تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۴ - ۱۹:۰۳

جلسه فنی جهت عملیاتی نمودن احداث پل های راه خور در محل عبور خط انتقال گاز

جلسه فنی جهت عملیاتی نمودن احداث پل های راه خور در محل عبور خط انتقال گاز

این جلسه در محل دفتر فرماندار برگزار شد.

به گزارش جناح آنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بستک ، جلسه بررسی نقشه ها و عملیاتی نمودن پروژه ملی راه خور حد فاصل جناح-مراغ و عبور خط ۵۶ انتقال گاز از جاده در محل احداث ابنیه فنی پل، به ریاست دکتر جلالی فرماندار شهرستان بستک و با حضور معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، رئیس اداره راهداری شهرستان، مشاور اداره کل راهداری و پروژه، رئیس اداره نظارت بر ساخت راه اداره کل راهداری و مهندسین شرکت گاز در محل دفتر فرماندار برگزار شد.

گفتنی است در مسیر راه خور جناح نیازمند اجرای دو پل نسبتا بزرگ هستیم که بدلیل عبور خط انتقال گاز ، ملاحظات فنی و ایمنی آن می بایست به صورت خاص مورد توجه قرار گیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.