کد خبر : 1508
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۱ - ۲۳:۵۸

مشکل برق ۱۶.۵ هکتاری حل شد .

مشکل برق ۱۶.۵ هکتاری حل شد .

با دستور استاندار هرمزگان مشکل برق شهرک جدیدالتوزیع ۱۶.۵ هکتاری حل شد . به نقل از سایت شهرداری . جزئیات کامل خبر . http://janahcity.ir/DesktopModules/News/NewsView.aspx?TabID=1&Site=douranportal&Lang=fa-IR&ItemID=1844&mid=13881&wVersion=Staging

با دستور استاندار هرمزگان مشکل برق شهرک جدیدالتوزیع ۱۶.۵ هکتاری حل شد .
به نقل از سایت شهرداری .
جزئیات کامل خبر .
http://janahcity.ir/DesktopModules/News/NewsView.aspx?TabID=1&Site=douranportal&Lang=fa-IR&ItemID=1844&mid=13881&wVersion=Staging

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
farshid.ahmadi پنجشنبه , ۲۵ خرداد ۱۳۹۱ - ۵:۰۲

با سلام خدمت شما
خیلی خوش حال شدم وقتی شنیدم مشکلش حل شده ولی شرط اخرش ناراحت کننده بود
چند ماه پیش رییس شورا هم در مسجد اعلام نمودند که اگر جوانان قبل از قبل پول انشعاب بدهند مشکل برق حل خواهد شد . گفتند ۶۰ میلیون باید جمع شود ولی ۱۲ میلیون بیشتر جمع نشد ! یعنی جوانان خودشان همکاری نکردند . حال نیز در شرط حل شدن مشکل برق جوانان میبینیم که نوشته شده باید ۷۰ نفر باید پوا انشعاب را از قبل پرداخت کنند که این مشکلی دیگر است زیرا جوانان خودشان استقبال نکردند خدا کند این بار استقبال بکنند .

mohammad_p جمعه , ۲۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۲:۴۷

البته مثل اینکه حل مشکل آب و برق و زیرسازی شهرک از محل پرداخت واگذاریها باید تامین می شده ولی بنیاد مسکن این کار را انجام نداده و به همین دلیل برخی از صاحبان زمین به این خاطر استقبالی نکرده اند چون می گویند حقشان پایمال شده شده البته می گویند !

farshid.ahmadi جمعه , ۲۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۳:۴۰

خوب از? بنیاد مسکن اینا من خبری ندارم ولی خود جوانان حق خودشان را پایمال کرده اند . اگر واقعا میخواستند باید پول انشعاب را از قبل میدادند

نظرات بسته شده است.