزان ارتباط نماینده با حیطه مشخصی رو افزایش یا کاهش می ده و فکر نکنم آقای جباری در کمیسیون های مرتبط ?با امور مورد بحثمون باشن

نقل قول:دوست عزیز این جمله چیزی بود که در پست بعد تصحیح کردین و گرنه در پست اولی چنین چیزی مطرح نکرده بودی.
این چه صحبتیه که شما مطرح کردید؟ مگر شما به پست قبلی من جواب داده بودید ؟ فک نمیکنید شما ترتیب پاسخها را قاطی کردید؟

جواب به نقل قول بالاتر : اصلا معلومه شما هیچ تصویری از وظایف و عملکرد نماینده در مجلس ندارید . وقتی وزیری برای پاسخ به کمیسیون ها و صحن مجلس میرود نمیگویند مجلس او را به مجلس کشاند . میگویند نماینده شهرستان فلان برای ایراد سوال , وزیر را به مجلس کشاند .
یعنی همانطور که نماینده , وزیر را به مجلس می آورد نماینده هم اجرای مصوبات یا بخشنامه های دستگاه های اجرایی را شروع به پیگیری میکند نه مجموعه مجلس. مجموعه مجلس در مسائل کلان وارد کار میشود

این مسئله از این جهت کلان نیست که سیاست در حال اجرا هست و مدام در حال تغییر . نیاز به ابلاغ یا تصویب ندارد . تنها در مراحل اجرای آن نیاز به پیگیری نمایندگان مردم هست تا حقی از دانشجویان منطقه ایی ضایع نشود .

نقل قول:من نگفتم مجلس هیچ ارتباطی به آموزش و پرورش و وزارت علوم نداره که شما دارین مراحل پیگیری رو می نویسین، من می گم نمی توان از نماینده یک منطقه این انتظارات رو داشت

از نماینده یک منطقه وقتی شروع بشود پیگیری ها گسترده تر خواهد شد . شما اگر بنشینید و بگویید که از نماینده یک منطقه انتظار نمیرود پس هیچ . همه این را بگویند و ساکت باشند که نه نماینده ما قدرت ندارد .
وقتی یک نماینده شروع به پیگیری میکند علاوه بر اینکه پیگیری شخصی خودش موثر واقع میشود دیگر نمایندگان از همان استان یا مسئولان همان استان هم برای احقاق حقوق مردم اون منطقه فعال میشوند و گشایش نهایی حاصل میشود .

چه خوب که این شروع پیگیری از جانب نماینده دلسوز منطقه ما جناب آقای جباری باشد .


من از جانب خودم ختم بحث را اعلام میکنم .? :clap:



پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان