بازدید فرماندار از نحوه اتصال راه خور به شهر جناح / پیگیری آسفالت پل و بازدید از جدول گذاری در مسیر پرچم

خبرنگار: علی آبی
به گزارش جناح آنلاین دکتر محمد جلالی فرماندار شهرستان بستک از محل اتصال راه خور به مرکز شهر جناح و پل خیرساز دره اتخان و همچنین مسیر اتصال راه خور به بلوار فاروق عباسی که توسط شهرداری درحال انجام است ، بازدید کرد.
در این بازدید که صلاح الدین رفیعی زاد معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار و یوسفی شهردار جناح نیز حضور داشتند ، آخرین پیگیری ها در خصوص آسفالت مسیر پل جنوب ورزشگاه بهزیستی توسط فرماندار صورت گرفت. گفتنی است این پل به همت خیراندیش امیر عبدالرحمن فیشوری ساخته شده است.
با آسفالت قریب الوقوع این پل و تکمیل حلقه اتصال راه خور به شهر جناح ، امید می رود مطالبه بازاریان و کسبه شهر که سالهاست در انتظار قرار گرفتن در مسیر اصلی و بهرهمندی از رونق بیشتر اقتصادی بوده اند، عملی شود.
همزمان با پیگیری شهرداری جناح اقدامات عمرانی در مسیر اتصال راه خور به محل سه راهی پرچم نیز در حال انجام است. دکتر جلالی و معاون عمرانی با حضور در محل از آخرین وضعیت این پروژه نیز بازدید نمودند.
این مسیر به طول نزدیک به دو کیلومتر موجب اتصال راه خور به بلوار فاروق عباسی در غرب شهر جناح خواهد شد.



برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰